quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[...]
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:12 schreef cerror het volgende:
Nog steeds geen quote van mij.
Heidenen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:15 schreef djenneke het volgende:
ik heb ook nog geen quote, maar ja, ik hou dan ook niet van bier, dus ik hoor er gewoon niet bij eigenlijk
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met "kwartetten" en post als "schroef het tempo op"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ga je schamen!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:00 schreef jackson het volgende:
heb nog geen pils op vandaag
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kwintet, in dit geval
Nu ga ik echtmijn meest getypte woorden op Fok!
Dagheur!
Mooie TT!
Neuh.... dat past even niet in mijn trainigs schema... (dat bier)quote:
Kwartet maken....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
@ jackson wat: Doe maar zo?
Oeh, waarvoor aan het trainen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:01 schreef jackson het volgende:
Neuh.... dat past even niet in mijn trainigs schema... (dat bier)
Ja maar............quote:
Algehele fitheid weer... fitness... dus kracht en veel fietsen erbij (racefiets)quote:
Dan mag et....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja maar............
Iedereen die ik vroeg had de kaarten voor me
Hay darling, was ik zo maar even 3 dagen weg, heb je me gemist?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja maar............
Iedereen die ik vroeg had de kaarten voor me
Racefietsen is tof!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:04 schreef jackson het volgende:
Algehele fitheid weer... fitness... dus kracht en veel fietsen erbij (racefiets)
Ff een maandje weer knallen dan zit ik weer op oude niveau
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hay darling, was ik zo maar even 3 dagen weg, heb je me gemist?![]()
Uhhh nee... dat schoot dan zeker niet op nee. Ben zelf ook wel een mooi weer fietser hoor maar heb veel vrije tijdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Racefietsen is tof!
Ik mag ook graag door omgeving Breda scheuren...
alleen ben ik dan wel weer een mooiweerfietser, dus dat schoot deze zomer niet echt op.
Pffffffffff, wat een opluchtingquote:
Heejquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hay darling, was ik zo maar even 3 dagen weg, heb je me gemist?![]()
Zie het maar als een opluchtingquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pffffffffff, wat een opluchting
denk ik
Dat klopt danquote:
Zou echt raar staan te kijken als ik morgen opeens een ban blijk te hebben vanwege dat rijtjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Zie het maar als een opluchting
ofzo
Op die paar schaarse dagen wel mooie tochtjes gemaakt... Antwerpen, Den Haag...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Uhhh nee... dat schoot dan zeker niet op nee. Ben zelf ook wel een mooi weer fietser hoor maar heb veel vrije tijd
nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Op die paar schaarse dagen wel mooie tochtjes gemaakt... Antwerpen, Den Haag...
ik moet alleen eens afleren om soms halverwege op het terras neer te ploffen![]()
Of niet natuurlijk
Ja... en een ban... boeiendquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou echt raar staan te kijken als ik morgen opeens een ban blijk te hebben vanwege dat rijtje
Gewoon blijven ploffen... maar je rijdt wel leuk dus... ??quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Op die paar schaarse dagen wel mooie tochtjes gemaakt... Antwerpen, Den Haag...
ik moet alleen eens afleren om soms halverwege op het terras neer te ploffen![]()
Of niet natuurlijk
Ha, duidelijkquote:
Opzich toch welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... en een ban... boeiend![]()
Dan maar ff 2 dagen zonder
Bliksembezoek.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:13 schreef Duncan-Death het volgende:
Haai, doei!
Potvis, dag.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:13 schreef Duncan-Death het volgende:
Haai, doei!
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ha, duidelijk
Ga je een keer mee fietsen?![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:13 schreef Duncan-Death het volgende:
Haai, doei!
yvonne op msn hebben... hoe kut kan je leven zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Opzich toch wel
Denk dat ik snel yvonne op msn aanspreek om het asjeblieft op te heffen![]()
Wat nah?quote:
Het deel tot aan het terras wel een beetje doortrappen hoorquote:
ja dat had je... en nu zeggen wat er wasquote:
Ja.quote:
Zonder racefiets achter mensen aan met een racefiets is kutquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Het deel tot aan het terras wel een beetje doortrappen hoor
Schijnt zoquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:16 schreef jackson het volgende:
[..]
yvonne op msn hebben... hoe kut kan je leven zijn
Ik merk etquote:
Ik zal me af en toe even inhoudenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonder racefiets achter mensen aan met een racefiets is kut
Lijkt me verstandig.... reed laatst op een moutainbike achter mijn zus aan op de racefiets....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zal me af en toe even inhouden![]()
Nu pas?quote:
Mountainbikes zijn ook gaaf... als je er een beetje leuk landschap voor hebt. Maar op de gewone weg word je inderdaad compleet onder het asfalt gestopt door een racefiets.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig.... reed laatst op een moutainbike achter mijn zus aan op de racefiets....
Helemaal zoek gereden werd ik
Ik heb zowel een mountainbike als een racefiets...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Mountainbikes zijn ook gaaf... als je er een beetje leuk landschap voor hebt. Maar op de gewone weg word je inderdaad compleet onder het asfalt gestopt door een racefiets.
Nou heb ik nog niet eens een volwaardige racefiets, maar een model dat je ook kunt gebruiken om enige bagage op te vervoeren op langeafstandstochten.
Een oom van me is er nog mee naar Afrika gefietst
ja... traag enzoquote:
Aangepast aan het forum dusquote:
Ja idd... en aan de toestand nu... lig in bedquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Aangepast aan het forum dus
Het forum is nu weer knettersnel! Ik denk dat ik maar alleen nog 's nachts ga Fok!kenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Aangepast aan het forum dus
Dat doe ik afgelopen dagen alquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Het forum is nu weer knettersnel! Ik denk dat ik maar alleen nog 's nachts ga Fok!ken
Dus luiheid alom?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja idd... en aan de toestand nu... lig in bed
Nu is het iddquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Het forum is nu weer knettersnel! Ik denk dat ik maar alleen nog 's nachts ga Fok!ken
Vakantie... veel sport weinig werk lang uitslapen erg goed dusquote:
Redelijk jaquote:
Je bedje, je laptopje, fok!quote:
Bierquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bedje, je laptopje, fok!
Wat kan een mens nog meer wensen.
Specifiek in die volgorde?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Bier
naakte vrouwen
geld
dikke auto
zwembad in tuin
groter huis
Neuhhh... et waren wat dingen die in me op kwamenquote:
Niks mis met een beetje brainstormenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Neuhhh... et waren wat dingen die in me op kwamen
Daarom deed ik et ook maar weer eensquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje brainstormen
Okay, ik kan me er wel in vinden btwquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Neuhhh... et waren wat dingen die in me op kwamen
Dat scheelt dan weerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okay, ik kan me er wel in vinden btw
Stilte voor de stormquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:49 schreef JDude het volgende:
BOE!
schrik!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:49 schreef JDude het volgende:
BOE!
Oe stormquote:
Een grijs vierkant met 4 oranje vlekken. Aaargh. Schrik.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[afbeelding]
Jij schrok erger he JD, ja toch?
Ja he?
Ja? Ja?
Nou jahquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Een grijs vierkant met 4 oranje vlekken. Aaargh. Schrik.
vind je dat wat :p ?quote:
* Link in ander venster copypastequote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
Ik snap hier dus de ballen niet van
Ik post het en eer staat een bodypaint, ik f5 en dan heb je idd dat stomme plaatje
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:01 schreef JDude het volgende:
[..]
* Link in ander venster copypaste
Oeh, Schrik!!!!
Ja, jij al die moeite doen voor dat plaatje en dan ik niet schrikken zeker?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
Lief dat je voor mij wilt schrikken![]()
Zou idd niet helemaal eerlijk zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, jij al die moeite doen voor dat plaatje en dan ik niet schrikken zeker?
Dan motte gaan slape wa, menneke!quote:
Dan rot je lekker op naar je nestquote:
Trustequote:
Welterusten sweetiequote:
Wordt het rustig opeensquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
Aangezien het hier dan verder dooT is kan ik misschien beter ook maar gaan
Dat was het het laatste half uur alquote:
* TT aanpastquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
De SC is niet meer wat het geweest is
quote:
Even 1 dag op bezoek bij vrienden in belgie, toen blijven slapen, en toen nog maar een dag aan vastgeplakt. Het was ook zó gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Tuurlijk heb ik je gemist, fok is fok niet als jij er niet bent
Waar was je?
En pas na anderhalf uur neem je de tijd om een antwoord te gevenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:28 schreef Parvus het volgende:
[..]
Even 1 dag op bezoek bij vrienden in belgie, toen blijven slapen, en toen nog maar een dag aan vastgeplakt. Het was ook zó gezellig![]()
Ben blij dat we hier van chello af zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:36 schreef Parvus het volgende:
Hehe ja mijn internet werkte niet echt mee (Chello)
En verder dank je, maar tis ook weer leuk om terug te zijn![]()
Het was een waar genoegen pgquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:40 schreef punkgirl het volgende:
Ik ga slapen
Ik wil jullie graag bedanken voor het aanvaarden van mijn 2 posts![]()
![]()
Same here dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:40 schreef punkgirl het volgende:
Ik ga slapen
Ik wil jullie graag bedanken voor het aanvaarden van mijn 200 posts![]()
![]()
Thanksquote:
Dank je! Ben weer wat laat, hoop dat je fijn slaapt en als je dit morgenvroeg nog even checktquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
Parvus mocht je dit nog lezen dan ook een goeie nachtrust voor jou
Ghehehehequote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:11 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dank je! Ben weer wat laat, hoop dat je fijn slaapt en als je dit morgenvroeg nog even checkt
Goedemorgen!
Komt vanavond wel weerquote:
Daar moet op gedronken wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:13 schreef Pingwingei het volgende:
As usual
Ik heb misschien vast werk voor door de weeksAvond nog wel *blij*
Gezondheidquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:29 schreef Mr-Z het volgende:
*pakt bier van rompompom '
Mijn dank is groot!
Achja, maar je moet wat als je in het weekend en vrijdag avond naar je vriendin wil en doordeweeks met school zitquote:
Oh dan kom ik jou nog wel tegen hier op Fok!.. ik zit komende 3 maanden ook fulltime op school om een ondernemersplannetje in elkaar te draaienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Achja, maar je moet wat als je in het weekend en vrijdag avond naar je vriendin wil en doordeweeks met school zitAlleen op school kan dan ook weer gefokt worden
Ik snak naar een lekker kroketjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Alweer bedankt!
* Mr-Z heeft de frituur aan staan
iemand wat?
Kan je dat niet gewoon downloadenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oh dan kom ik jou nog wel tegen hier op Fok!.. ik zit komende 3 maanden ook fulltime op school om een ondernemersplannetje in elkaar te draaien![]()
Vele kennis is te downloaden, helaas vragen bedrijven vaak geschoolde individuenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon downloaden
Ik heb er hier al 1 liggen.. 3 maanden Fokken dusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon downloaden
Nee de tijd dat er zo snel mogelijk een topic vol gepost werd alleen maar voor het record is voorbijquote:
Lekker!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:19 schreef grassprietje het volgende:
bier!
Zal ik 'm "per ongeluk" sticky maken?quote:dit topic moet minstens chronisch binnen de 5 eerste topics vanaf bovenaan staan
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Zal ik 'm "per ongeluk" sticky maken?
En dan denken ze dat dat nog werkt ook nog!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:22 schreef Mr-Z het volgende:
Weet je wat het probleem is.. door deze reeks is iedereen alcoholist geworden en komt dus nooit meer op internet![]()
En dat wisten de modjes en daarom hebben ze deze reeks geopend om van die baggeraars af te komen
Wacht maar tot na middernachtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:25 schreef grassprietje het volgende:
[uitdetentlokmodus]
kan je toch niet!
[/uitdetentlokmodus]
*hik*quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:26 schreef grassprietje het volgende:
[..]
En dan denken ze dat dat nog werkt ook nog!![]()
* wij verliezen nooit onze krachten!![]()
*checkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:33 schreef grassprietje het volgende:
[..]
jij bent lief en je houdt van bier!
![]()
Louter Grolsch, maar da's vast geen probleem voor een Oosterlingquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:35 schreef grassprietje het volgende:
Wie heeft er trouwens nog bier?
Mijn voorraad is op![]()
Lang niet gezien hier, die dansende tieten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef Dead-Doll het volgende:
Creatieve vrouwelijke (!!!) fok!-ker meldt zich,
Ja, dat is toch een stukje gemis in de BeF-traditie hè.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Lang niet gezien hier, die dansende tieten.
Nee, hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Louter Grolsch, maar da's vast geen probleem voor een Oosterling![]()
Ik pak wel een pilsje mee ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:43 schreef grassprietje het volgende:
wie wil er komen op onze bruiloft met uiteraard alleeen bier!! heeeeel veel bier!!![]()
Jij snakt zeker ook naar een biertje?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:35 schreef cerror het volgende:
Ha stelletje ongerelden.
Ick werd geroepen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:35 schreef cerror het volgende:
Ha stelletje ongerelden.
Vergeten door de TSquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:46 schreef Dead-Doll het volgende:
En wáárom heeft dit BeF-deel geen toffe PI?.
Ja zeg, ik ben er toch!quote:
Tof.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:53 schreef jackson het volgende:
Hoi... ik kom weer tof doen
Dat zeker ja...quote:
Doe 'es, doe 'es?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:53 schreef jackson het volgende:
Hoi... ik kom weer tof doen
*tof doet*quote:
Ja hoor...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag ik van jou in de categorie inkoppers...
Maakt niet uit... ik vroeg het niet aan jouquote:
Ja, maar... ketchup is toch lekker?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Maakt niet uit... ik vroeg het niet aan jou
Nééhéé, ketchup!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof doen met pindasaus?
Wel goeie nieuwe TT alvast
seer seker! Ketchupquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, maar... ketchup is toch lekker?.
Ketchup is Okay.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Nééhéé, ketchup!
Ketchup, ketchup, ketchup, KETCHUP!!!1
CURRYquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nééhéé, ketchup!
Rustig maar denk!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nééhéé, ketchup!
tuurlijk wel maar hou gewoon niet van ketchupquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:18 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van me, hè?
Okay!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
tuurlijk wel maar hou gewoon niet van ketchup
Killswitch.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wie kan een krijsende vrouw nou iets weigeren
Maar dat wordt gecompenseerd door een overdaad aan frituurquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
kan zijn maar je bent nog steeds bierloos
* oud isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:43 schreef JDude het volgende:
Jong wat een gezelligheid
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar dat wordt gecompenseerd door een overdaad aan frituur
Scheelt maar 5 maandenquote:
Groeten terugquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:51 schreef killswitch het volgende:
owja ook nog de groetjes hier van janetje
quote:
waar is je msnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:55 schreef cerror het volgende:
Inderdaad groetjes terug!
Ik krijg telkens een x8898098 ofzo fout.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
[..]
waar is je msnvraagt janet
google is your friendquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik krijg telkens een x8898098 ofzo fout.
Ik dacht even de nieuwe versie te installeren.
Bijna, duik er vroeg in vandaag.quote:
Ik zoeck al!quote:
quote:
Yup...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
was janet bij jou ook al zo vervelend
ALs je nou effe op MSN komt, krijg je van mij de setupquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik krijg telkens een x8898098 ofzo fout.
Ik dacht even de nieuwe versie te installeren.
inkoppertjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
ALs je nou effe op MSN komt, krijg je van mij de setup
Met PI zelfsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
Janet:
Bij deze ben je ge-uninvite...
Ja, ik weet dat je niet kan, maar het is postuum.
'The Wave' gaat door BeFquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:31 schreef jackson het volgende:
Was ik ineens weg... maar daar benk weer
Gebruikelijk als ik er ben... wel leuk altijd weer hoorquote:
Foeiquote:
Knollen boer!quote:
klaverquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Knollen boer!
Oh wacht, dat was schoppen.
Daar is een ander subforum voorquote:
*niet snapt maar stom meelachtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Knollen boer!
heeeyquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar is een ander subforum voor
Heej
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Höllen-boerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Knollen boer!
Ja leuk, dansenquote:
* Voor spiegel gaat staan en bevestigend kan antwoordenquote:
Je doet nu: "Hihi?"quote:
Lango!quote:
Of ebola!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
Ik steek dan ook maar even de kop op.. net de griep he...
Ha, ik maakte me al ongerustquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
quote:
En ik had weldegelijk gelijk over die TTTquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
Je had helemaal gelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:45 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
En ik had weldegelijk gelijk over die TTT![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ha, ik maakte me al ongerust![]()
![]()
{HK}
Ja... maar dan nog hardnekkigerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
Als het op mien site staat, heb je de laatstequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:45 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Jasicher!
Me, home alone![afbeelding]
Nog vette chip-hits gescoord lately?
Moet je ff het internet downen.. dan gaat alles uit je cachequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef rompompom het volgende:
Sjezus, meteen een tyfus hoog tempo hier opeens
Dat houdt mijn verbinding niet bij
Maar wel terecht!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
Je had helemaal gelijk![]()
Niet verwacht, toch gekregen
Ik moet er hard om lachen... geen idee waarom... maar hij is sterk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Als het op mien site staat, heb je de laatste
Ga je mee een potje honkballen?
[afbeelding]
home ruuunnnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef rompompom het volgende:
Sjezus, meteen een tyfus hoog tempo hier opeens
Dat houdt mijn verbinding niet bij
Weet ik wel, maar ik zag je al lurken enzo. Ik was bang dat je ta laat zou gaan postenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Moet je niet doen hoor, ik ben soms zomaar een paar dagen weg van alles
Andere functie bevalt of is het poep?![]()
{HK}
Ja... want posten doet ze nooitquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
voor jou als uber lurkster is dat toegestaan
Merciquote:
meer beffen dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik zag je al lurken enzo. Ik was bang dat je ta laat zou gaan posten
Mwaoh, even kijken hoe het gaat werken. Morgen liggen we in de haven, dus dan heb ik weer even rust. Hoewel, dan moet ik waarschijnlijk m'n originele functie even invullen
Maar dit ritme is op zich wel gunstiger, want dan ben ik later online
Ducktalesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je zag me hier lurken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik zag je al lurken enzo. Ik was bang dat je ta laat zou gaan posten
Mwaoh, even kijken hoe het gaat werken. Morgen liggen we in de haven, dus dan heb ik weer even rust. Hoewel, dan moet ik waarschijnlijk m'n originele functie even invullen
Maar dit ritme is op zich wel gunstiger, want dan ben ik later online
Zegt me nix...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:53 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ducktales
Ik luister gezellige, warme muziek...
[afbeelding]
Moet je nog draaien? of gewoon ff oefenen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:54 schreef jackson het volgende:
Zegt me nix...
Ik luister naar een knaap die nu live aan het mixen is... Mooie tijd om bijna 1uur
*zelf zometeen nog achter de draaitafels kruipt*
Nee gewoon voor de lol.... vriend van me draait nu ff... en daarna ik.. we luisteren dan via een stream naar elkaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:57 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Moet je nog draaien? of gewoon ff oefenen?
Op die manier. Wel lachen zo ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:58 schreef jackson het volgende:
Nee gewoon voor de lol.... vriend van me draait nu ff... en daarna ik.. we luisteren dan via een stream naar elkaar
Daarom.... ik zal het linkje hier wel neergooien mocht ik zo gaan mixen... geen idee hoelaat dat gaat wordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:59 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Op die manier. Wel lachen zo ja.
Jij snapt hetquote:
Nee, aan de overzijdequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je zag me hier lurken?
Ik heb niet echt zin om te posten momenteel, komt zo wel weer
Door die ene Amerikaan moet jij steeds maar omschakelen?
Lekker figuur is dat
Mooi, dan komen we je iig nog tegen
Ach... we hebben geen haastquote:
En dat moet hard gaan ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Staat toch echt SC in de TT![]()
Gelukkig doe ik het niet vanaf Gene Zijdequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, aan de overzijde
Tsja, het kan trouwens ook zijn dat z'n agentschap zijn CV heeft opgeleukt zonder dat hij het wist. Ik heb 'm nog niet echt kunnen spreken, misschien dat ik dat morgen wel eens vraag. Ik krijg ook nooit te zien wat voor CV mijn bedrijf naar klanten stuurt.
Dat altijdZo makkelijk kom je niet van me af
ja ,dacht ff gezellie!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kom jij ook nog ff langs rollen![]()
Aha....quote:
Hoi PSquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
Heej m-m en T_T
Ik zou eigenlijk ff lurken![]()
Lurken kan ik elk momentquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoi PS![]()
En dat lurken kan later nog wel![]()
Ach... ik krijg het weliicht zo weer de andere kant opquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lurken kan ik elk moment
Ik ben een beetje sjaggie, dus dacht dat het slimmer was om niet te posten
Maar het humeur is al enigzins opgeveizeld
waar wij al niet goed voor zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lurken kan ik elk moment
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik het niet vanaf Gene Zijde
Ow, das dan een ander verhaal, maar toch, hij heeft deze baan aangenomen, je mag toch verwachten dat ie enig idee had dat het te hoog gegrepen was voor hem
Ik begrijp hieruit dat jouw bedrijf jouw CV ook kan "opleuken?"
Misschien wil ik ook wel niet van je af
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ik krijg het weliicht zo weer de andere kant op
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lurken kan ik elk moment
Heeft bier en is niet moequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:11 schreef Janetje het volgende:
Bierloos en moe
Juichen wij het [BeF]en toe
Ik kan wel veel kanten met jou op jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij kan met mij vele kanten op hé?
Ik bedenk me opeens dat het opgevijzeld moet zijn
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe is nietquote:
Misschien ben ik wel een heel vriendelijk gidsjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Och, je komt weleens ergens dat je niet weet wat je te wachten staat. Zijn naam was pas twee dagen voordat hij hier kwam bekend en als je om werk verlegen zit, ga je geen nee zeggen natuurlijk
Mijn bedrijf zou dat kunnen doen, maar dan vallen ze gauw door de mand en zal ik ze toch vriendelijk doch dringend verzoeken dat niet meer te doen.
Dat is fijn om te horenIk ook niet van jou!
Jammer dat het meestal de verkeerde kant op isquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan wel veel kanten met jou op ja
Ach.... niemand hier een opleiding afgerond... dus wat maakt et uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |