quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:22 schreef doerebout het volgende:
Hebben ze daar ook ingehuurde Turken die als kutmarokkaan het strand terroriseren dan?
Het is maar wat je reclame noemt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:48 schreef -erwin- het volgende:
wat een baggerreportage overigens. ik had meer het idee dat ik naar een reclameuitzending aan het kijken was, dan naar een nieuwsrubriek. maarja ik was toch aan het eten
Kijk eens naar buiten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:52 schreef DIA het volgende:
waarom gaan ze niet in ned op vak dan?>
ik denk dat er wel mensen zullen overwegen er naartoe te gaan. het zag er immers (voor dat volk) best gezellig uit. frans bauer, andre hazesquote:
is duurder en minder "echt Nederlands" waarschijnlijk..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:52 schreef DIA het volgende:
Tja, weer en prijzen kennelijk?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:52 schreef DIA het volgende:
Laat die asocialen daar dan maar heen gaan, dan blijft er nog genoeg van de wereld over voor 'normale mensen'.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik las ook zoiets in Nieuwe Revu, geloof ik.
Da's voor de lui die niet meer naar Lloret de Mar willen (en die daar elke dag bij Friet van Piet aten). Ik gok dat ze in dit 'resort'op dezelfde manier vermaakt worden.
Er schijnt wel een stukje nagebouwde Wallen met plezierdames te zijn, dus vader kan ook tijdens de vakantie het deprimerende beeld van zijn topless eega even ontvluchten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:00 schreef DIA het volgende:
...is bij de all-inclusive ook de coke gratis bij het volendam deel?
Echt niet! Daar stikt het van de buitenlanders!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:01 schreef TC03 het volgende:
Best stom, ga dan niet op vakantie maar gewoon naar Amsterdam ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |