Heej Bquote:
En dan zoek jij iemand buiten het internet...dat is toch vreemd, iemand met jouw capaciteiten...moet niet moeilijk zijn, toch? Je moest er eens lekker op uit gaan!quote:
braafquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:57 schreef Bengeltje het volgende:
* post.
Hoiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej B![]()
Khalein
![]()
en Rose
![]()
Trusten Leonieke
Ik zocht, ik vond, ik gedroeg mij voorbeeldigquote:
ja D.Rose het is best wel tjd daarvoor...shit...ik moet ook morgen weer vroegvroeg present zijn! Truste!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
braaf
dan nu lekker slapen
welterusten allen
B
Ik zoek iemand buiten het internet?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:01 schreef passie66 het volgende:
[..]
En dan zoek jij iemand buiten het internet...dat is toch vreemd, iemand met jouw capaciteiten...moet niet moeilijk zijn, toch? Je moest er eens lekker op uit gaan!
Oke, braaf gaat slapen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
braaf
dan nu lekker slapen
welterusten allen
B
quote:
Ik niet? Wat deed ik?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:05 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik zocht, ik vond, ik gedroeg mij voorbeeldig
Jij daarentegen![]()
Jij maande mij zonder enige aanleiding me te gedragenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik niet? Wat deed ik?
Wist ik niet neequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zoek iemand buiten het internet?Dit is nieuw voor mij, ik zoek namelijk niets.
![]()
De restwoei.
En het er op uitgaan. tja, daganiemeerzomaar![]()
Have a NICE day, Bquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:11 schreef Bengeltje het volgende:
Naar bed gaat
Zie jullie vrijdag weer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |