Geinig filmpje..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:48 schreef _Etter_ het volgende:
deze bedoel je? http://www.somethingdirectory.com/main_emo.htm
nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:20 schreef OMG het volgende:
Alle emo kapsels zijn gay. Punt.
Silverchair is gewoon grunge... ik ben geen hokjes zeikerd, maar als die chick emo wil, moet je niet met silverchair aan komen zetten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:21 schreef heiden6 het volgende:
Het is niet helemaal mijn muziek, maar alles op zijn tijd hè. Als ik nu een band moet noemen die ik goed vind, en hieronder te scharen valt, zou ik zeggen Silverchair.
Misschien bedoelde hij Silverstein?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:14 schreef Bazzel het volgende:
Silverchair is gewoon grunge... ik ben geen hokjes zeikerd, maar als die chick emo wil, moet je niet met silverchair aan komen zetten.
Ik zou het ook eerder grunge noemen, maar je zou het ook wel emo kunnen noemen volgens mij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:14 schreef Bazzel het volgende:
[..]
Silverchair is gewoon grunge... ik ben geen hokjes zeikerd, maar als die chick emo wil, moet je niet met silverchair aan komen zetten.
Beetje loos om er n discussie over te beginnen, maar k denk niet dat silverchair ook maar iets lijkt op bands die in het algemeen emo genoemd worden, hoe breed dat genre ook is inmiddels.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zou het ook eerder grunge noemen, maar je zou het ook wel emo kunnen noemen volgens mij.
Niet boeiend inderdaad, maar hoe dan ook een goede band.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:51 schreef Bazzel het volgende:
[..]
Beetje loos om er n discussie over te beginnen, maar k denk niet dat silverchair ook maar iets lijkt op bands die in het algemeen emo genoemd worden, hoe breed dat genre ook is inmiddels.
Maar goed, boeiend...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |