Ik heb de Z1quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:21 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ben sterk geneigd naar de DiMAGE Z3 van Konica Minolta. Even kijken of die echt zo geweldig is als iedereen zegt
Vervelende dromen zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:36 schreef melismay het volgende:
Zo zou je het kunnen noemen, maar aangezien ik pas om half 4 ging slapen en echt weer vervelende dromen had, noem ik het liever een gewone slaap die alleen een paar uur naar de ochtend verschoven is
Ik moet van 2 tot half 7 werken, is gewoon van mijn bijbaantje, heb nog geen "echt" werk...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:40 schreef Blinky het volgende:
[..]
Vervelende dromen zijn![]()
Is half vier niet wat laat? Of hoef je niet te werken vandaag?
Wat voor bijbaantje is het?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet van 2 tot half 7 werken, is gewoon van mijn bijbaantje, heb nog geen "echt" werk...
En vervelende dromen zijn voor mij vrij normaal de laatste tijd
Cool he?!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Vooruit dan maar, omdat jij het bent. Je slaap verschuiven zeg
Ik werk voor de vervoersmaatschappij hier in de regio... Normaal zit ik hier in het dorp op het station kaartjes verkopen, maar nu moet ik op een ander station werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef Blinky het volgende:
[..]
Wat voor bijbaantje is het?
Is er de laatste tijd iets gebeurt waardoor je vervelende dromen hebt?
Oei, dat is balen... maar is het niet zo dat hij verplicht is alimentatie te betalen voor je moeder en jou?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik werk voor de vervoersmaatschappij hier in de regio... Normaal zit ik hier in het dorp op het station kaartjes verkopen, maar nu moet ik op een ander station werken![]()
Nou, mijn ouders zijn 2 jaar geleden gescheiden en nu kregen we gisteren nieuws van de advocaat dat mijn vader een gesprek met de rechter heeft aangevraagd om aan te gaan dringen op de verkoop van het huis en hij wil geen geld meer betalen enzo...
Zo laat opstaan. Je hebt maar een half uur later gefokt vannachtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:01 schreef melismay het volgende:
Wat nou watjes?
Dat moeten we nu dus gaan uitzoeken, het is een heel lang verhaal allemaalquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oei, dat is balen... maar is het niet zo dat hij verplicht is alimentatie te betalen voor je moeder en jou?
En goed dat jullie al een advocaat hebben. Ik hoop dat hij er goed op kan inspelen.
Sterkte meis!
Verdient het nog iets, bij die maatschappij? Of is het eigenlijk minimumloon?
Ik heb tot half 4 Friends gekeken met mijn broertje en als je een beetje kunt lezen, kun je ook zien dat mijn nachtrust nou niet bepaald rustig was..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo laat opstaan. Je hebt maar een half uur later gefokt vannacht
Dag melsimay. Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:26 schreef melismay het volgende:
Ik ga onderweg naar mijn werk, wellicht tot zo en anders tot vanavond!
Ik heb het vermoeden dat ik er vanavond niet ben.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:26 schreef melismay het volgende:
Ik ga onderweg naar mijn werk, wellicht tot zo en anders tot vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |