Maar ik had het er vandaag een paar keer over, mede naar aanleiding van deze columnquote:ha-ha
Alsjeblieft.quote:Verder liet het bij alle mensen, jong en oud, rijk en arm, slaaf en vrije, een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd. 17 Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen.
18 Hier komt het aan op wijsheid. Laat ieder die inzicht heeft het getal van het beest ontcijferen; er wordt een mens mee aangeduid. Het getal is zeshonderdzesenzestig.
Ik draag nog liever een nucleaire bom in mijn armen, om zo het binnenhof op te lopen tijdens kamervragen over een ontsnapte TBS-er, om vervolgens heel de teringzooi in 1 keer weg te vegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:22 schreef Het_hupt het volgende:
ok neem ff een bakkieen diep ademhalen
![]()
Das al de helft, wil jij je leven lang met zo'n gele tag in je oor lopen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb alleen de plaatjes gekeken in dit topic![]()
.
Nooit! Over mijn radioactieve lijk!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef doemaardrie het volgende:
Ach leg je er maar bij neer. [..waarheden..]
Ga de politiek in.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nooit! Over mijn radioactieve lijk!![]()
Ik kan geen dag leven in een politiestaat zoals die gepland staat!Dan maar liever dood, en dan neem ik net zo makkelijk een paar camera-masturberende-geile-politici mee.
Want wél kamervragen over n ontsnapte TBS-er, want dat heeft nieuwswaarde.
Mensenrechten ontnemen blijkbaar niet, wantAlles voor de staatsveiligheid Das tegen het terrorisme, je hebt toch niks te verbergen? Da's Europa, ver van me bed show Wat? Morgen al? Niet? Ohhhhh, dan is het niet boeiend.
Ja dames en heren de KLPD, dat valt bij mijn weten allemaal onder vrijheid van meningsuiting, ik maak niemand persoonlijk belachelijk, scheld niemand persoonlijk uit, en de koningin is mijn heldin. Dus typ maar een andere site in.
Das nog zo ongeveer waar ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:37 schreef doemaardrie het volgende:
De gemiddelde RTL4 campingkijker kijkt liever naar een journaal waarin heel misschien een spaceshuttle ontploft dan dat ze zich druk maken over het inleveren van privacy. En aangezien de nieuwslezers betaalt worden van de reclame inkomsten voor en na het journaal zijn dat items die ze brengen.
1+1=2
Zo, als mensen op 1 van de vragen geen antwoord willen geven, hebben ze wat te verbergen, zijn ze terrorist, en dienen ze 2 maanden zonder opgaaf van reden opgesloten te worden.quote:Okey, omdat je niks te verbergen heb:Welke onderbroek heb jij aan? Waar heb je die gekocht, welk merk, hoe heette de kassiere, welke kleur is het, en hoe vaak heb je het gewassen? (wellicht van toepassing) Welke BH heb jij aan? Waar heb je die gekocht, welk merk, hoe heette de kassiere, welke kleur is het, en hoe vaak heb je het gewassen? Wat zijn de laatste 5 video's die je gehuurd heb? Inc. 18+ video's? Wat zijn de laatste 10 films / mp3tjes die je gedownload heb? Wat zijn de laatste 50 sites die je bezocht heb? Naar wie heb jij de afgelopen 6 maanden gemaild? Wie heb jij de laatste 6 maanden gebeld, en wat heb je gezegd? Wat voor ziektes heb jij, en wat voor (geslachts)ziektes heb jij gehad? Waar heb jij de afgelopen 6 maanden gereisd met het OV?
Als de veiligheidsdiensten dat willen weten in het kader van terrorismebestrijding, dan doen ze maar. Vooral het in de gaten houden van Internetverkeer is zeer nuttig.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:49 schreef Yildiz het volgende:
Okey, omdat je niks te verbergen heb:
<vragenlijst>
Precies, als ik écht terrorist ben ga ik natuurlijk wel, omdat ik weet dat die bewaarplicht voor Europeesche providers geld, géén amerikaanse oegandeese provider zonder bewaarplicht nemen, en zoveel mogelijk emails versturen met onderwerpregel "Terrorisme aanslag amsterdam" en alle sites afzoeken hoe je een bom moet maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als de veiligheidsdiensten dat willen weten in het kader van terrorismebestrijding, dan doen ze maar. Vooral het in de gaten houden van Internetverkeer is zeer nuttig.
Wantrouwen tegenover de overheid is gezond hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als de veiligheidsdiensten dat willen weten in het kader van terrorismebestrijding, dan doen ze maar. Vooral het in de gaten houden van Internetverkeer is zeer nuttig.
Gegarandeerd dat er via Internet veel terroristische informatie-uitwisseling plaatsvindt. Door al het internetverkeer in de gaten te houden kan er heel wat aan gedaan worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef Yildiz het volgende:
Precies, als ik écht terrorist ben ga ik natuurlijk wel, omdat ik weet dat die bewaarplicht voor Europeesche providers geld, géén amerikaanse oegandeese provider zonder bewaarplicht nemen, en zoveel mogelijk emails versturen met onderwerpregel "Terrorisme aanslag amsterdam" en alle sites afzoeken hoe je een bom moet maken.
Uiteraard.
En voor het gemak laat je uit het midden dat er ondertussen p2p systemen zijn die niet te onderscheppen zijn, geen mailtjes sturen maar "drafts" maken, en 1 keer je naam en wachtwoord geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat er via Internet veel terroristische informatie-uitwisseling plaatsvindt. Door al het internetverkeer in de gaten te houden kan er heel wat aan gedaan worden.
Godwin's Law: prov.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef Yildiz het volgende:
En gezien ik nog steeds geen koe ben, en ook nergens een
Hoeft te dragen, want dat zou toch wel heel erg zijn.... het volgende....
Nonsense, je hebt meer kans dat je een speld in een hooiberg ter grootte van heel de EU vind dan dat je 1 internet bezoekje of 1 mailtje vind in die miljarden terabytes aan opgeslagen data.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat er via Internet veel terroristische informatie-uitwisseling plaatsvindt. Door al het internetverkeer in de gaten te houden kan er heel wat aan gedaan worden.
quote:Een volk wat hun privacy inlevert ten behoefte van hun veiligheid, verdienen geen van beide.
Ik vind dat dat onnodig is. De kosten zijn werkelijk gigantisch. En de overheid betaalt niet, dus de klanten betalen. En ik wil helemaal niet betalen om terrorisme te bestrijden. Laat Amerika dat maar doen, zij hebben het probleem voortgebracht door in het verleden corrupte organisaties te financiëren. Ik betaal liever voor bijv. kankerbestreiding, door kanker (en een heleboel meer ziektes) vallen jaarlijks super veel meer doden dan terrorisme.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het staat overigens ook in de columnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Godin's Law, ik wilde het ook al noemen ja. Standaard-argument dat altijd wel gebruikt wordt.
Nee, jij komt met een stom argument. Altijd maar die WO2-vergelijkingen, hou toch op zeg. Al die anti-identificatieplicht zeikerds komen ook altijd aanzetten met hun auschwitz-argument.quote:Tsssk, dan verschuil je je wel achter rare argumenten hoor....
Normaal zou ik niet ingaan op een post als dit, maar als ik met een halve meter lange OP geen 2cm mag besteden aan een Jodenster (Ja echt, ik heb nog wat meer geschreven dan die jodenster waar je niet op ingaat!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, jij komt met een stom argument. Altijd maar die WO2-vergelijkingen, hou toch op zeg. Al die anti-identificatieplicht zeikerds komen ook altijd aanzetten met hun auschwitz-argument.
Een RFID chip in een paspoort is totaal wat anders dan een jodenster. Zo'n chip is voor snelle electronische identificatie en anti-fraude.
Het is gewoon het feit dat ik die WO-2 argumenten iets te vaak zie bij dit soort klaagtopics. Het wordt irritant en te voorspelbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:25 schreef Yildiz het volgende:
Normaal zou ik niet ingaan op een post als dit, maar als ik met een halve meter lange OP geen 2cm mag besteden aan een Jodenster (Ja echt, ik heb nog wat meer geschreven dan die jodenster waar je niet op ingaat!),
Best, dan zal het wel niet zo fraudebestendig zijn. Ze verzinnen toch wel andere dingen. Ongetwijfeld vinden terroristen wel weer een manier om dat ook weer na te maken, het is beter dan niks doen en geen verbeteringen aanbrengen.quote:ga ik nu even in op het anti-fraude gebeuren.
Nou geweldig gedaan hoor, voel je je nu trots?quote:ik brand je tot de grond toe af met "anti-fraude
Totdat je plots ontslagen word met een lulsmoes, je je nergens meer kan verzekeren, je geen ziekenfonds meer binnen komt, je nergens meer werk kan krijgen, omdat uit je DNA blijkt dat je een erfelijke afwijking hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Van mij mogen ze nog veel verder gaan. Biometrische identificatiegegevens van iedereen opslaan. Vingerafdruk, irisscan, DNA, gooi het allemaal maar in een database. Ik heb er niks tegen hoor, de veiligheid wordt er alleen maar groter door.
Het interesseert me echt geen zak dat inlichtingendiensten weten welke mails ik verstuur, welke websites ik bezoek.
Erasmus Universiteit heeft al, in opdracht van Donner, een onderzoek gedaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:15 schreef Sakura het volgende:
[..]
Totdat je plots ontslagen word met een lulsmoes, je je nergens meer kan verzekeren, je geen ziekenfonds meer binnen komt, je nergens meer werk kan krijgen, omdat uit je DNA blijkt dat je een erfelijke afwijking hebt.
Benieuwd of je dan ook nog zo'n voorstander bent.
En dat lul argument dat de veiligheid er groter van zou worden valt ook nog zeer te betwijfelen. Er is iig nog geen enkele aanwijzing dat dat werkelijk zo zou zijn.
Er staat vanaf den beginne al een samenvatting in, in 2 delen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:04 schreef Furious het volgende:
Wat een laptekst zeg, maak er een wiki van ofzo.
Misschien ook even Bernini Mysterie lezen waar er een oog uitgesneden wordt voor een irisscanner?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:26 schreef Yildiz het volgende:Nee, er werden vingers van directeuren afgesneden om de auto te kunnen jatten.
3x raden wat er straks gaat gebeuren
Het originele citaat is '“They that can give up essential liberty to obtain little temporary safety deserve neither liberty nor safety" Benjamin Franklinquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:34 schreef Sakura het volgende:
En om maar eens een citaat van Lincoln te herhalen
[..]
Oeps, en ik altijd maar beweren dat dat van lincoln wasquote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:03 schreef Dissolved het volgende:
[..]
Het originele citaat is '“They that can give up essential liberty to obtain little temporary safety deserve neither liberty nor safety" Benjamin Franklin
De eerste kamer, en de tweede kamer steunen dit idee voor zover ik weet níet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 07:39 schreef Kebab het volgende:
Welke Nederlandse politici steunen deze maatregelen? Uit welke hoek komen deze ideeën?
lol je neemt mensen als Remkes toch niet serieus?quote:
zo dacht ik eerst ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol je neemt mensen als Remkes toch niet serieus?
Überhaubt politici van de club van Remkes zijn zo onbetrouwbaar als het maar kan, een groep graaiers van de bovenste plank, maar wel ff er voor zorgen dat de socialevoorzieningen etc. verpest worden door hun "vrije markt" geklep.![]()
1000+ views al jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:06 schreef ijsklont het volgende:
[14.gif] topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |