ik ga nu aan t 2e jaar beginnen in leiden en kreeg een brief dat mn boekenpakket ongeveer 550 euro gaat kosten...das best wat duurderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef Repeat het volgende:
Ook duur dan, en ze zeiden trouwens dat ik in het 2e jaar dan nog voor ongeveer 300 boeken nodig had en dat ik daarna niet veel bijzonders meer hoefde te kopen.
Ze zeiden bij ons dat je alles in de eerste twee jaar kocht... en toch lag daar in de 3e ineens een boekenlijst ter waarde van een euro of 300.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:13 schreef akkien het volgende:
[..]
ik ga nu aan t 2e jaar beginnen in leiden en kreeg een brief dat mn boekenpakket ongeveer 550 euro gaat kosten...das best wat duurder
ik heb al een labjas, een stethoscoop moet ik nu ook aanschaffen. Maar mijn huisgenoten gaan nu t 3e jaar in en die hoeven behalve blokboeken niets te kopen, dus dat scheeltquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Ze zeiden bij ons dat je alles in de eerste twee jaar kocht... en toch lag daar in de 3e ineens een boekenlijst ter waarde van een euro of 300.
Ow, en onderschat dat "andere dingen" niet; een labjas is 20 piek, een stethoscoop 70 etc.
jawel, in je 2e jaar...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:48 schreef Repeat het volgende:
neem toch niet aan dat je al een stethoscoop nodig hebt als je nog geen co-schappen doet?
Stethoscoop in Nijmegen in je 2e jaar. Verder heb je voor je coschappen nog een reflexhamer, centraal veneuze boog en een irislampje nodig dacht ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:48 schreef Repeat het volgende:
neem toch niet aan dat je al een stethoscoop nodig hebt als je nog geen co-schappen doet?
Jah dat d8 ik dus ook.. Maar iemand van de uni vroeg dat aan mij..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:08 schreef nlse het volgende:
Vorig jaar werden we gewoon ter plekke ingedeeld... Ik ben mentormamma, heb d'r zin in!
Meenemen??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:11 schreef Bhai het volgende:
Ik heb nog geen brief ontvangen. Worden we dan in groepen ingedeeld?
ff over die boeken: het zijn er zoveel en heel veel ervan zijn ook erg dik. Hoeveel van deze boeken zal ik per dag gemiddeld mee moeten nemen
dat d8 ik dus al..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:24 schreef nlse het volgende:
Volgens mij krijg je geen brief hoor, maar ja... Boeit ook verder niet zoveel, je merkt het vanzelf wel. Je wordt idd in groepjes ingedeeld en als je geluk hebt, kom je natuurlijk bij de allercoolste mentormamma en -pappa terecht, nl. mijn groepje.![]()
En je boeken neem je uiteraard niet mee naar college, hèhè... Tenzij explicitiet bij je werkgroep wordt vermeld dat ze mee moeten maar dan nog kijk je mee met je overijverige werkgroep-genootje of spreek je af met je vriendjes en vriendinnetjes wie welk boek meeneemt, omdat je natuurlijk niet 5 kilo aan boeken mee gaat zeulen, lijkt me duidelijk.
ik had liever een uitwisseling met een universiteit in Florida gezien ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:42 schreef intoxicated het volgende:
GNK-uitwisselingen zijn cool!![]()
* intoxicated zit hier nu op kosten van de EU, IBG en LUMC anderhalve week vakantie te vieren met 9 anderen in Stockholm.![]()
Morgen ws weer een boottochtje ofzoof weer decadent shoppen en modeshows kijken
![]()
Oh, en daarna moeten we alleen wel vier maanden studeren![]()
je hebt je boeken echt niet nodig bij colleges...soms bij werkgroepen maar dan staat t meestal in t blokboek dat je ze moet meenemen. (in leiden dan he)quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik had liever een uitwisseling met een universiteit in Florida gezien ofzo
maarja over die boeken meenemen, als het 5 kilo is, is dat natuurlijk geen probleem. 5 kilo kan nog wel in mn jaszak![]()
Ik neem mn boeken wel gewoon mee, ga je echt niet dood aan
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:58 schreef intoxicated het volgende:
Desnoods kun je je ook nog gaan afvragen waarom die-ene-chick-van-de-vijfde-rij je nog niet eerder is opgevallen
Zware handicap... Ben je bang dat je anders niet kan msnen (als ze al wireless hebben) of gamen tijdens de "oh-zo-slaapverwekkende" colleges?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:49 schreef Repeat het volgende:
moet nog wel even snel een laptop scoren deze week, anders moet ik natuurlijk met een zware handicap het onderwijs volgen
Voor degenen die naar Rotterdam gaan:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:34 schreef fee-tje het volgende:
Ik niet echt. Ik ben dringend toe aan een beetje uitslapen enzo, niet aan 16 weken aaneengesloten les
.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:43 schreef Jan-Ton het volgende:
eeej jongens!!!! ik ben alsnog nageplaatst voor geneeskunde in utrecht!!
kun je alsnog met de introweek meedoen, 5 -9 sept!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:43 schreef Jan-Ton het volgende:
eeej jongens!!!! ik ben alsnog nageplaatst voor geneeskunde in utrecht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |