Gaaf!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
£ 37.49 excl. verzendkosten
klikerdeklik!
als t goed is wel jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:49 schreef FremantleDockers het volgende:
Van sin city kwam eind dit jaar toch ook een giftset met meerdere discs?
Volgens mij is het de franse en die is niet met nl subs.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Die Amelie is wel mooiWeet iemand misschien of ie ook in nl ondertitel is
![]()
De boeken zelf zijn in die uitgave gewoon overal los te koop, da's dan wel weer jammer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:16 schreef Timo20 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Amazon UK exclusive, naar t schijnt
Juweeltjes zoals dit ding?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef Trancelocator het volgende:
Sodetering, er zitten echt juweeltjes tussen zeg. Ik ga dit topic zeker in de gaten houden.
Zeer fraai!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Juweeltjes zoals dit ding?
[afbeelding]
Whahahaquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:03 schreef FremantleDockers het volgende:
Zou er in de doos ook echt rook zitten (watten ofzo)?
edit: stom, da's natuurlijk gewoon de opdruk van de doos... Dôh.
Bij de eerste 5 worden echte vliegen meegeleverd...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:03 schreef FremantleDockers het volgende:
Zou er in de doos ook echt rook zitten (watten ofzo)?
edit: stom, da's natuurlijk gewoon de opdruk van de doos... Dôh.
dus het maakt je niet uit dat het een baggerfilm is, zolang het maar een box is met veel extra's?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:22 schreef Piovan het volgende:
Wow mooi, is zeker allemaal import ofniet?
Ik ben ook op zoek naar een toffe box met superveel extra's.
lol..goed bezigquote:
Nee, alleen seizoen 1 is vooralsnog uitgebracht op dvd en die is alleen regio 1. O.a. hier te bestellen: http://www4.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=4838 (incl verzendkosten) en voor 20 dollar ook nog bij amazon.com (excl verzendkosten)quote:Op maandag 22 januari 2007 11:53 schreef Ticker het volgende:
Iemand die ooit weleens een 'Malcolm in the Middle' dvd-box heeft zien liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |