Dat bedoel ik er is niemand die kijkt of je het terugbrengt. Is het dan wel echt huren want bij huren moet het binnen een tijd weer terugzijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:53 schreef Faithz het volgende:
Nee.
Een cola fles is toch ook niet van jou.. en niemand let erop of je die wel weer inleverd..
neen klopt. de gemiddelde aankoopprijs is 450 euro...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:03 schreef RobbieRicardo het volgende:
200 euro?? dat kan toch niet....
Nee, dat kan inderdaad niet. Dat is namelijk diefstal.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:12 schreef RobbieRicardo het volgende:
Maar het kan toch niet zo zijn dat je 50 cent betaald voor iets dat 200 euro kost dan zou je het bij wijze van mee naar huis kunnen nemen en verkopen voor 100 euro en de rest in je zak steken
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is jou tv indeling belde, ze willen hun W terug.
Je bedoelt dat de klanten te bedonderd zijn om ze op de daartoe aangewezen plaatsen terug te zetten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:53 schreef Wolter het volgende:
Volgens mij mag je hem niet van het terrein af halen. Maar dat is ook gek, want die 50 euro cent is gewoon borg, omdat die supermarkten te lui zijn om al die winkelwagens aan het einde van de dag bij mekaar te zoeken.
Borg?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:20 schreef Wolter het volgende:
Hoe kan je iets lenen voor 5 euro?
Dacht dat dat alleen met geld kon..
Ja je huurt 'm tot je het wagentje terug brengt, en zolang is het dan ook jouw eigendom.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:53 schreef Quickie_Bat het volgende:
Nee, je "huurt" hem. Het is niet je eigendom.
Wheeeeee-hehe-he!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is jou tv indeling belde, ze willen hun W terug.
Bij huren verwisselen er geen objecten van eigenaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:26 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Ja je huurt 'm tot je het wagentje terug brengt, en zolang is het dan ook jouw eigendom.![]()
Er zijn steeds meer plaatsen waar ze zoiets in hun politieverordening opgenomen hebben. Ergens ook wel logisch als je kijkt wat die dingen kosten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:24 schreef sebaz het volgende:
Hier hebben ze bij 1 winkelcentrum zelfs een soort omheining gemaakt waar je wel en niet mag komen met je winkelwagen in de vorm van speciale stoeptegels. Die tegels hebben een afdruk van een verbod bord met een winkelkar erin. Dit vanwege het verdwijnen van veel winkelkarren. Ik geloof dat je een boete van ¤180 kan krijgen als je zo'n kar jat.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
'ons winkelwagentje, wat doe je '
Er zijn zelfs winkels die het plan hebben opgevat in de toekomst een magneetsysteem aan te leggen. Je kunt je kar dan niet meer over die grens rijden...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:24 schreef sebaz het volgende:
Hier hebben ze bij 1 winkelcentrum zelfs een soort omheining gemaakt waar je wel en niet mag komen met je winkelwagen in de vorm van speciale stoeptegels. Die tegels hebben een afdruk van een verbod bord met een winkelkar erin. Dit vanwege het verdwijnen van veel winkelkarren. Ik geloof dat je een boete van ¤180 kan krijgen als je zo'n kar jat.
Sommige nieuwe supermarkten hebben dat al. Ik heb het alleen nog nooit uitgeprobeerd, dat vind het personeel vast niet zo tof.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:54 schreef TheDon1985 het volgende:
Er zijn zelfs winkels die het plan hebben opgevat in de toekomst een magneetsysteem aan te leggen. Je kunt je kar dan niet meer over die grens rijden...
Anders herhaal je gewoon wat er al eerder gezegd is..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:29 schreef cerror het volgende:
Kan oock dienen als perfecte BBQ.
't Is met name voor jouzelf niet zo tof. Een van je voorwielen blokkeert en je kunt geen kant meer op.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Sommige nieuwe supermarkten hebben dat al. Ik heb het alleen nog nooit uitgeprobeerd, dat vind het personeel vast niet zo tof.
Ja, anders herhaal je gewoon wat er al eerder gezegd is!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:22 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Anders herhaal je gewoon wat er al eerder gezegd is..![]()
dat heeft zelfs de bas van der heijden hier sinds 2 jaarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:54 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs winkels die het plan hebben opgevat in de toekomst een magneetsysteem aan te leggen. Je kunt je kar dan niet meer over die grens rijden...
Je kunt wel zien dat ik niet in een stad woonquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:13 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
dat heeft zelfs de bas van der heijden hier sinds 2 jaar![]()
zeg dat wel, ZUCHTquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:48 schreef BrickTop het volgende:
Tuurlijk is het winkelwagentje dan van jouw.
en wie koopt zo´n kar voor 100 euro als je m bij de supermarkt voor 50ct kunt halen?quote:Maar het kan toch niet zo zijn dat je 50 cent betaald voor iets dat 200 euro kost dan zou je het bij wijze van mee naar huis kunnen nemen en verkopen voor 100 euro en de rest in je zak steken
Uberhaupt wie zal zo'n karretje kopen. Ze hebben allemaal een nummerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:34 schreef annoh het volgende:
[..]
en wie koopt zo´n kar voor 100 euro als je m bij de supermarkt voor 50ct kunt halen?![]()
vosss is terug! waarben jij geweest man?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:03 schreef vosss het volgende:
Ik woon boven een supermarkt en ik heb dus echt geen zin om boodschappen te doen; met kar de lift in, boodschappen uitladen, weer met de lift en karretje terugzetten.
En dat elke keer.
Ik heb al dik 2 jaar lang een "eigen" winkelwagentje staan in mn rommelkamer
Tijsje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:05 schreef C2C het volgende:
ik weet ook wel door wie die karretjes gejat worden...
appie gaat ff langst de c1000 huppakee karretje mee
en c1000 naait hem weer heel hard terug.
de supermarkten oorlog, dikke gangsters die door de hood rijden met hun winkelkarretje en hun magnum![]()
ik ga voor de 1e..quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
Wat tips:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
stuurquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:43 schreef C2C het volgende:
[..]
ik ga voor de 1e..
hoe stuur je eigenlijk?
Ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:34 schreef annoh het volgende:
[..]
en wie koopt zo´n kar voor 100 euro als je m bij de supermarkt voor 50ct kunt halen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |