Dat dan weer welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:
* Naaktslaper meldt zich...
Aangekleed en uitgeslapen aan het werk.
Wat voor beelden?quote:
Werk je altijd in een roes?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:33 schreef marcb1974 het volgende:
wil er eigenlijk niet te hard over nadenken, dan zou ik wakker moeten worden en dat werkt lang zo lekker niet
Nog niet, wil ik tegelijk doen met het teruggeven van het geld, waarschijnlijk eind volgende weekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:34 schreef Blinky het volgende:
CC, heb je uiteindelijk een bon gekocht voor je collega? Of toch maar iets anders?
Ik moet vandaag mega saai werk doen. Zit alleen maar te knippen en plakken in excel, dus des te duffer des te beter, nadenken is echt geen goede optie hier bijquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:34 schreef Blinky het volgende:
[..]
Werk je altijd in een roes?
CC, heb je uiteindelijk een bon gekocht voor je collega? Of toch maar iets anders?
Daar hebben ze macro's voorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet vandaag mega saai werk doen. Zit alleen maar te knippen en plakken in excel, dus des te duffer des te beter, nadenken is echt geen goede optie hier bij![]()
Jammer maar helaas, macro's werken alleen binnen excel, hij gaat het echt niet snappen als ik zeg dat ie wat doen moet in sapquote:
Het is nog vroeg he, toch maar gewoon ergens achteraan het vorige topic beginnen danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
Wat is er eik met een spannend nachthemdje?
Ik ben te beroerd om terug te lezen idd![]()
Ik gok pagina 3, tenminste, ik werk met 100 posts per paginaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he, toch maar gewoon ergens achteraan het vorige topic beginnen dan![]()
* Alicey doet wel gewoon een spannend nachthemdje aan, zit ik vast goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he, toch maar gewoon ergens achteraan het vorige topic beginnen dan![]()
De avatar van je wilt er ook 1quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey doet wel gewoon een spannend nachthemdje aan, zit ik vast goed.
Ik hoor net dat ze het hier juist zonder doen,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey doet wel gewoon een spannend nachthemdje aan, zit ik vast goed.
Oh, het gaat gewoon om slaapkleding ofzo? Ik meestal in nachtjapons.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze het hier juist zonder doen,
maar voor meer informatie moet je melismay en twisted_fok maar eens aanspreken wat die ermee gedaan hebben (en ja, ik ga gewoon op hun roddels door)
Hardlopen voor dummies? Hoe ingewikkeld is het?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:00 schreef Blinky het volgende:
Trouwens... ik heb het hardloopdagboek voor Dummies binnen. Een collega die mij aanraadde om te gaan hardlopen in de eerste instantie is het nu aan het doornemen. (Hij vroeg: is het al binnen? Ik: ja, hier heb ik het mee en liet het zien. Ondertussen is mijn pauze afgelopen en ik heb mijn boekje maar even bij hem gelaten).
Ik ga dat boek toch eens opzoeken in de winkel, ben wel heel benieuwd wat er in staat, en vooral hoe ze daar een boek mee vol krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:00 schreef Blinky het volgende:
Trouwens... ik heb het hardloopdagboek voor Dummies binnen. Een collega die mij aanraadde om te gaan hardlopen in de eerste instantie is het nu aan het doornemen. (Hij vroeg: is het al binnen? Ik: ja, hier heb ik het mee en liet het zien. Ondertussen is mijn pauze afgelopen en ik heb mijn boekje maar even bij hem gelaten).
Niet zo moeilijk, maar ik heb vooral motivatie en een stok achter de deur nodig. En er worden veel tips in gegeven. Over voeding als ik het goed heb (ik heel vluchtig de eerste paar bladzijden gelezen).quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hardlopen voor dummies? Hoe ingewikkeld is het?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
en vooral hoe ze daar een boek mee vol krijgen.
Het is een klein formaat, niet zo groot als bijvoorbeeld afslanken voor dummies.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga dat boek toch eens opzoeken in de winkel, ben wel heel benieuwd wat er in staat, en vooral hoe ze daar een boek mee vol krijgen.
Hmm.. Als je geen motivatie hebt, waarom wil je dan uberhaupt gaan hardlopen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:04 schreef Blinky het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, maar ik heb vooral motivatie en een stok achter de deur nodig. En er worden veel tips in gegeven. Over voeding als ik het goed heb (ik heel vluchtig de eerste paar bladzijden gelezen).
Ik zou iets kiezen wat je ook leuk vindt? Dat is de beste motivator namelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Als je geen motivatie hebt, waarom wil je dan uberhaupt gaan hardlopen?
Het staat er ook een beetje stom. Ik heb wel motivatie, maar ik weet van mezelf dat ik na een tijdje weer kan afhaken. En juist hardlopen is goed voor op de lange termijn. Dus ik wil zo lang mogelijk gemotiveerd blijven om niet af te haken en ik hoop dat dat boekje daarbij (mee)kan helpen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Als je geen motivatie hebt, waarom wil je dan uberhaupt gaan hardlopen?
Het moet vooral goedkoop zijn...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou iets kiezen wat je ook leuk vindt? Dat is de beste motivator namelijk
Wees dan vooral lief voor jezelf. Begin rustig en bouw het op, en koop (hoeft niet meteen) een paar heel goede loopschoenen, scheelt je op termijn veel blessures.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het staat er ook een beetje stom. Ik heb wel motivatie, maar ik weet van mezelf dat ik na een tijdje weer kan afhaken. En juist hardlopen is goed voor op de lange termijn. Dus ik wil zo lang mogelijk gemotiveerd blijven om niet af te haken en ik hoop dat dat boekje daarbij (mee)kan helpen.
Ja, ik heb goede schoenen, ik heb eerder gesport bij een sportschool en toendertijd heb ik goede schoenen gekocht. Juist met het rustig opbouwen heb ik moeite: ik wil teveel ineens en kom er dan achter dat het teveel is en dan haak ik snel af. Wat dat betreft ken ik mezelf en juist daarom heb ik dat boekje aangeschaft voor wat richtlijnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees dan vooral lief voor jezelf. Begin rustig en bouw het op, en koop (hoeft niet meteen) een paar heel goede loopschoenen, scheelt je op termijn veel blessures.
* Blinky schenkt T_F een nieuw bakkie in.quote:
Ik heb ooit van een fysio een schema gehad om te gaan lopen (moet er alleen nog steeds mee beginnenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:21 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja, ik heb goede schoenen, ik heb eerder gesport bij een sportschool en toendertijd heb ik goede schoenen gekocht. Juist met het rustig opbouwen heb ik moeite: ik wil teveel ineens en kom er dan achter dat het teveel is en dan haak ik snel af. Wat dat betreft ken ik mezelf en juist daarom heb ik dat boekje aangeschaft voor wat richtlijnen.
Waarom haak je na een tijdje af?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:13 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het staat er ook een beetje stom. Ik heb wel motivatie, maar ik weet van mezelf dat ik na een tijdje weer kan afhaken. En juist hardlopen is goed voor op de lange termijn. Dus ik wil zo lang mogelijk gemotiveerd blijven om niet af te haken en ik hoop dat dat boekje daarbij (mee)kan helpen.
Ja, heel graag, mocht het boekschema te zwaar/te licht zijn dan kan ik die van jou gebruiken. Thnx!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ooit van een fysio een schema gehad om te gaan lopen (moet er alleen nog steeds mee beginnen), dat schema is heel goed om mee op te bouwen. Als je het hebben wil moet je het even zeggen (dan ga ik zoeken).
Haha, deels gelijk. Mijn schoenen zijn denk ik wel goed. Pijntjes vind ik niet erg (dan weet ik tenminste dat ik iets doe). Ik begin inderdaad te enthousiast, merk dan dat het te zwaar word, ga me verbergen achter drukke afspraken en dan merk ik opeens dat ik het al drie weken niet meer heb gedaan. Zo ging het met de sportschool. Zelfs het feit dat ik een hele dure had uitgekozen om zo 'waar' voor mijn geld te hebben hielp niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Omdat ze te hard begint en op verkeerde schoenen loopt, dus pijntjes krijgt overal, gokje hoor
Tof! Dank je welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
ik zal het opzoeken en scannen, mail ik het later wel
werken-werken-werken, naar het huis van mijn vriend, Chinees opwarmen, naar Den Bosch, digitale camera's bekijken, naar huis, misschien nog filmpje en dan slapie doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
werken-werken-werken, naar huis, koken, opzoeken, scannen, eten, studeren, slapen![]()
En jij?
Watjequote:
Ik ben sterk geneigd naar de DiMAGE Z3 van Konica Minolta. Even kijken of die echt zo geweldig is als iedereen zegtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, wat voor digitale camera wil je?
De specificaties zien er leuk uit jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:21 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ben sterk geneigd naar de DiMAGE Z3 van Konica Minolta. Even kijken of die echt zo geweldig is als iedereen zegt
Ik heb de Z1quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:21 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ben sterk geneigd naar de DiMAGE Z3 van Konica Minolta. Even kijken of die echt zo geweldig is als iedereen zegt
Vervelende dromen zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:36 schreef melismay het volgende:
Zo zou je het kunnen noemen, maar aangezien ik pas om half 4 ging slapen en echt weer vervelende dromen had, noem ik het liever een gewone slaap die alleen een paar uur naar de ochtend verschoven is
Ik moet van 2 tot half 7 werken, is gewoon van mijn bijbaantje, heb nog geen "echt" werk...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:40 schreef Blinky het volgende:
[..]
Vervelende dromen zijn![]()
Is half vier niet wat laat? Of hoef je niet te werken vandaag?
Wat voor bijbaantje is het?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet van 2 tot half 7 werken, is gewoon van mijn bijbaantje, heb nog geen "echt" werk...
En vervelende dromen zijn voor mij vrij normaal de laatste tijd
Cool he?!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Vooruit dan maar, omdat jij het bent. Je slaap verschuiven zeg
Ik werk voor de vervoersmaatschappij hier in de regio... Normaal zit ik hier in het dorp op het station kaartjes verkopen, maar nu moet ik op een ander station werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef Blinky het volgende:
[..]
Wat voor bijbaantje is het?
Is er de laatste tijd iets gebeurt waardoor je vervelende dromen hebt?
Oei, dat is balen... maar is het niet zo dat hij verplicht is alimentatie te betalen voor je moeder en jou?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik werk voor de vervoersmaatschappij hier in de regio... Normaal zit ik hier in het dorp op het station kaartjes verkopen, maar nu moet ik op een ander station werken![]()
Nou, mijn ouders zijn 2 jaar geleden gescheiden en nu kregen we gisteren nieuws van de advocaat dat mijn vader een gesprek met de rechter heeft aangevraagd om aan te gaan dringen op de verkoop van het huis en hij wil geen geld meer betalen enzo...
Zo laat opstaan. Je hebt maar een half uur later gefokt vannachtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:01 schreef melismay het volgende:
Wat nou watjes?
Dat moeten we nu dus gaan uitzoeken, het is een heel lang verhaal allemaalquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oei, dat is balen... maar is het niet zo dat hij verplicht is alimentatie te betalen voor je moeder en jou?
En goed dat jullie al een advocaat hebben. Ik hoop dat hij er goed op kan inspelen.
Sterkte meis!
Verdient het nog iets, bij die maatschappij? Of is het eigenlijk minimumloon?
Ik heb tot half 4 Friends gekeken met mijn broertje en als je een beetje kunt lezen, kun je ook zien dat mijn nachtrust nou niet bepaald rustig was..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo laat opstaan. Je hebt maar een half uur later gefokt vannacht
Dag melsimay. Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:26 schreef melismay het volgende:
Ik ga onderweg naar mijn werk, wellicht tot zo en anders tot vanavond!
Ik heb het vermoeden dat ik er vanavond niet ben.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:26 schreef melismay het volgende:
Ik ga onderweg naar mijn werk, wellicht tot zo en anders tot vanavond!
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:43 schreef melismay het volgende:
Ik ben er wel hoor, mijn collega is pas net weg, dus dan kan ik niet fokken he?!
Hihi... hoe moet ik mijn vriendje noemen? Blinker? Blinkman?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:43 schreef melismay het volgende:
Pheninnetje
Samen fokkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:53 schreef melismay het volgende:
Als je dinnetje er is moet je niet fokken, dat is helemaal niet gezellig!
Het heeft twee kanten allemaal, ik kan er van de ene kant veel makkelijker afstand van nemen omdat ik niks meer met hem wil. Van de andere kant doet het wel heel erg veel pijn om te zien wat het nog met mijn broertje en moeder doet...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zal het er wel en niet makkelijker op maken melismay, toch?
Hoezo is dat niet gezellig? Samen Fokken kan heel leuk zijn hoor
Dat heeft Pheno zelf verzonnen, dus ik zou zeggen, wat vind jij zelf het leukste? Dan noemen we hem in het vervolg zoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:02 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hihi... hoe moet ik mijn vriendje noemen? Blinker? Blinkman?
All credits to Platoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat heeft Pheno zelf verzonnen, dus ik zou zeggen, wat vind jij zelf het leukste? Dan noemen we hem in het vervolg zo
Blinkman!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat heeft Pheno zelf verzonnen, dus ik zou zeggen, wat vind jij zelf het leukste? Dan noemen we hem in het vervolg zo
Mijn vriend kan niet vliegenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:23 schreef Pheno het volgende:
* Pheno hoort batman muziekje in zijn hoofd....
Blinix en Blinkyquote:
En een Copykater!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
Nu nog een Melismannetje
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
Nu nog een Melismannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |