er si wat getrokken aan Lucius en Bouma. Een transfer van Bouma zou nog altijd kunnen en Lee zou ook nog steeds kunnen gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:43 schreef PirE het volgende:
Is er nog transfer nieuws wat betreft PSV. Ik ben de hele week bezig geweest met het bijlezen over de EPL en Championship (Engeland), dat ik de nederlandse competitie wat vergeten ben op de Kalou-soap na.
Dat had ik wel gelezen, er was interesse uit Engelandquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er si wat getrokken aan Lucius en Bouma. Een transfer van Bouma zou nog altijd kunnen en Lee zou ook nog steeds kunnen gaan.
Als ik hem zie dan zet ik hem wel in de OP.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:56 schreef JustJunior het volgende:
Voor de OP. Cultheld heeft inmiddels een usericon / avatar / plaatjeWeliswaar een award-ding, maar toch.
Het zal toch wel herhaald worden op zondag?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:08 schreef pascalheister het volgende:
kan het zaterdag niet eens zien, heb een feestje
Oja we zitten niet meer bij de NOS, dus ajax krijgt niet meer de volledige aandachtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zal toch wel herhaald worden op zondag?
zelf denk ik uiteraard ook een overwinning, maar wel met een tegendoelpunt
1-5
dat zou teveel pijn doen?quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Oja we zitten niet meer bij de NOS, dus ajax krijgt niet meer de volledige aandacht
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Oja we zitten niet meer bij de NOS, dus ajax krijgt niet meer de volledige aandacht
Nee hoor, de uitslag interesseert me niet veel. Verwacht gewoon een 1-2quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:16 schreef rubbereend het volgende:
dat zou teveel pijn doen?
Ik heb geen Versatel. Wat heeft PSV weer een leuke eerste wedstrijd, ze mogen gewoon beginnen tegen een promovendus, makkelijker kan haast niet. Een heerlijke wedstrijd voor PSV om er even in te komen en natuurlijk ook goed voor het zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:42 schreef The_M het volgende:
0-4
Hebben jullie trouwens al Versatel, of wordt het gewoon Talpa-avond?
Is wel fijn ja, maar toch echt de eerste keer sinds een aantal jaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb geen Versatel. Wat heeft PSV weer een leuke eerste wedstrijd, ze mogen gewoon beginnen tegen een promovendus, makkelijker kan haast niet. Een heerlijke wedstrijd voor PSV om er even in te komen en natuurlijk ook goed voor het zelfvertrouwen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 05:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is wel fijn ja, maar toch echt de eerste keer sinds een aantal jaar.
quote:11/8/2005 - Wil Porto Leandro verhuren? Sao Paulo?
(Gepost door RvN)
PSV is er met Porto nog niet uit over de transfersom die PSV eist voor de Braziliaan Leandro. Maar hoeveel toekomst de middenvelder bij de club van Co Adriaanse heeft, is maar de vraag. Hij zou niet in de plannen van de Nederlandse trainer voorkomen. Het Portugese Maisfutebol meldt dat Sao Paulo, Cruzeiro en de Portugese clubs Sp. Braga en Boavista wel interesse zouden hebben om de middenvelder te huren.
PSV Netwerk
In sommige Braziliaanse media, zoals Terra zou de vice-president van Sao Paulo hebben gemeld dat Leandro volgende week gepresenteerd zou kunnen worden bij de club als nieuwste aanwinst. De president van Cruzeiro ontkende in de Gazeta Esportiva in ieder geval dat zijn club concrete interesse heeft, vorig jaar informeerde het wel naar de middenvelder.
krijgen we nou strax geld van Porto voor een jaar voetballen daar van die lul en geld uit Brazilië?quote:12/8/2005 - Leandro in Brazilie voor onderhandelingen
(Gepost door RvN)
Kranten in Brazilie melden dat Leandro en zijn zaakwaarnemer inmiddels in Brazilie zijn aangekomen om de onderhandelingen met Sao Paulo voor een overstap naar de Braziliaanse club af te ronden.
PSV Netwerk
Daarmee lijkt de zaak nog complexer te worden. PSV eist een transfersom van Porto. PSV wordt daarin gesteund door de KNVB.
RBC speelt al 3 jaar eredivisie....quote:
Bron: PSV Netwerkquote:Drie PSV-ers in Oranjeselectie oefeninterland
Voor het oefenduel tegen Duitsland op 17 augustus zijn drie PSV-ers geselecteerd. Het gaat om Wilfred Bouma, Theo Lucius en Phillip Cocu. Mark van Bommel, genomineerd voor het FIFPRO wereldelftal en de 2005 UEFA Awards, is niet opgeroepen door Van Basten. Ook Andre Ooijer en Jan Vennegoor of Hesselink zijn afgevallen uit de voorlopige selectie. De bankzitters Heitinga en Sneijder zitten wel bij de selectie van Nederland.
Heitinga ipv Ooijerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:30 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Bron: PSV Netwerk
[afbeelding]
Maar er zit wel een kern van waarheid inHoe komt van Basten erbij om Heitinga en Sneijder te selecteren? Sneijder staat ernaast, omdat Boukhari (!) beter presteert. En om de één of andere reden heeft van Basten een hoge pet van Lucius, maar negeert hijOoijer altijd
Sneijder is 1 keer wegens tactische redenen gepasseerd, van Heitinga snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:30 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Bron: PSV Netwerk
[afbeelding]
Maar er zit wel een kern van waarheid inHoe komt van Basten erbij om Heitinga en Sneijder te selecteren? Sneijder staat ernaast, omdat Boukhari (!) beter presteert. En om de één of andere reden heeft van Basten een hoge pet van Lucius, maar negeert hijOoijer altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |