quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:57 schreef BeRightBack het volgende:
SOAD
Def Leppard
Cinderella
Slipknot
Megadeth
Ted Nugent
laatste.. dan moet dit em zijn
Echt een schande van die Gigantour, Megadeth, Dream Theater, FF, Nevermore en LoA 5 topbands op 1 avond. En dan nog geen kwart van de zaal vol....quote:SYSTEM OF A DOWN, THE MARS VOLTA, BAD ACID TRIP
Attendance: 25,204/Capacity: 25,204
DEF LEPPARD, BRYAN ADAMS, RANDY COLEMAN
Attendance: 4,645/Capacity: 7,500
Rock Never Stops Tour: CINDERELLA, RATT, QUIET RIOT, FIREHOUSE
Attendance: 4,264/Capacity: 5,073
SLIPKNOT, HELMET, GIZMACHI
Attendance: 3,083/Capacity: 4,000
Gigantour: MEGADETH, DREAM THEATER, FEAR FACTORY, NEVERMORE, LIFE OF AGONY, SYMPHONY X, DRYKILL LOGIC, BOBAFLEX
Attendance: 1,312/Capacity: 6,500
TED NUGENT, SHURMAN
Attendance: 409/Capacity: 1,200
inderdaad...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjemig wat een rust hier
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:34 schreef search64 het volgende:
Is het Ravi Shankar?
Peter Gabriel heeft Solid State Logic gekocht idd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:42 schreef timbob het volgende:
peter gabriel is toch van real world?
sjuust!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:31 schreef Berkery het volgende:
The Human League
Oakey heeft tegenwoordig wel zo'n sik, maar ik zou 'm zo ook niet herkend hebben, misschien omdat ie lacht.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:34 schreef Charmian het volgende:
Is die gast op de 1e foto die gast op de 2e foto helemaal rechts? Meneer Oakey is het volgens mij niet (althans ik haal 'm er niet uit).
Phil staat op de 2e foto helemaal links..met het haar aan 1 kant, uiteraard..quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:34 schreef Charmian het volgende:
Is die gast op de 1e foto die gast op de 2e foto helemaal rechts? Meneer Oakey is het volgens mij niet (althans ik haal 'm er niet uit).
Ik denk dat dan voor de anderen de verleiding te groot is. Maar ik hou je niet tegen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:57 schreef Charmian het volgende:
Ik heb hem opgezocht en ik denk dat ik het weet, maar ik wil het zeker weten. Mag ik 'm spoileren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
2 tagjes [ spoiler ] en [ /spoiler ]quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef peaceman het volgende:
Ik heb nooit begrepen hoe dat spoileren werkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |