Dat dan weer welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:
* Naaktslaper meldt zich...
Aangekleed en uitgeslapen aan het werk.
Wat voor beelden?quote:
Werk je altijd in een roes?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:33 schreef marcb1974 het volgende:
wil er eigenlijk niet te hard over nadenken, dan zou ik wakker moeten worden en dat werkt lang zo lekker niet
Nog niet, wil ik tegelijk doen met het teruggeven van het geld, waarschijnlijk eind volgende weekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:34 schreef Blinky het volgende:
CC, heb je uiteindelijk een bon gekocht voor je collega? Of toch maar iets anders?
Ik moet vandaag mega saai werk doen. Zit alleen maar te knippen en plakken in excel, dus des te duffer des te beter, nadenken is echt geen goede optie hier bijquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:34 schreef Blinky het volgende:
[..]
Werk je altijd in een roes?
CC, heb je uiteindelijk een bon gekocht voor je collega? Of toch maar iets anders?
Daar hebben ze macro's voorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet vandaag mega saai werk doen. Zit alleen maar te knippen en plakken in excel, dus des te duffer des te beter, nadenken is echt geen goede optie hier bij![]()
Jammer maar helaas, macro's werken alleen binnen excel, hij gaat het echt niet snappen als ik zeg dat ie wat doen moet in sapquote:
Het is nog vroeg he, toch maar gewoon ergens achteraan het vorige topic beginnen danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
Wat is er eik met een spannend nachthemdje?
Ik ben te beroerd om terug te lezen idd![]()
Ik gok pagina 3, tenminste, ik werk met 100 posts per paginaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he, toch maar gewoon ergens achteraan het vorige topic beginnen dan![]()
* Alicey doet wel gewoon een spannend nachthemdje aan, zit ik vast goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he, toch maar gewoon ergens achteraan het vorige topic beginnen dan![]()
De avatar van je wilt er ook 1quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey doet wel gewoon een spannend nachthemdje aan, zit ik vast goed.
Ik hoor net dat ze het hier juist zonder doen,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey doet wel gewoon een spannend nachthemdje aan, zit ik vast goed.
Oh, het gaat gewoon om slaapkleding ofzo? Ik meestal in nachtjapons.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze het hier juist zonder doen,
maar voor meer informatie moet je melismay en twisted_fok maar eens aanspreken wat die ermee gedaan hebben (en ja, ik ga gewoon op hun roddels door)
Hardlopen voor dummies? Hoe ingewikkeld is het?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:00 schreef Blinky het volgende:
Trouwens... ik heb het hardloopdagboek voor Dummies binnen. Een collega die mij aanraadde om te gaan hardlopen in de eerste instantie is het nu aan het doornemen. (Hij vroeg: is het al binnen? Ik: ja, hier heb ik het mee en liet het zien. Ondertussen is mijn pauze afgelopen en ik heb mijn boekje maar even bij hem gelaten).
Ik ga dat boek toch eens opzoeken in de winkel, ben wel heel benieuwd wat er in staat, en vooral hoe ze daar een boek mee vol krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:00 schreef Blinky het volgende:
Trouwens... ik heb het hardloopdagboek voor Dummies binnen. Een collega die mij aanraadde om te gaan hardlopen in de eerste instantie is het nu aan het doornemen. (Hij vroeg: is het al binnen? Ik: ja, hier heb ik het mee en liet het zien. Ondertussen is mijn pauze afgelopen en ik heb mijn boekje maar even bij hem gelaten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |