Wederom.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:06 schreef ranja het volgende:
Dead kennedys - Holiday in Cambodia?
Moest natuurlijk Children of bodom zijn.quote:children of bosom![]()
Het koekiemonster is terug: DaisyDuke +1quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:31 schreef DaisyDuke het volgende:
CocoRosie
quote:Ik wil dwalen met jou door het huis van de zonde
Zo fijn als de gids mij rondleidt en mijn heart and soul
Tot in knallende ecstacy voert
Zo wreed ontwaak ik als een ware hammerhead
Mij tot de realiteit bijbrengt
Ik stond in de kamer gevuld met de rozen
De stem van Lucy klonk
Ik ging op zoek naar het zoete
Maar heb het niet gevonden
Uncle Sam nam ze mee
Onze lievenaar de USA
Het huis van de zonde staat niet langer enkel in onze steden
Als het zijn deuren opent
Glip dan gauw naar binnen
Het zoete van Lucy
De rozen van de ziel
Ontdek in jouw ware poëzie
God speed the sound of
Goed opgemerkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:12 schreef DaisyDuke het volgende:
House of Sin, Ecstasy, Hammerhead; zZz?
Nee, House of Sin, Ecstasy en Hammerhead zijn nummers van zZz, die op hun debuutplaat The sound ofquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:29 schreef peaceman het volgende:
1 band of al de bands die Daisy genoemd heeft
ah, dat verklaart een hoop, dank voor de uitleg...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, House of Sin, Ecstasy en Hammerhead zijn nummers van zZz, die op hun debuutplaat The sound ofstaan.
Nee. Ondanks dat dit geen broers en geen Dj's zijn, zit je toch enigszins warm.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:58 schreef RichardQuest het volgende:
2 many dj's? (gebroeders Dewaele dus)
Nee, dat is een band. Dit zijn twee heren die ooit samen in een band hebben gezeten en vervolgens ieder hun succesvolle weg zijn gegaan.quote:
Goed genoeg!quote:
Ze zaten samen in Evil Superstars. Mauro speelt op dit moment o.a. in dEUS, Tim is de spil waar Millionaire om draait.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:56 schreef peaceman het volgende:
Hmm snap niet dat ik ze dan herken, want het zegt me niks...
en weer een mysterie opgelost!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:57 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ze zaten samen in Evil Superstars. Mauro speelt op dit moment o.a. in dEUS, Tim is de spil waar Millionaire om draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |