abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:00:43 #201
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29653916
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Eigen merk Kruidvat. Spotgoedkoop. En dan is er altijd nog de Aldi. Maar die van het Kruidvat smaakt beter, vind ik.
Kruidvat Ik denk dat ik zometeen ff naar het kruidvat ga. Hoewel ik dan 30 minuten moet lopen, heb niet veel zin nu erin. Maar dat gaat toch gebeuren denk ik. Maar ik ga als ik ga, ik ga niet omdat ik mezelf ga pushen.

Als ik mezelf ga pushen dan ontstaat er weer weerstand

Weerstand is niet lekker en fijn. Dan is de flow niet aanwezig. Ik ga doen waar ik zin in heb, en niets anders. That's the way to do it
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_29653973
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Kruidvat Ik denk dat ik zometeen ff naar het kruidvat ga. Hoewel ik dan 30 minuten moet lopen, heb niet veel zin nu erin. Maar dat gaat toch gebeuren denk ik. Maar ik ga als ik ga, ik ga niet omdat ik mezelf ga pushen.

Als ik mezelf ga pushen dan ontstaat er weer weerstand

Weerstand is niet lekker en fijn. Dan is de flow niet aanwezig.
Je kunt het ook gewoon als een lekkere wandeling zien om es even lekker uit te waaien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:12:09 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29654245
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je kunt het ook gewoon als een lekkere wandeling zien om es even lekker uit te waaien.
Yep, en mensen ontmoeten weer. Maar ik ben nog niet helemaal fit nu. Dus eerst nog wat koffie. Het is pas 13:11 dus ik heb tijd genoeg nog. 18:00 sluiten de winkels. Kan meteen aftershave kopen en kijken of het kruidvat nog wat aparts in de aanbieding heeft.

Pas geleden hadden ze wonderdoekjes van 40 bij 40 cm.. En dat doekje dat is behoorlijk goed. Ik heb de router en het modem gepoetst en de stof komt amper terug

Zolang de stof niet terug komt is het goed
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:42:39 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29655105
Ik ga ff naar het kruidvat Kijken wat daar allemaal te snuffelen valt.

Meteen ff langs de bakker hier. Lekkere ham-kaas croissants halen. De inwendige mens moet ook verwend worden namelijk

Tot straks.
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:47:11 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29656844

Terug van Albert Heyn en het kruidvat. Heb dit keer liggen selecteren welke producten het beste zijn. Heb andere lezenvloeistof, natuurlijke dit keer, gemaakt van de kokosnoot

Daarnaast nog 4 blikjes red-bull en bij Albert Heyn nog die drank gekocht van Carpe diem. Ook een soort energie drank om de eeuwige jeugd mee op te wekken. Er staat bij :"Bron van eeuwige jeugd" De eeuwenoude weg naar een lang leven.

Een drank van de twee is gemaakt van een heilige boom in Azië, die 300 miljoen jaar oud is.

Zo en nu ga ik krassen Heb 6 krasloten gekocht.

Damn, ik vind naar de winkel gaan leuk. Eerst lang de verpakking lezen en de informatie en dan pas kopen. Ik wil de beste producten die beschikbaar zijn, en minder is niet goed genoeg
pi_29657054
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef Dromenvanger het volgende:

Heb je dat liggen doen in de winkel? Dat had ik willen zien
quote:
Terug van Albert Heyn en het kruidvat. Heb dit keer liggen selecteren welke producten het beste zijn. Heb andere lezenvloeistof, natuurlijke dit keer, gemaakt van de kokosnoot

Daarnaast nog 4 blikjes red-bull en bij Albert Heyn nog die drank gekocht van Carpe diem. Ook een soort energie drank om de eeuwige jeugd mee op te wekken. Er staat bij :"Bron van eeuwige jeugd" De eeuwenoude weg naar een lang leven.

Een drank is gemaakt van een heilige boom in Azie, die 300 miljoen jaar oud is.
Dus dacht je: als die boom er zo oud mee wordt, dan zal het bij mij ook wel werken?
quote:
Zo en nu ga ik krassen Heb 6 krasloten gekocht.

Damn, ik vind naar de winkel gaan leuk. Eerst lang de verpakking lezen en de informatie en dan pas kopen. Ik wil de beste producten die beschikbaar zijn, en minder is niet goed genoeg
En dat alles liggend
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:57:33 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29657147
Die energie drank zal ook helpen tegen mentale kwaliteiten staat erop. Dus ik zal proberen, het koste niet veel. 1,39 euro voor 1 liter geloof ik. Dus wie niet waagt die niet wint.

Ik heb ook actimel gekocht voor betere weerstand. Er staat bij dat het wetenschappelijk is aangetoond. Ik vertrouw op Albert Heyn en het kruidvat dus.

Al die andere producten met slechte toevoegingen hoef ik niet in mijn lichaam. Ik wil het beste voor mijn lichaam en geest. C1000 is een winkel waar ik geen voet meer over de drempel zet. Ik loop liever 20 minuten langer en ga naar een goede winkel. Ik bedoel, die kassa-meisjes bij C1000, totaal niet klantvriendelijk, ze behandelen je niet als klant. En de klant is koning. De klant is altijd koning en moet altijd goed behandeld worden.

Wat is vreemd eraan om selectief te kopen? Al lees ik van ieder product de inhoud en wat erin zit. Dat is mijn goed recht als consument. En ook al kijken ze me aan, daar heb ik toch schijt aan. Ik doe waar ik zin in heb. Ik heb dus schijt aan anderen. Zo hoort dat toch ook, waarom zou ik rekening houden met wat anderen van mij denken? Die tijd is verleden tijd

Kassa 4, kassa 4. En het voelt perfect om vrij te zijn. Consumeren, helemaal zo slecht nog niet. Maar verantwoord consumeren dus. Precies weten wat je koopt en waar. BMW of mercedes? Doe maar maar een mercedes straks. En vooral geen Alfa Romeo.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-08-2005 15:06:19 ]
pi_29657405
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Die energie drank zal ook helpen tegen mentale kwaliteiten staat erop. Dus ik zal proberen, het koste niet veel. 1,39 euro voor 1 liter geloof ik. Dus wie niet waagt die niet wint.
Helpt het echt tegen mentale kwaliteiten?
Sorry.... ik snap best wat je bedoeld.
quote:
Ik heb ook actimel gekocht voor betere weerstand. Er staat bij dat het wetenschappelijk is aangetoond. Ik vertrouw op Albert Heyn en het kruidvat dus.

Al die andere producten met slechte toevoegingen hoef ik niet in mijn lichaam. Ik wil het beste voor mijn lichaam en geest. C1000 is een winkel waar ik geen voet meer over de drempel zit. Ik loop liever 20 minuten langer en ga naar een goede winkel.

Wat is vreemd eraan om selectief te kopen? Al lees ik van ieder product de inhoud en wat erin zit. Dat is mijn goed recht als consument. En ook al kijken ze me aan, daar heb ik toch schijt aan. Ik doe waar ik zin in heb. Ik heb dus schijt aan anderen. Zo hoort dat toch ook, waarom zou ik rekening houden met wat anderen van mij denken? Die tijd is verleden tijd
Daar is helemaal niks op tegen. Alleen schreef je net dat je dat lag te doen. En ik kreeg zo´n beeld van een man die in de winkel gaat liggen en dan alle opschriften op z´n gemakkie gaat doornemen. Zag er wel grappig uit. Moest lachen

En verder is het natuurlijk prima om te letten op wat je in je kanis stopt
quote:
Kassa 4, kassa 4. En het voelt perfect om vrij te zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:07:28 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29657440
Ik schrijf nog niet helemaal zoals het hoort. Voor mentale kwaliteiten inplaats van tegen inderdaad, of liever gezegd....om de mentale kwaliteiten te stimuleren. Ik weet het, maar ik moet meer red-bull drinken en nog meer. Om helemaal alles goed te schrijven.

Komt nog wel. Alles moet precies op orde zijn.

Ook de spelling en grammatica en nog meer. Precies op de juiste plek op het juiste tijdstip. Maar alles zal dus op orde komen.

Ook met beleggen gaat dat zo. Je moet precies de juiste aandelen portefeille hebben. Dan haal je het hoogste rendement.
pi_29657656
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik schrijf nog niet helemaal zoals het hoort. Voor mentale kwaliteiten inplaats van tegen inderdaad, of liever gezegd....om de mentale kwaliteiten te stimuleren. Ik weet het, maar ik moet meer red-bull drinken en nog meer. Om helemaal alles goed te schrijven.

Komt nog wel. Alles moet precies op orde zijn.

Ook de spelling en grammatica en nog meer. Precies op de juiste plek op het juiste tijdstip. Maar alles zal dus op orde komen.

Ook met beleggen gaat dat zo. Je moet precies de juiste aandelen portefeille hebben. Dan haal je het hoogste rendement.
Ach joh.... welnee. Dat maakte ook geen donder uit... die spelling en grammatica. De woordspeling werd alleen grappig daardoor. Het liet me lachen.... Niks mis mee, zou ik zeggen.

En perfectie hoeft niet hoor. Juist imperfectie is leuk. Op een heleboel gebieden. Perfecte mensen zijn oervervelend, als ze al bestaan. Nee, die bestaan zelfs niet. Laat ik het anders stellen: mensen die de hele dag maar pogen om perfect te zijn, zijn vervelend. Dus doe maar niet.

En ehh...... Je moet mij in dit topic echt niet al te serieus nemen hoor. Doe maar gerust met een pak zout in plaats van met een korreltje
Ik zie nou eenmaal overal wel iets komisch in.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:21:15 #211
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29657796
Okey

Dan ga ik weer verder met ff denken. Pluk de dag, pluk het moment. Dus dan moet ik ff plukken nu.

Valt er nog wat te plukken ergens? Altijd valt iets te plukken. Ik wil Grieks en Latijn gaan leren nog, en Chinees, Arabisch en Japans. In principe wil ik iedere taal vloeiend beheersen. Heb tijd genoeg

Tis een hobby om alles te willen weten en alles te willen leren. Omdat het een hobby is dus.

Zo, ik ga zo ff redbull pakken en daarna probeer ik eens van die 300 miljoen jaar heilige boom te drinken, wellicht kan ik dan terug gaan naar die 300 miljoen jaar geleden periode. Om te kijken wat er toen was

Wie weet, wie weet niet. Ik ga in ieder geval lekker door.

Mijn vader deed net "Tssssss" toen ik hem die fles liet zien van Carpe Diem. Maar mijn vader heeft zijn ogen nog niet helemaal open. Maar het is al beter als vroeger.
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:27:11 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29657985
Mijn vader is een baasje

Komt ook nog goed. Hij denkt nog steeds de baas te zijn over mij. Ook daar is veel mis gegaan bij opvoeding. Ouders die hun kinderen als bezit zijn inplaats van als geschenk der natuur. Kinderen zijn in principe zelfstandig opererende wezens maar toch ...het is allemaal vreemd gelopen in mijn verleden.

Stemverheffingen bijvoorbeeld

Tijd voor carpe diem. Beter dan bier, ik drink het uit een wijnglas

Zweven

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-08-2005 15:35:04 ]
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:07:07 #213
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29663142
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En net nog een poging gewaagd. Simpel als wat. Maar denk je dat het erop staat?
Ik snap niet eens wat ik daar fout aan kan doen. registreren, invullen, foto´s uploaden en op aanpassen klikken. en dan........ helemaal niks.
en hem aanzetten via de instellingen
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:08:45 #214
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29663180
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Zweven
ik heb net mijn lowlands kaartje gekocht
en een beetje zweefmateriaal
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29663469
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:07 schreef coz het volgende:

[..]

en hem aanzetten via de instellingen
Instellingen?? Bedoel je opties? Of de instellingen van mijn profiel?
Daar was ik wel aan het zoeken maar kon niks vinden om het in te schakelen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29664168
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Instellingen?? Bedoel je opties? Of de instellingen van mijn profiel?
Daar was ik wel aan het zoeken maar kon niks vinden om het in te schakelen.
mevrouw u heeft mail
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:55:14 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29664444
Nieuwe Carpe Diem gekocht net Nu een fles die zuivert en reinigt het lichaam. Het zal me benieuwen Die carpe diem kost 3,19 per liter en geen 1,19. Maar dat maakt niet uit, ik drink het niet iedere dag en probeer het rustig te drinken en geen 3 liter per dag. Af en toe een wijnglas Carpe Diem.

Ongeluk gezien nog toen ik met mijn pa naar de winkel ging. Een motor-rijder was frontaal in een bushokje gereden, zag er niet fris uit. Stel er staat iemand op de bus te wachten, Dan is de wachter die op de bus wacht het zakje door het roekeloze gedrag van de motor-rijder. Die motor-rijders moeten 100 procent weten wat ze doen.

Anders kunnen ze beter een drie-wieler gaan rijden

Band met mijn vader is beter, we groeien beter naar elkaar toe. Ik wil op hetzelfde niveau zitten als hem. En dat is ook geven en nemen weer. Ik wil niet dat ik conflicten heb, ik wil met niemand een conflict. Ik haat conflicten.
pi_29664884
Dromenvanger, ik ben blij voor je dat het goed tussen jou en je vader gaat.

Die Carpe Diem is inderdaad lekker om te drinken.
Ik heb het af en toe ook in huis, maar dat is meer omdat de cola en sinas me (meestal) gestolen kan worden. Ik koop het bij Bas v.d. Heijden, het is dus niet AH gebonden.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29664896
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:46 schreef Mirage het volgende:

[..]

mevrouw u heeft mail
Nee hoor... is nog steeds niet doorgekomen. En hij staat altijd open en dan moet ik dus alles binnen zien komen. Was laatst ook een keer. Jij stuurde me mail en die kwam een dag later aan of zoiets.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29664995
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee hoor... is nog steeds niet doorgekomen. En hij staat altijd open en dan moet ik dus alles binnen zien komen. Was laatst ook een keer. Jij stuurde me mail en die kwam een dag later aan of zoiets.
En heb gechecked of het aan mijn gmail ligt maar dat is niet zo. Ik krijg andere mailtjes gewoon gelijk binnen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29665194

* Mirage schopt tegen chello en slaat mozilla met haar handtas vervolgens zend ze de mail nog een keer....

weten ze weer wie de baas is ?
Sir Winston Churchill
pi_29665532
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef Mirage het volgende:

* Mirage schopt tegen chello en slaat mozilla met haar handtas vervolgens zend ze de mail nog een keer....

Nee..... volgens mij moet je nog even werken aan je rechtse. En ook even aan je linkse. En doe dan ook nog even ietsje meer aan je manipulatieve technieken.
Bel ze op en ga heel hard huilen of zoiets
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29665749
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef Mirage het volgende:

Ik heb jou er nu een gestuurd om te zien of die van mij aan jou dan wel aankomen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29666086

die krijg ik wel....

pot ver drie jan en jaap ook nog dubbeltjes
Sir Winston Churchill
pi_29666184
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef Mirage het volgende:

die krijg ik wel....

pot ver drie jan en jaap ook nog dubbeltjes
en als je gewoon replied?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')