quote:Gorro (Moderator) - zondag 28 november 2004 @ 00:02
Godfather of Trivia
We hebben besloten sommige users tegen zichzelf te gaan beschermen en dit soort pats-topics niet meer toe te staan.
Hoezo? Denk je dat je hem in een n8 tijd volgepost heb?quote:Op zondag 28 november 2004 00:50 schreef Darkomen het volgende:
Denk je dat hij lang openblijft?
Ik gok een half jaar.quote:Op zondag 28 november 2004 00:50 schreef Darkomen het volgende:
Echt bijzonder is die niet. Dat is gewoon de 3 delen met 1 kartonnetje erom heen (zelfde als het pack met taxi 1 en 2 erin)quote:Op zondag 28 november 2004 00:50 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ontopic:
[iurl]http://www.hkflix.com/images/art/tbataxi1-3.jpg[/url]
WIlde ik vanmiddag kopen maar was weer eens uitverkocht
* zucht...quote:Op zondag 28 november 2004 02:35 schreef Hare het volgende:
waarom zou gorro ons in bescherming moeten nemen? We kunnen echt wel voor onszelf beslissen of we iets kopen of niet![]()
krijg je vaak de vraag of je het met opzet doet?quote:Op zondag 28 november 2004 02:35 schreef Hare het volgende:
waarom zou gorro ons in bescherming moeten nemen? We kunnen echt wel voor onszelf beslissen of we iets kopen of niet![]()
Geen idee, dat waarschijnlijk niet, maar blijft de vraag waarom dat vorige topic is dichtgegooidquote:Op zondag 28 november 2004 02:44 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
* zucht...
ja idd, wat denkt die kerel allemaal
Voor het geval dat:quote:Op zondag 28 november 2004 10:53 schreef haagse_elfje het volgende:
oooeee die van alien en the x files zien er wel leuk uit om te hebben
Als je me een linkje geeft naar 20 foto's van een van die andere sets zet ik ze zo neer hoorquote:Op zondag 28 november 2004 10:48 schreef Tokus het volgende:
je geilt wel heel erg op die Oldboy box, he Hare? 20 fotos daarvan, en van de rest maar 1 foto...
Hierquote:Op zondag 28 november 2004 13:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Waar komt die James Bond koffer vandaan?![]()
Tevens tvptje
quote:Op zondag 28 november 2004 10:53 schreef haagse_elfje het volgende:
oooeee die van alien en the x files zien er wel leuk uit om te hebben
Het laatste bedrag waar ik hem voor heb gezien is 130 euroquote:Op zondag 28 november 2004 16:09 schreef VrAnqZ het volgende:
Auw wat is die box van Amelie super zeg! Zal alleen wel teveel centen kosten verwacht ik zo
UHmm.. Hare, kijk eens naar het aantal posts..quote:Op zondag 28 november 2004 11:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Geen idee, dat waarschijnlijk niet, maar blijft de vraag waarom dat vorige topic is dichtgegooid
Ik werd er al op gewezen door Gorro in het feedback topic:quote:Op zondag 28 november 2004 17:14 schreef Cheiron het volgende:
[..]
UHmm.. Hare, kijk eens naar het aantal posts..
quote:Op zondag 28 november 2004 13:31 schreef Hare het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is waarschijnlijk een of andere reset geweest bij fok! aangezien ik in bij mijn opties heb ingesteld dat ik 25 posts per pagina krijg te zien. Dat maakt dus 13 pagina's voor een topic op slot gaat.
Om een of andere reden (ik denk iets bij fok!) is het weer teruggezet naar de standaard van 50 per pagina, waardoor er maar 7 pagina's zijn voor een topic op slot gaat.
Het moet je maar opvallen he![]()
Mijn excuses voor alle consternatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |