Waarom niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:43 schreef melismay het volgende:
Ik ben er wel hoor, mijn collega is pas net weg, dus dan kan ik niet fokken he?!
Hihi... hoe moet ik mijn vriendje noemen? Blinker? Blinkman?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:43 schreef melismay het volgende:
Pheninnetje
Samen fokkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:53 schreef melismay het volgende:
Als je dinnetje er is moet je niet fokken, dat is helemaal niet gezellig!
Het heeft twee kanten allemaal, ik kan er van de ene kant veel makkelijker afstand van nemen omdat ik niks meer met hem wil. Van de andere kant doet het wel heel erg veel pijn om te zien wat het nog met mijn broertje en moeder doet...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zal het er wel en niet makkelijker op maken melismay, toch?
Hoezo is dat niet gezellig? Samen Fokken kan heel leuk zijn hoor
Dat heeft Pheno zelf verzonnen, dus ik zou zeggen, wat vind jij zelf het leukste? Dan noemen we hem in het vervolg zoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:02 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hihi... hoe moet ik mijn vriendje noemen? Blinker? Blinkman?
All credits to Platoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat heeft Pheno zelf verzonnen, dus ik zou zeggen, wat vind jij zelf het leukste? Dan noemen we hem in het vervolg zo
Blinkman!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat heeft Pheno zelf verzonnen, dus ik zou zeggen, wat vind jij zelf het leukste? Dan noemen we hem in het vervolg zo
Mijn vriend kan niet vliegenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:23 schreef Pheno het volgende:
* Pheno hoort batman muziekje in zijn hoofd....
Blinix en Blinkyquote:
En een Copykater!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
Nu nog een Melismannetje
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
Nu nog een Melismannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |