Staan mooiere plaatjes in mijn infectie-boekquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:46 schreef Repeat het volgende:
ik heb wel al lekkere plaatjes gezien in mn anatomie boek![]()
![]()
Check es een Burkitt-lymfoom. Klassiek plaatje van een Afrikaans kindquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:20 schreef m021 het volgende:
In ons biologieboek in 6vwo stond een plaatje van iemand die huidkanker had omdat zijn DNA-reparatieenzymen niet werkten (ofzoiets).
Ik ben benieuwd of er plaatjes in de geneeskundeboeken staan die de smerigheid van dat plaatje kunnen overtreffen.
Of bradytherapie.. ook lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:34 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Check es een Burkitt-lymfoom. Klassiek plaatje van een Afrikaans kind.
Owja, en inzoompics op gonorroe zijn ook okay.
hoe laat moet je er woensdag eigenlijk zijn? dat staat nl nergens, of kan je gewoon een keer langskomen?quote:Op zondag 4 september 2005 17:45 schreef nlse het volgende:
Woensdag alleen maar door de chagrijnige IT mannetjes heenkomen en je inschrijven. Universitaire bureaucratie, altijd leuk.
Grr, hebben jullie donderdag en vrijdag vrij?quote:Op zondag 4 september 2005 17:27 schreef Repeat het volgende:
ik denk dat ik morgen en overmorgen wel kan overleven met de gedachte dat ik woensdag, donderdag en vrijdag dan weer vrij heb
naja woensdag sort of
HepB in je eerste jaar al? Die krijg ik pas volgende maand, in mijn 3e jaar danquote:Op zondag 4 september 2005 18:21 schreef m021 het volgende:
[..]
Grr, hebben jullie donderdag en vrijdag vrij?![]()
Hier in Groningen zijn de woensdag en donderdag al overladen met colleges en tutorgroepjes, en vrijdag Hepatitis B vaccinatie.![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 september 2005 17:43 schreef Jan-Ton het volgende:
eeej jongens!!!! ik ben alsnog nageplaatst voor geneeskunde in utrecht!!
zit jij dan ook in utecht? welk groepje? ik heb niet de uitdagen gemist..was al ingeloot voor BMW in utrecht dus heb de UITdagen gewoon meegelopen..wel zo relaxedquote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Al zin in de introductie dan dinsdag? Heb je nu de UITdagen gemist eigenlijk?
Mantoux in is Nijmegen alleen verplicht wanneer je je verpleegstage loopt in bepaalde instellingen, in het Radboud zelf is het bijvoorbeeld niet verplicht. HepB is voor het eerste Praktisch Klinisch Onderwijs, eind 2e of begin 3e jaar.quote:Op zondag 4 september 2005 20:24 schreef nlse het volgende:
In Leiden moet je HepB vaccinatie traject in gang zijn gezet voor je aan je zorgstage begint in januari, en is dus als het goed is afgerond voor zomervakantie van je eerste jaar. Bovendien moet je een negatieve (of positieve, 't is maar hoe je het bekijkt) Mantoux hebben. En Leiden begint gewoon rijkelijk laat met colleges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |