quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:58 schreef Slager het volgende:
Welk seizoen is het nu met mabib marwan enzo?! .. die echt vet!![]()
en waarom kijkt dat ene wijf die de hele kut dag achter de pc zit zooo pissig altijd ?! * ze heeft nog maar 1x gelachen
niet in klaagbaakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef ChicaneBT het volgende:
Cool is dit het Jack Bauer topic?
je bedoelt Chloe? zij isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:58 schreef Slager het volgende:
en waarom kijkt dat ene wijf die de hele kut dag achter de pc zit zooo pissig altijd ?! * ze heeft nog maar 1x gelachen
Ik heb hem anders al gedownload gekocht!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef Xebber het volgende:
Ik kan niet wachten totdat season 5 te downloaden kopen is!![]()
Ach komop, hij heeft gelijk. Dat wijf kijkt altijd chagerijnig...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je bedoelt Chloe? zij is![]()
season 5 ruled tot nu toe wel
ik zei ook niet dat ie geen gelijk heeft.. ze kijkt idd het merendeel van de tijdquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach komop, hij heeft gelijk. Dat wijf kijkt altijd chagerijnig...
De DVD's? Ik ga natuurlijk wel voor kwaliteit he. Ik hoef geen screeners oid. Met Nederlandse ondertiteling?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb hem anders al gedownload gekocht!
Screeners? Die zijn niet te koop. Wel HDTV rips, betere kwaliteit dan DVD. Verkrijgbaar bij de betere torrent-site (google Torrent) of nieuwsgroepen DVD-boer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
De DVD's? Ik ga natuurlijk wel voor kwaliteit he. Ik hoef geen screeners oid. Met Nederlandse ondertiteling?
Zo ja: Waar heb je die gedownload gekocht?![]()
Zeg het toch maar hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik wou iets kwijt over Alias en toen kwam ik hier
Toen maar weer verwijderd
Binnen 3 weken alle 5 seizoenen bekeken en ik vond het niet eens zo verschrikkelijk spannend. In vrijwel elke episode gebeurt er hetzelfdequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |