abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:51:50 #276
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29660896
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:50 schreef aldostuta het volgende:

[..]

\

Of natuurlijk Maxwell, Emanuelsson of Bosschaert
whehehe
hehe
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29661176
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
Heb je al ergens weddenschappen op staan PyTh?
Volgens mij is ie al wat kratjes kwijt
pi_29661281
Heeft Hiddink al De Ridder gepolst?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29661306
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:02 schreef StarGazer het volgende:
Heeft Hiddink al De Ridder gepolst?
Nee joh, dat is immers geen basisspeler.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29661364
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:02 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Nee joh, dat is immers geen basisspeler.....
Maar wel een speler van de concurrent die weg mag
Porcupine Tee - Normal
pi_29661423
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:04 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Zo wanhopig zijn ze nu ook weer niet in Eindhoven en bovendien wil Hiddink niveau ipv een talent dat zich nog moet gaan bewijzen, maar de eerdere kansen steeds om zeep hielp.
Yeah baby Yeah!
pi_29661430
quote:

[..]

dus niet voldoende; niet echt een verzwakking dan he
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:07:16 #283
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29661457
Wel weer lachen met die neusjes hier
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Volgens mij is ie al wat kratjes kwijt
Naah, 1 aan DD en heb er nog 1 tegoed van jullie "vriendje" JaWi
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29661507
quote:

[..]

Nee, we hebben wel gekeken of Salmon, Hansson, Heubach en Moens wilden.

Maar die hadden geen interesse in een zinkend schip
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29661520
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:07 schreef PyTh het volgende:
Wel weer lachen met die neusjes hier
[..]
Porcupine Tee - Normal
pi_29661700
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee, we hebben wel gekeken of Salmon, Hansson, Heubach en Moens wilden.

Maar die hadden geen interesse in een zinkend schip
Jezus, jullie kunnen ineens ook dramatisch doen zeg

Voor het seizoen was het allemaal prachtig, met Kalou zou het nog mooier worden. Ajax zouden jullie dik afmaken. Verliezen van Ajax en gelijkspelen tegen Heracles en jullie zijn een zinkend schip. Lekker bezig

Volgende week 6-0 winnen en jullie zijn weer kampioenskandidaat nummer1
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:30:19 #287
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29662125
Ik hoop toch echt dat Hiddink zo slim is om Lee aan zijn contract te houden, anders wordt het echt een rampseizoen Als Feyenoord de poot stijf houdt in de zaak Kalou, houden wij de poot stijf met Lee
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:49:08 #288
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29662623
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Voor het seizoen was het allemaal prachtig, met Kalou zou het nog mooier worden. Ajax zouden jullie dik afmaken. Verliezen van Ajax en gelijkspelen tegen Heracles en jullie zijn een zinkend schip. Lekker bezig

Misschien kun je dat "jullie" veranderen in "jij". Ik vind het ook nog allemaal niet zo dramatisch, de nieuwe aankopen moeten natuurlijk wel de tijd krijgen om zich te bewijzen.

Voor de rest heb ik in dit topic eigenlijk niemand horen zeggen dat het allemaal prachtig ging worden na het vertrek van Vogel, Bommel en Park. En in het duel om de JC-schaal dacht iedereen (Ajacieden en PSV-ers) dat PSV wel zou winnen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29662679
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jeetje BS, ik maak een grapje joh. Ik wist niet dat ik overal een smilie bij moest zetten...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29662859
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Misschien kun je dat "jullie" veranderen in "jij". Ik vind het ook nog allemaal niet zo dramatisch, de nieuwe aankopen moeten natuurlijk wel de tijd krijgen om zich te bewijzen.

Voor de rest heb ik in dit topic eigenlijk niemand horen zeggen dat het allemaal prachtig ging worden na het vertrek van Vogel, Bommel en Park. En in het duel om de JC-schaal dacht iedereen (Ajacieden en PSV-ers) dat PSV wel zou winnen.
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:51 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jeetje BS, ik maak een grapje joh. Ik wist niet dat ik overal een smilie bij moest zetten...
Er zijn er inderdaad genoeg die wel redelijk normaal er tegenaan kijken, maar er zijn er ook genoeg die wel zo doen. Een appelsientje die denkt dat het zonder Lee helemaal een drama wordt. Die kerel heeft twee wedstrijden slecht gespeeld, dus die mis je niet eens.

Maar er hangt wel een sfeertje dat PSV het eerst wel makkelijk zou redden in de competitie dit jaar, zeker wanneer Kalou zou komen. Maar zomder die ene speler dat het helemaal neits wordt. Bij de een is het wat minder, bij de ander wat meer dat gevoel.

Tenminste, dat idee krijg ik.
pi_29663061
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Er zijn er inderdaad genoeg die wel redelijk normaal er tegenaan kijken, maar er zijn er ook genoeg die wel zo doen. Een appelsientje die denkt dat het zonder Lee helemaal een drama wordt. Die kerel heeft twee wedstrijden slecht gespeeld, dus die mis je niet eens.

Maar er hangt wel een sfeertje dat PSV het eerst wel makkelijk zou redden in de competitie dit jaar, zeker wanneer Kalou zou komen. Maar zomder die ene speler dat het helemaal neits wordt. Bij de een is het wat minder, bij de ander wat meer dat gevoel.

Tenminste, dat idee krijg ik.
Er zijn inderdaad een hele hoop die denken dat PSV het wel even makkelijk zou krijgen dit jaar, maar die kijken door een iets te roze bril, lijkt me

Je moet niet vergeten dat er 3 spelers zijn vertrokken die de laatste jaren tot de kern van de selectie behoorden. Dat verlies los je niet 1,2, 3 op. Ook niet met de hype Kalou.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29663139
Wat doet iedereen toch panisch. Hiddink zei gisteren nog dat er nog twee versterkingen bij komen. Wacht dat dan eerst ff af en oordeel dan pas.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29663187
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
Wat doet iedereen toch panisch. Hiddink zei gisteren nog dat er nog twee versterkingen bij komen. Wacht dat dan eerst ff af en oordeel dan pas.
Als je dan al op 10 punten achterstand staat, wordt het toch weer lastig. Vorig jaar hebben jullie de hele voorbereiding kut gespeeld, pas bij de competitie stond het geheel pas. De nieuwe aankopen moet dus van die kwaliteit zijn, dat ze er meteen moeten staan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29663252
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:

[..]

Als je dan al op 10 punten achterstand staat, wordt het toch weer lastig. Vorig jaar hebben jullie de hele voorbereiding kut gespeeld, pas bij de competitie stond het geheel pas. De nieuwe aankopen moet dus van die kwaliteit zijn, dat ze er meteen moeten staan.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29663323
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
En wanneer er geen versterkingen komen?

Jij was vooral degene die liep te blaten: PSV heeft versterkingen nodig, RVC are you watching
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 18:15:52 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29663365
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.
dat heb ik ook nog wel met deze selectie gaan we het spannend maken samen met ajax om t kampioenschap, mochten er nog 2 flinke versterkingen komen dan halen we de titel dik binnen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29663468
Het zal ook allemaal wel meevallen. Geen enkele topclub is tot nu toe overtuigend natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29663871
Er is nog maar één wedstrijd gespeeld, dus het kan nog allemaal goed komen. Misschien wordt Heracles wel de revelatie van dit seizoen. Er is nog zo weinig te zeggen. Misschien zijn de selecties van Feyenoord en Ajax wel net zo zwak als die van PSV... wie zal het zeggen Maar nu is nog te vroeg om te oordelen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_29663937
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En wanneer er geen versterkingen komen?

Jij was vooral degene die liep te blaten: PSV heeft versterkingen nodig, RVC are you watching
Dat zei ik inderdaad. En daarna bevestigde Hiddink mijn gelijk in Studio Voetbal. Let maar op: Er zullen nog twee verrassende namen opduiken in Eindhoven.
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:04:20 #300
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29664763
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zei ik inderdaad. En daarna bevestigde Hiddink mijn gelijk in Studio Voetbal. Let maar op: Er zullen nog twee verrassende namen opduiken in Eindhoven.
Rene van Rijswijk en Remco van der Schaaf? Zeer verrassend

Zoals Pyth al maanden roept: Landzaat had moeten worden aangetrokken. Het kloterige is dat hij voor de zomerperiode meer dan 10 miljoen kostte en nu nog 'maar' 6 à 7 miljoen. Maja hij is nu geen optie meer lijkt me aangezien er al 3 middenvelders zijn aangetrokken.

Wellicht dat Piet de Visser nog wat Zuid-Amerikaans talent kan aanbrengen. Nederland en Europa zijn zo goed als uitverkocht, Hiddink heeft al 3 jeugdspelers bij de selectie gevoegd, tja dan moet je toch maar weer ver buiten de landsgrenzen gaan zoeken.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')