Ohquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nieman staat er toch? Ik heb gewoon die gerimpelde doos van een Gunda genomenrijdt lekker hoor
Gunda schaatst. En hard ook nogquote:
jij wou me toch al nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Een geldverbrassende huisvrouwecht het LAATSTE wat je wil als man
Ja maar wacht eens, je boegon ineens over borstenquote:
Nou zo hiephoi is het leven niet als je wordt verlaten hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
hoi allemaal
Je moeder is zeker wel blij met zo'n gründliche Hausfrau! En dat er dan een ander het slachtoffer is en eenzaam achterblijft en zijn eenzame bestaan van schnabbel naar schnabbel, van goedkoop hotel naar goedkoop hotel met een kilte in zijn hart moet leiden, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dát maakt dan effe niet uit hè??????????quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak me nog een biertje.
Gunda hol'mir ein Bier ja!
huh?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou zo hiephoi is het leven niet als je wordt verlaten hoor!Kun je daar nou niet een béétje rekening mee houden in je posts??
![]()
hebben we downtime gehad?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hee hondje hoi
Dude loop es niet zo te jankebalken zeg
Kusje d'r op
Ja ik ga wel weer, doegiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hee hondje hoi
Dude loop es niet zo te jankebalken zeg
Kusje d'r op
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je moeder is zeker wel blij met zo'n gründliche Hausfrau! En dat er dan een ander het slachtoffer is en eenzaam achterblijft en zijn eenzame bestaan van schnabbel naar schnabbel, van goedkoop hotel naar goedkoop hotel met een kilte in zijn hart moet leiden, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dát maakt dan effe niet uit hè??????????
![]()
Ah, zo heb ik jouw aandacht wel eh...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar wacht eens, je boegon ineens over borsten
de viespeukquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, zo heb ik jouw aandacht wel eh...
Typisch mannelijk
Zei phille me vandaag ook nog dat hij mij wou voor mijn borsten![]()
tijdens de openluchttourquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Tisser mee dan?
Trekker overheen gereden?
Oh ja, betekent natuurlijk wel dat ze de moeite waard zijn/gezien mogen worden*quote:
Wees blij dat mannen gewoon eerlijk zijn jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Typisch mannelijk
huh, borsten?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Typisch mannelijk
Doe nog ff iets aan je borstenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:23 schreef leonieke het volgende:
Zo, ik ga ervandoor
Bezoekje brengen aan het fitnesscentrum
Doei![]()
wij niet kunnen beoordelen zoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja, betekent natuurlijk wel dat ze de moeite waard zijn/gezien mogen worden*![]()
*schrappen wat niet past
winrarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:36 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje van andere orde
waarmee openen jullie rar bestanden?
Ik had een trail, maar die doet het niet meer
Nope. WinZip opent alleen zip. WinRar opent wèl zip bestanden.quote:
ik krijg alleen telkens een register-meldingquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nope. WinZip opent alleen zip. WinRar opent wèl zip bestanden.
Maar ja, WinRar is shareware. Dus eh, dat betekent eigenlijk betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |