Ik hoop dat ik maandag weer kan computeren dus dan update ik hem wel weer.. ik mail je maandag wel even.. wil nog wat kleine dingetjes wetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat regelen we wel![]()
hoog tijd dat je weer terugkomt, de stand kan wel een update gebruiken...![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:37 schreef ranja het volgende:
iers -> wilde gok Hothouse flowers
Vermakelijk dat juist jij dat zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:37 schreef ranja het volgende:
doe anders een duidelijkere hint.
No offence hoor...quote:
quote:
Middle of Nowhere vind ik wel met afstand de minst catchy single die ze in de laatste jaren hebben uitgebracht. Misschien moet je de vorige HHH-CD eens op gaan zoeken, Make up the Breakdown. Die is echt stukken beter dan Elevator.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
met een zeer catchy single "Middle of Nowhere"
peaceman +1
Ik vind het wel een catchy single, maar zoals ik al zei heb ik weinig tot geen verstand van indie bandjes dus ik zal er wel naast zitten. Het heeft naar mijn idee wel hitpotentie (en dat is waar ik naar luister). Ik zal die andere zeker wel op gaan zoeken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Middle of Nowhere vind ik wel met afstand de minst catchy single die ze in de laatste jaren hebben uitgebracht. Misschien moet je de vorige HHH-CD eens op gaan zoeken, Make up the Breakdown. Die is echt stukken beter dan Elevator.
Oh, dit heeft niks met indiebandjeskennis te maken, hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik vind het wel een catchy single, maar zoals ik al zei heb ik weinig tot geen verstand van indie bandjes dus ik zal er wel naast zitten. Het heeft naar mijn idee wel hitpotentie (en dat is waar ik naar luister). Ik zal die andere zeker wel op gaan zoeken.
Ik vind het wel een leuk nummer, maar als jij zegt dat de rest meer enthousiast is, dan ben ik daar zeer benieuwd naar...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, dit heeft niks met indiebandjeskennis te maken, hoor.Het is meer dat Hot Hot Heat juist zo leuk was vanwege het enthousiasme dat er van afspatte, en Middle of Nowhere vind ik persoonlijk nogal ongeinspireerd ingezongen, alsof de zanger net 56 uur lang heeft zitten doorfeesten en eigenlijk liever naar bed wil. Maar No, Not Now of zelfs het b-kantje Move on zijn veel energieker.
De Verlosserquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Hal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |