GMTAquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat zal de views wel omhoog helpen.
quote:
Kinky!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Litpho het volgende:
Ah, hier waren jullie gebleven.
* Litpho trekt zijn hemdje steviger tegen zich aan en gaat zitten *
Don't be afraid little boy.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:02 schreef Litpho het volgende:
Ah, hier waren jullie gebleven.
* Litpho trekt zijn hemdje steviger tegen zich aan en gaat zitten *
Heb jij ook een spannend nachthemdje aan dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:06 schreef nixxx het volgende:
* nixxx twijfelt... webcam aan/webcam uit...
jaja ik zit tussen de film door te fokken, dan gaat ie langer mee
Dit topic zal de geschiedenis in gaan als topic met openbaringenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb jij ook een spannend nachthemdje aan dan?
Ik heb m ook, maar hij is nog niet aan....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb ook wel een spannend nachthemdje.
nee, dat is een deur verder.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:12 schreef Frezer het volgende:
Ben ik hier goed voor de slowchatreeks "Singles 2"?
Ik heb genoeg aan mn eigen spannende dingetjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb m ook, maar hij is nog niet aan....Of heb jij die van mij meegejat Twist?
Ook nog in elkaars kasten rondneuzen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb m ook, maar hij is nog niet aan....Of heb jij die van mij meegejat Twist?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb jij ook een spannend nachthemdje aan dan?
Sorry.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:18 schreef Frezer het volgende:
Het leek er toch verdraaid veel op.
En wat hij hierboven dus zegt, en dus logischerwijs ook geen spannende nachthempjes.
quote:
Neequote:
Nou, had je dat niet wat leuker in kunnen pakkenquote:
Gewoon recht door zee, dus duidelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou, had je dat niet wat leuker in kunnen pakkenMannen ook altijd!
juist Phenoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon recht door zee, dus duidelijk![]()
vrouwen moeten het altijd zo onnodig lastig maken![]()
Dat kan ook heel spannend zijn!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:32 schreef Pheno het volgende:
* Pheno slaapt altijd naakt eigenlijk. Dus geen spannende nachthemdjes
* Twisted_fok is een verraderquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon recht door zee, dus duidelijk![]()
vrouwen moeten het altijd zo onnodig lastig maken![]()
kan, maar dat is maar voor 1 iemand weggelegdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kan ook heel spannend zijn!
Ik blijf de boodschap uitdragenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
juist Phenowe proberen het al duizenden jaren en we gaan gewoon stug door tot ze het snappen
Kut!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
kan, maar dat is maar voor 1 iemand weggelegd
Daarom stalkte ook niemand in mijn fotoboek, ze wisten het alquote:
Ja en? Ik wil uitgeslapen zijn, morgen komt pheninnetje weerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:15 schreef melismay het volgende:
Tssss! Ik moet ook werken hoor!
pheninnetje vind ik een beter excuus dan werken. maar je blijft een mietje.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja en? Ik wil uitgeslapen zijn, morgen komt pheninnetje weer
Inderdaad. Slaap lekker dames en dawgsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:11 schreef Pheno het volgende:
Nee, mensen die moeten werken zijn het
Ga jij ook al?!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inderdaad. Slaap lekker dames en dawgs.
Mag niet rijden onder invloed.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg kun je niet even wat T_M langs komen brengen?![]()
Nou dan ga ik wel in bed liggen lezen. Als iedereen hier me toch in de steek laat. Tssk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken.![]()
![]()
Twist, stoere heldin!@#!
Ik hb het ooit overleeft. Alleen dat goedkope bier was wat minder.....maar het was zonde om weg te gooienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:11 schreef nixxx het volgende:
dankje Blinky, is chips een goed ontbijt trouwens?
Welterusten dan maarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:08 schreef Pheno het volgende:
Ik moet 2 mensen voorbereiden op een certificering. Hoe slaperig wil je het hebben?
Zij oefenen met vragen, ze komen bij mij als ze het niet snappen na de uitleg die bij de antwoorden staat
Oftewel, ik zie ze hooguit 2x op een dag
koffiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:15 schreef nixxx het volgende:
straks krijg ik koffie dan wordt het allemaal wel beter
Dahaaaag
Lekker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |