abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30975955
Oh, ik heb nog meer nieuws. Aanstaande zaterdag komt de droomwens van mijn vriend uit: er komt een amerikaans gekruinde dame bij ons te wonen! We hebben alleen nog geen naam voor haar. Jullie suggesties?

I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:48:14 #227
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_30976237
Joske is een leuke naam!

En mijn cavia's raakten helemaal in hogere staten toen ik die caviageluiden afspeelde!
Vooral het piepen: ze piepten mee!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_30976286
Muis! Of Sterretje
Ik heb echt een lijst met dierennamen...
Tap tap tap
pi_30977276
wat voor dansje doen we eigenlijk als we jouw sig uitvoeren, Cherry?

we hebben op dit moment Tess in gedachten als naam, maar het is nog niet zeker. Ik heb al zat namenlijsten maar we moeten het er allebei mee eens zijn (en in je eentje een naam uitzoeken is al zo zwaar)
pi_30977409
Mijn sig komt uit die domme KitKat reclame
Tap tap tap
pi_30977870
Vanochtend moest ik wat haasten voor de bus, ik had even geen tijd om de caafjes hun ochtend-groenten te geven.. Ben ik thuis, beginnen ze uiteraard te zeiken om eten. Ga ik in een andere kamer wat knutselen, houd het niet op! Ze wéten dat ik thuis ben, omdat mijn pc met muziek aanstaat. En ik thuis = mogelijkheid tot eten = piepen.
Toch maar wat gegeven zodat ze op zouden houden, straks 2e ronde groenten.

Er staat hier een luxe caviahotel in de planning om te maken, voor als ik ga verhuizen. Als het zo ver is dat ik ga beginnen zal ik zeker wat posten! Het gaat bestaan uit hout en aan de binnenkant belegd met linoleum/vinyl. Ik ga weer overstappen op gewone bodembedekking a;s ik dat ding heb, fleece wordt te vermoeiend om te doen..
pi_30977881
nu je het zegt...
pi_30977958
Dit is mijn kleine paleisje nu trouwens, heel makkelijk te maken! MOrgen gaan we de bovenste vier verdiepingen aan elkaar koppelen!!

pi_30980122
Oh man dat wil ik ook !!
Ik ga alleen denk ik wat meer in de breedte werken ipv de hoogte.
pi_30981439
deze kasten zijn 180 hoog, het is de ikea Aneboda kast. Morgen worden ze dus breder omdat ze vanaf dan aan elkaar zitten En ja, het is heel gaaf, ook vanwege het plexiglas... je ziet je cavia's nu van pootjes tot oortjes, in plaats van slechts een stukje vanwege de onderste bak van de kooi!
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:13:28 #236
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30981901
zoeperzazke omdat de kooi op de grond stond en ik dus niet te lang gehurkt kan zitten etc..
de site had idd het geluidje.. alleen kwam de waarschuwing om ze niet met de hand te scheiden iets te laat ..
ze is nu een stuk rustiger en de kleinste lijkt er niets aan over gehoudne te hebben..
appart zeg dt zó;n beessie na een week appart te hebben gezeten al zo agressief en dominant kan worden
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30981946
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 20:57 schreef zoeperzazke het volgende:
deze kasten zijn 180 hoog, het is de ikea Aneboda kast. Morgen worden ze dus breder omdat ze vanaf dan aan elkaar zitten En ja, het is heel gaaf, ook vanwege het plexiglas... je ziet je cavia's nu van pootjes tot oortjes, in plaats van slechts een stukje vanwege de onderste bak van de kooi!
Ik ben pas bij de Ikea geweest, en alles was voor mij een potentiele caviakooi.
pi_30983016
Haha, ik weet t! Het enige waar je op moet letten bij die kasten is dat de diepte toch echt minimaal 40 centimeter is, anders is het gewoon te krap, hoe lang hij ook is! De aneboda is 75 bij 45, dus dat gaat prima. Ik ga binnenkort een handleiding schrijven voor op mijn log, hoe je die kast omgoochelt tot flat Overigens is de Aneboda ook prima tweedehands op internet te vinden.
pi_30983786
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha, ik weet t! Het enige waar je op moet letten bij die kasten is dat de diepte toch echt minimaal 40 centimeter is, anders is het gewoon te krap, hoe lang hij ook is! De aneboda is 75 bij 45, dus dat gaat prima. Ik ga binnenkort een handleiding schrijven voor op mijn log, hoe je die kast omgoochelt tot flat Overigens is de Aneboda ook prima tweedehands op internet te vinden.
Die breedte is vaak een probleem ja. Ik heb daarom besloten het niet met kasten te doen maar goed ge/misbruik te maken van de klus-skills van mijn vriend!
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:10:12 #240
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_30985486
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 20:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn kledingkast!! Wat doe je
Als ik dit hier zou gaan bouwen wordt ik met cavia en al buiten geschopt...die kooi die er nu staat is al aan de grote kant en onze woonkamer is niet groter
Wel leuk zo, maar nix voor ons iig...ik hou het bij mijn vertrouwde kooi op een ikea-tafeltje Vroeger stonden ze op de grond bij mijn ouders, maar ze zijn inmiddels ge-upgrade
To infinity…and beyond!
pi_30985761
Heel gaaf die flat zoeper!!! Ben ook wel geinteresseerd in je handleiding! Zal nog wel even duren voor ik een kast kwijt kan, maar het lijkt me geweldig!
pi_30989665
O zoeper, wat een geweldige cavia!!!!
En je flat is ook leuk zeg!
Lopen ze vaak die trappetjes op en af?
Ik heb altijd het idee dat cavia's daar te lomp voor zijn, maar dat slaat nergens op eigenlijk.

Als ik een groter huis heb wil ik een hele grote bak op pootjes maken met een open bovenkant.
Dat hebben ze bij de kinderboerderij enzo, dat vind ik zo leuk, kunnen ze heerlijk rondrennen en popcornen.
pi_30992501
Wat is popcornen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_30992518
Ik heb momenteel 3 logeetjes, die zitten nu in de rechterflat. Die zijn nog niet zo gewend en durven nog geen trap te lopen.
Mijn eigen drietal hupt de trap op en neer alsof hun leven ervan afhangt, ze hebben er totaal geen moeite meer mee, dat gaat prima. Zolang je maar zorgt dat t trapje vrij breed is, niet te stijl en behoorlijk wat treetjes heeft.
Ik laat het wel weten als ik de handleiding gemaakt heb.

Enne, Ev, handige vriendjes zijn altijd zeer (mis)bruikbaar
pi_30992545
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is popcornen?
Dat is als cavia's de gekke 5 minuten hebben en sprintjes gaan trekken door het hok, vrolijke sprongetjes maken en gewoon door het dolle heen zijn
  woensdag 28 september 2005 @ 18:53:08 #246
11458 ivetje
pi_31005494
Mijn caafjes popcornen nooit
To infinity…and beyond!
  woensdag 28 september 2005 @ 19:28:53 #247
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31006703
Asterix popcorned ook als je aan komt lopen stuitertie ut hele hok door
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31027423
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:51 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat is als cavia's de gekke 5 minuten hebben en sprintjes gaan trekken door het hok, vrolijke sprongetjes maken en gewoon door het dolle heen zijn
Leuke benaming: popcornen

Mijn caafs zijn door het dolle heen als los mogen lopen echt lache om te zien
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_31029721
Obelix heeft door het popcornen zijn pootje gebroken! Direct naar de DA gegaan (pootje bungelde er los bij), nu issie ingetaped en krijgt ie elke dag pijnstiller.

donderdag 29 september 2005 @ 17:53:51 #250
11458 ivetje
pi_31032762
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:11 schreef inkie1010 het volgende:
Obelix heeft door het popcornen zijn pootje gebroken! Direct naar de DA gegaan (pootje bungelde er los bij), nu issie ingetaped en krijgt ie elke dag pijnstiller.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ben ik even blij dat mijn caafs niet popcornen

Nee hoor, hoe kan dit gebeuren zeg!! Hoe krijgt ie het voor elkaar...zielig voor em, hopelijk komt ie er snel weer bovenop Je hebt wel pech met je caafjes he
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')