Overdrijven is ook een vak...quote:Op zondag 4 september 2005 18:21 schreef m021 het volgende:
[..]
Grr, hebben jullie donderdag en vrijdag vrij?![]()
Hier in Groningen zijn de woensdag en donderdag al overladen met colleges en tutorgroepjes, en vrijdag Hepatitis B vaccinatie.![]()
De indeling van de werkgroepen staan al op blackboardquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:31 schreef nlse het volgende:
Kinders, kinders, op de universiteit "krijg" je geen rooster meer. Staat allemaal online op www.lumc.nl . Als je je WG weet, kan je direct jouw persoonlijke rooster uitdraaien. Vorig jaar hingen de werkgroepen in de vitrines in Fysiologie maar nu hing de oude er nog maar ik vermoed dat vandaag of morgen wel de nieuwe komen te hangen...
dat kan dan wel op blackboard staan, maar als niet uitgelegd wordt hoe dat werkt kan ik dat nog niet vinden.... Dan ben ik dus nog niks verderquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:45 schreef Bhai het volgende:
[..]
De indeling van de werkgroepen staan al op blackboard
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef Repeat het volgende:
damn, hoe verpauperd is dit. Krijg je office van de universiteit, is het in het engelsIk zit hier toch in nederland, waarom krijg ik dan in godsnaam een engelse office
ja, die boeken zijn in het engels omdat ze er simpelweg niet in het nederlands zijn. Als ze dat nl wel waren, hadden wij echt wel de nederlandse versie.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:41 schreef m021 het volgende:
[..]
De helft van je studieboeken is in het Engels en jij klaagt over een Engelse MS Office?
Vergeet het maar. Naar mijn idee willen steeds meer faculteiten over naar een zoveel mogelijk Engels academisch pakket, waarbij bijv Bruining (chirurgie) vervangen wordt door Sabiston en Van de Meer (Interne) door Kumar/Harrison. Van heel veel Engelse boeken die ik heb staan is er wel ergens een NL variant, maar die is dan net niet academisch of bekend genoeg en Nijmegen wil graag dat er een boekenpakket staat op zo hoog mogelijk niveauquote:Op woensdag 7 september 2005 23:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja, die boeken zijn in het engels omdat ze er simpelweg niet in het nederlands zijn. Als ze dat nl wel waren, hadden wij echt wel de nederlandse versie.
Na je doctoraalexamen mag je co-schappen gaan doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:17 schreef Repeat het volgende:
Ik zat even op de LUMC website te kijken en zag dat je na 4 jaar een doctoraalexamen kon doen en na je gehele studie het artsexamen. Na die laatste ben je dus arts, maar wat behaal je na je doctoraalexamen en wat stelt het precies voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |