Zucht.... Zoals het nu lijkt is het tijdelijk omdat andere users hier er aanstoot aan hebben. Ik hoop dat er een ander plekje gezocht wordt voor ons. Nogmaals het is niet om jou of iemand anders hier te irriteren. Integendeel. Hopelijk heb je ook een beetje begrip voor onze situatie....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:01 schreef fr.oosje het volgende:
Ik stoor me er wel aan, dan kunnen we hier wel allerlei andere topics gaan openen wat niets met fotografie te maken heeft. Tevens is het is zo dat Fotoloog mod af is omdat dit topic verhuisd is en een aantal andere modjes het daar niet mee eens is/was. Maar nu staat dit topic hier toch??
Je hoeft er niet op te klikken...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:01 schreef fr.oosje het volgende:
Ik stoor me er wel aan, dan kunnen we hier wel allerlei andere topics gaan openen wat niets met fotografie te maken heeft. Tevens is het is zo dat Fotoloog mod af is omdat dit topic verhuisd is en een aantal andere modjes het daar niet mee eens is/was. Maar nu staat dit topic hier toch??
Precies....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te klikken...
Waar maak je je druk over ...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:42 schreef fr.oosje het volgende:
Nee natuurlijk hoeft dat niet, maar daar gaat het toch niet om. Het gaat toch om de essentie dat dit een FOTOGRAFEN forum is en niet een spelletjes forum.
Heb je mijn posts uberhaupt gelezen? Duidelijker kan ik het niet uitleggen hoor...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:42 schreef fr.oosje het volgende:
Nee natuurlijk hoeft dat niet, maar daar gaat het toch niet om. Het gaat toch om de essentie dat dit een FOTOGRAFEN forum is en niet een spelletjes forum.
euhm de afbeeldingtitel geeft het al een beetje weg he?quote:
Oops... niet op de titel verbergen geklikt... Buck Rogers isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
euhm de afbeeldingtitel geeft het al een beetje weg he?
Buck Rogers dus...maar hoe die Vogel heet, was het een valk ofzo? Falcon nogwat?
Wil dit nu zeggen dat ik nu aan de beurt ben?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oops... niet op de titel verbergen geklikt... Buck Rogers is![]()
Hoeft niet perse hoor.. we posten plaatjes door elkaar heen, wachten natuurlijk wel altijd even af met posten totdat het (laatste) geposte plaatje is geraden. Omdebeurt dus.... maar ga je gang zou ik zeggen.... en welkom bij Raad Je Plaatje!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wil dit nu zeggen dat ik nu aan de beurt ben?
* Puckzzz gaat gauw Googelen
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij bent dan ook van hetzelfde bouwjaar als ik he?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
Heintje?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:19 schreef peaceman het volgende:
is dat niet uit Star Wars?
Volgens mij meer iets van Battlestar Galactica (oude serie dan welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:19 schreef peaceman het volgende:
is dat niet uit Star Wars?
Eigenlijk niet... de meesten hier gebruiken ook photobucket om de url te verbergen... ik ook als ik tijd heb....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij meer iets van Battlestar Galactica (oude serie dan wel) In Star Wars kwamen verdacht weinig kinderen voor
edit: mag je eigenlijk gebruik maken van de url-naam![]()
Hier een betere nog even:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het niet zo'n duidelijke foto maar waarschijnlijk komt dat omdat ik haar gewoon niet (her)ken...
Deel van Pino is goed!!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Koningin Beatrixmet een deel van pino
Emmanuelle??? nog nooit van gehoord. Heb ik jou ook nooit over gehoord trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |