Leuk om het ijs te breken bij een datequote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:51 schreef melismay het volgende:
[..]
"Wil je mijn Melismannetje worden?"
Twisted_bokquote:
Je sig! Ik zie het nu pas!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moest ik toch even glimlachen vandaag.
Uhm? Relatiedingen doen?quote:
Geinspireerd door Dawg, en die eronder door 1 van de films die we hebben gekeken. Ik ben alleen alweer vergeten welke.quote:
Daar doelde ik ook eigenlijk op.. dat was Down to you toch? Toen zei jij nog dat je dat moest onthoudenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geinspireerd door Dawg, en die eronder door 1 van de films die we hebben gekeken. Ik ben alleen alweer vergeten welke.![]()
Ik heb het belangrijkste onthouden toch.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook eigenlijk op.. dat was Down to you toch? Toen zei jij nog dat je dat moest onthouden
Wat dat betreft ben je zeer goed bezig!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb het belangrijkste onthouden toch.![]()
Ik ben altijd goed bezig. Nu ga ik bijvoorbeeld weer in bed liggen omdat ik me anders langer dan nodig ziek voel. Goed he.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je zeer goed bezig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |