Raar, bijna alle voetbalsupporters die worden opgepakt hebben niets gedaanquote:
Heb er meestal geen medelijden mee, maar dit vond ik ook echt te ver gaan van de driehoek..quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Raar, bijna alle voetbalsupporters die worden opgepakt hebben niets gedaan
Nu ze uitgeschakeld zijn voor de AC wel jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Heeft men in Almelo 17 risicowedstrijden thuis per jaar ofzo?
overspannen gedoe daar, een wedstrijd met t laagste veiligheidsrisico een combi gevenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Heb er meestal geen medelijden mee, maar dit vond ik ook echt te ver gaan van de driehoek..
Heeft men in Almelo 17 risicowedstrijden thuis per jaar ofzo?
Zou de zoveelste aderlating zijn.quote:Korean left back headed for White Hart Lane?
Korean defender Young-Pyo Lee could be headed for White Hart lane after PSV admitted the player was likely to leave the Philips Stadion before the close of the transfer window.
Head coach Martin Jol is known to be a big admirer of the left back - who has a reputation for marauding runs as well as being strong in the tackle - from his time as boss at RKC Waalwijk. And following Timothee Atouba’s transfer away from Tottenham it now seems likely Lee could be brought in to provide competition for Erik Edman.
The enthusiastic left back has already been linked with a move to England this summer following the transfer of compatriot Ji-Sung Park to Manchester United. Lee is thought to have attracted the interest of both United themselves and Newcastle, but now Spurs are believed to have stepped in with a bid as they seek to strengthen the left-hand side of the team.
Having moved to Holland two years ago from his native Korea, Lee impressed with a string of fine performances in PSV’s run to the semi-finals of last years Champions League and was virtually ever present during their successful Eredivisie campaign.
Lee played the full 90 minutes for PSV in this weekends disappointing 1-1 draw with Heracles.
Daar heb ik inderdaad overheen gelezen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef aldostuta het volgende:
Er staat in het artikel dat hij een concurrent moet worden van Edman. Lijkt mij niet dat ze Edman dan verkopen...
tot en met 31 augustusquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:35 schreef aldostuta het volgende:
Hoeveel tijd is er nog om de transfer af te ronden?
Neuh, dat zou gewoon een keuze voor een veeeeeeeeeeeeeeeeel hoger salaris zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:40 schreef Suijk het volgende:
Maar de Spurs spelen niet Europees dit jaar, dus dat is weer een reden om niet te gaan. Als Lee nou nog weggaat, vind ik het een beetje 'het zinkende schip verlaten', zeg maar.
om de nodige versterkingen naar Eindhoven te halen jaquote:
Dat wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Neuh, dat zou gewoon een keuze voor een veeeeeeeeeeeeeeeeel hoger salaris zijn.
Tevez? Robinho?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om de nodige versterkingen naar Eindhoven te halen ja
Ronaldo en van Nistelrooij terug halenquote:
Kost je je jaarbegroting aan salaris, maar dan heb je ook wat he....quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ronaldo en van Nistelrooij terug halen
Berbatov of Placente zijn ook nog opties heb ik gehoordquote:
\quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Berbatov of Placente zijn ook nog opties heb ik gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |