Kruidvatquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eigen merk Kruidvat. Spotgoedkoop. En dan is er altijd nog de Aldi. Maar die van het Kruidvat smaakt beter, vind ik.
Je kunt het ook gewoon als een lekkere wandeling zien om es even lekker uit te waaien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
KruidvatIk denk dat ik zometeen ff naar het kruidvat ga. Hoewel ik dan 30 minuten moet lopen, heb niet veel zin nu erin. Maar dat gaat toch gebeuren denk ik. Maar ik ga als ik ga, ik ga niet omdat ik mezelf ga pushen.
Als ik mezelf ga pushen dan ontstaat er weer weerstand
Weerstand is niet lekker en fijn. Dan is de flow niet aanwezig.
Yep, en mensen ontmoeten weer. Maar ik ben nog niet helemaal fit nu. Dus eerst nog wat koffie. Het is pas 13:11 dus ik heb tijd genoeg nog. 18:00 sluiten de winkels. Kan meteen aftershave kopen en kijken of het kruidvat nog wat aparts in de aanbieding heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon als een lekkere wandeling zien om es even lekker uit te waaien.
Heb je dat liggen doen in de winkel? Dat had ik willen zienquote:
Dus dacht je: als die boom er zo oud mee wordt, dan zal het bij mij ook wel werken?quote:Terug van Albert Heyn en het kruidvat. Heb dit keer liggen selecteren welke producten het beste zijn. Heb andere lezenvloeistof, natuurlijke dit keer, gemaakt van de kokosnoot
Daarnaast nog 4 blikjes red-bull en bij Albert Heyn nog die drank gekocht van Carpe diem. Ook een soort energie drank om de eeuwige jeugd mee op te wekken. Er staat bij :"Bron van eeuwige jeugd" De eeuwenoude weg naar een lang leven.
Een drank is gemaakt van een heilige boom in Azie, die 300 miljoen jaar oud is.
En dat alles liggendquote:Zo en nu ga ik krassenHeb 6 krasloten gekocht.
Damn, ik vind naar de winkel gaan leuk. Eerst lang de verpakking lezen en de informatie en dan pas kopen. Ik wil de beste producten die beschikbaar zijn, en minder is niet goed genoeg
Helpt het echt tegen mentale kwaliteiten?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Die energie drank zal ook helpen tegen mentale kwaliteiten staat erop. Dus ik zal proberen, het koste niet veel. 1,39 euro voor 1 liter geloof ik. Dus wie niet waagt die niet wint.
Daar is helemaal niks op tegen. Alleen schreef je net dat je dat lag te doen. En ik kreeg zo´n beeld van een man die in de winkel gaat liggen en dan alle opschriften op z´n gemakkie gaat doornemen. Zag er wel grappig uit. Moest lachenquote:Ik heb ook actimel gekocht voor betere weerstand. Er staat bij dat het wetenschappelijk is aangetoond. Ik vertrouw op Albert Heyn en het kruidvat dus.
Al die andere producten met slechte toevoegingen hoef ik niet in mijn lichaam. Ik wil het beste voor mijn lichaam en geest. C1000 is een winkel waar ik geen voet meer over de drempel zit. Ik loop liever 20 minuten langer en ga naar een goede winkel.
Wat is vreemd eraan om selectief te kopen? Al lees ik van ieder product de inhoud en wat erin zit. Dat is mijn goed recht als consument. En ook al kijken ze me aan, daar heb ik toch schijt aan. Ik doe waar ik zin in heb. Ik heb dus schijt aan anderen. Zo hoort dat toch ook, waarom zou ik rekening houden met wat anderen van mij denken? Die tijd is verleden tijd
quote:Kassa 4, kassa 4. En het voelt perfect om vrij te zijn.
Ach joh.... welnee. Dat maakte ook geen donder uit... die spelling en grammatica. De woordspeling werd alleen grappig daardoor. Het liet me lachen.... Niks mis mee, zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik schrijf nog niet helemaal zoals het hoort. Voor mentale kwaliteiten inplaats van tegen inderdaad, of liever gezegd....om de mentale kwaliteiten te stimuleren. Ik weet het, maar ik moet meer red-bull drinken en nog meer. Om helemaal alles goed te schrijven.
Komt nog wel. Alles moet precies op orde zijn.
Ook de spelling en grammatica en nog meer. Precies op de juiste plek op het juiste tijdstip. Maar alles zal dus op orde komen.
Ook met beleggen gaat dat zo. Je moet precies de juiste aandelen portefeille hebben. Dan haal je het hoogste rendement.
en hem aanzetten via de instellingenquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En net nog een poging gewaagd. Simpel als wat. Maar denk je dat het erop staat?![]()
Ik snap niet eens wat ik daar fout aan kan doen. registreren, invullen, foto´s uploaden en op aanpassen klikken. en dan........ helemaal niks.
quote:
Instellingen?? Bedoel je opties? Of de instellingen van mijn profiel?quote:
mevrouw u heeft mailquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Instellingen?? Bedoel je opties? Of de instellingen van mijn profiel?
Daar was ik wel aan het zoeken maar kon niks vinden om het in te schakelen.
Nee hoor... is nog steeds niet doorgekomen. En hij staat altijd open en dan moet ik dus alles binnen zien komen. Was laatst ook een keer. Jij stuurde me mail en die kwam een dag later aan of zoiets.quote:
En heb gechecked of het aan mijn gmail ligt maar dat is niet zo. Ik krijg andere mailtjes gewoon gelijk binnen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor... is nog steeds niet doorgekomen. En hij staat altijd open en dan moet ik dus alles binnen zien komen. Was laatst ook een keer. Jij stuurde me mail en die kwam een dag later aan of zoiets.
Nee..... volgens mij moet je nog even werken aan je rechtse. En ook even aan je linkse. En doe dan ook nog even ietsje meer aan je manipulatieve technieken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef Mirage het volgende:![]()
* Mirage schopt tegen chello en slaat mozilla met haar handtas vervolgens zend ze de mail nog een keer....
weten ze weer wie de baas is ?
Ik heb jou er nu een gestuurd om te zien of die van mij aan jou dan wel aankomenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef Mirage het volgende:![]()
* Mirage schopt tegen chello en slaat mozilla met haar handtas vervolgens zend ze de mail nog een keer....
weten ze weer wie de baas is ?
en als je gewoon replied?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef Mirage het volgende:
die krijg ik wel....
pot ver drie jan en jaap ook nog dubbeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |