whehehequote:Op maandag 15 augustus 2005 16:50 schreef aldostuta het volgende:
[..]
\
Of natuurlijk Maxwell, Emanuelsson of Bosschaert
Volgens mij is ie al wat kratjes kwijtquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
Heb je al ergens weddenschappen op staan PyTh?
Nee joh, dat is immers geen basisspeler.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:02 schreef StarGazer het volgende:
Heeft Hiddink al De Ridder gepolst?
Maar wel een speler van de concurrent die weg magquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nee joh, dat is immers geen basisspeler.....
Zo wanhopig zijn ze nu ook weer niet in Eindhoven en bovendien wil Hiddink niveau ipv een talent dat zich nog moet gaan bewijzen, maar de eerdere kansen steeds om zeep hielp.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Maar wel een speler van de concurrent die weg mag
dus niet voldoende; niet echt een verzwakking dan hequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Naah, 1 aan DD en heb er nog 1 tegoed van jullie "vriendje" JaWiquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij is ie al wat kratjes kwijt
Nee, we hebben wel gekeken of Salmon, Hansson, Heubach en Moens wilden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:07 schreef PyTh het volgende:
Wel weer lachen met die neusjes hier
[..]
Jezus, jullie kunnen ineens ook dramatisch doen zegquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, we hebben wel gekeken of Salmon, Hansson, Heubach en Moens wilden.
Maar die hadden geen interesse in een zinkend schip
Misschien kun je dat "jullie" veranderen in "jij". Ik vind het ook nog allemaal niet zo dramatisch, de nieuwe aankopen moeten natuurlijk wel de tijd krijgen om zich te bewijzen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus, jullie kunnen ineens ook dramatisch doen zeg
Voor het seizoen was het allemaal prachtig, met Kalou zou het nog mooier worden. Ajax zouden jullie dik afmaken. Verliezen van Ajax en gelijkspelen tegen Heracles en jullie zijn een zinkend schip. Lekker bezig
Volgende week 6-0 winnen en jullie zijn weer kampioenskandidaat nummer1
Jeetje BS, ik maak een grapje joh. Ik wist niet dat ik overal een smilie bij moest zetten...quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus, jullie kunnen ineens ook dramatisch doen zeg
Voor het seizoen was het allemaal prachtig, met Kalou zou het nog mooier worden. Ajax zouden jullie dik afmaken. Verliezen van Ajax en gelijkspelen tegen Heracles en jullie zijn een zinkend schip. Lekker bezig
Volgende week 6-0 winnen en jullie zijn weer kampioenskandidaat nummer1
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Misschien kun je dat "jullie" veranderen in "jij". Ik vind het ook nog allemaal niet zo dramatisch, de nieuwe aankopen moeten natuurlijk wel de tijd krijgen om zich te bewijzen.
Voor de rest heb ik in dit topic eigenlijk niemand horen zeggen dat het allemaal prachtig ging worden na het vertrek van Vogel, Bommel en Park. En in het duel om de JC-schaal dacht iedereen (Ajacieden en PSV-ers) dat PSV wel zou winnen.
Er zijn er inderdaad genoeg die wel redelijk normaal er tegenaan kijken, maar er zijn er ook genoeg die wel zo doen. Een appelsientje die denkt dat het zonder Lee helemaal een drama wordt. Die kerel heeft twee wedstrijden slecht gespeeld, dus die mis je niet eens.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jeetje BS, ik maak een grapje joh. Ik wist niet dat ik overal een smilie bij moest zetten...
Er zijn inderdaad een hele hoop die denken dat PSV het wel even makkelijk zou krijgen dit jaar, maar die kijken door een iets te roze bril, lijkt mequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Er zijn er inderdaad genoeg die wel redelijk normaal er tegenaan kijken, maar er zijn er ook genoeg die wel zo doen. Een appelsientje die denkt dat het zonder Lee helemaal een drama wordt. Die kerel heeft twee wedstrijden slecht gespeeld, dus die mis je niet eens.
Maar er hangt wel een sfeertje dat PSV het eerst wel makkelijk zou redden in de competitie dit jaar, zeker wanneer Kalou zou komen. Maar zomder die ene speler dat het helemaal neits wordt. Bij de een is het wat minder, bij de ander wat meer dat gevoel.
Tenminste, dat idee krijg ik.
Als je dan al op 10 punten achterstand staat, wordt het toch weer lastig. Vorig jaar hebben jullie de hele voorbereiding kut gespeeld, pas bij de competitie stond het geheel pas. De nieuwe aankopen moet dus van die kwaliteit zijn, dat ze er meteen moeten staan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
Wat doet iedereen toch panisch. Hiddink zei gisteren nog dat er nog twee versterkingen bij komen. Wacht dat dan eerst ff af en oordeel dan pas.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je dan al op 10 punten achterstand staat, wordt het toch weer lastig. Vorig jaar hebben jullie de hele voorbereiding kut gespeeld, pas bij de competitie stond het geheel pas. De nieuwe aankopen moet dus van die kwaliteit zijn, dat ze er meteen moeten staan.
En wanneer er geen versterkingen komen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
Wat doet iedereen toch panisch. Hiddink zei gisteren nog dat er nog twee versterkingen bij komen. Wacht dat dan eerst ff af en oordeel dan pas.
dat heb ik ook nog welquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.
Dat zei ik inderdaad. En daarna bevestigde Hiddink mijn gelijk in Studio Voetbal. Let maar op: Er zullen nog twee verrassende namen opduiken in Eindhoven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En wanneer er geen versterkingen komen?
Jij was vooral degene die liep te blaten: PSV heeft versterkingen nodig, RVC are you watching
Rene van Rijswijk en Remco van der Schaaf? Zeer verrassendquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zei ik inderdaad. En daarna bevestigde Hiddink mijn gelijk in Studio Voetbal. Let maar op: Er zullen nog twee verrassende namen opduiken in Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |