Die zoek ik dus. Om ramen in een flat te wassen waar dat niet met een lange stok gaat.
Met een goede magneet die sterk genoeg is en ook een redelijk oppervlakte spons heeft. Ik heb op de Albert cuyp een standje gezien maar die waren behoorlijk klein en kostte teveel 60,-
Fuck catching lightning, he struck it screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down and made it rain upward
Glazenwasser komen niet op 6 hoog. De ramen van mij flat zijn al 4 jaar niet gewassen, ladder mag niet en bakjes mogen ze sinds die tijd ook niet meer gebruiken van de arbo. Dus vandaar dat ik zo'n ding zoek.
Die uit de viswinkel zijn te klein en doen het te slecht. Ik zoek die ze vaak op de braderie oid verkopen.
Fuck catching lightning, he struck it screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down and made it rain upward
Heb ze ongeveer een jaar geleden hier op de wekelijkse markt gezien. Ding leek mij ideaal om bij ons thuis de ramen zemen, dus ff aan me ma gevraagd of ze der 1 wilde. Wilde ze heel graag, maar de kraam was de volgende week spoorloos en de weken derna ook Ze hielden trouwens ook zo'n demonstratie en 't werkte echt goed toen, je mocht het zelf ook proberen. Dus ik zou zeggen: hou de wekelijkse markten eens in de gaten..