Vooral dat weerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:16 schreef wyccie het volgende:
Nee, je begrijpt er weer helemaal niks van he peaceman, dat is Hamtaro, de hamster
Jij bedoelt Pickachew uit Pokemon... maar dat is hem niet. Het is een hele groep:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:14 schreef peaceman het volgende:
Pickatjoe of hoe je dat ook maar mag schrijven...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:16 schreef wyccie het volgende:
Nee, je begrijpt er weer helemaal niks van he peaceman, dat is Hamtaro, de hamster
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]goedemiddag Wyccy. Heej je hebt een kinderserie goed
. Dit is trouwens Howdy, een van de...
Ga zo weg tot vanavond
Inderdaad alweerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:22 schreef wyccie het volgende:
Jeuh, leuk alweer dubbel.
okee, nu staat het gelijkquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:37 schreef wyccie het volgende:
Even snel: Edward Norton.
Fijn dat je ons spelletje leuk vindt!!! Nieuwe spelers zijn altijd welkom!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een leuke, mag ik 'm doen??
edit...sorrie Peaceman
Neeh toch? ik zie het er niet in....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:37 schreef wyccie het volgende:
Even snel: Edward Norton.
toch wel...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neeh toch? ik zie het er niet in....
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch wel...![]()
tja we zien m niet vaak met een lach, daarom herkende je m zeker niet?![]()
hmmmz, ik vind dat jullie hier eigenlijk niet thuis horen, maar nu jullie er toch zijn, en omdat het niet persoonlijk bedoeld is, kom ik ook maar eens kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fijn dat je ons spelletje leuk vindt!!! Nieuwe spelers zijn altijd welkom!![]()
Daar ken ik m dus van....quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:11 schreef wyccie het volgende:
Niet zo'n makkie voor mij, hij heeft iets van Orlando Bloom en Patrick Duffy
WARM...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:11 schreef wyccie het volgende:
Niet zo'n makkie voor mij, hij heeft iets van Orlando Bloom en Patrick Duffy
Waarom heeft de man van zes miljoen rare vingers en voeten? Ik ben van na die tijd, heb dus geen idee waar het over gaat.quote:
da's goedquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:18 schreef wyccie het volgende:
Dat is Oscar Wilde, Peaceman. Heb hier een hele Complete Works van hem liggen.
met van die zwemvliezen, damnnn jeugdsentimentquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WARM...
hij heeft rare vingers en voeten
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:20 schreef stil het volgende:
de man van atlantis
Corbijn is goed! Hij is hier volgens mij verkleed als Sid vicious? Hij had zo'n heel boek met portretten van hemzelf verkleed als popsterren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:28 schreef peaceman het volgende:
Wyccie: Anton Corbijn
Stil: geen idee
pylquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:36 schreef pyl het volgende:
Die van Stil is Rainer Werner Fassbinder (denk ik........).
Op zijn website staan er ook een paar. (en dan toch niet herkennen)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Corbijn is goed! Hij is hier volgens mij verkleed als Sid vicious? Hij had zo'n heel boek met portretten van hemzelf verkleed als popsterren.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Corbijn is goed! Hij is hier volgens mij verkleed als Sid vicious? Hij had zo'n heel boek met portretten van hemzelf verkleed als popsterren.
En die van Stil is Willem Wilmink?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |