quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:58 schreef Slager het volgende:
Welk seizoen is het nu met mabib marwan enzo?! .. die echt vet!![]()
en waarom kijkt dat ene wijf die de hele kut dag achter de pc zit zooo pissig altijd ?! * ze heeft nog maar 1x gelachen
niet in klaagbaakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef ChicaneBT het volgende:
Cool is dit het Jack Bauer topic?
je bedoelt Chloe? zij isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:58 schreef Slager het volgende:
en waarom kijkt dat ene wijf die de hele kut dag achter de pc zit zooo pissig altijd ?! * ze heeft nog maar 1x gelachen
Ik heb hem anders al gedownload gekocht!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef Xebber het volgende:
Ik kan niet wachten totdat season 5 te downloaden kopen is!![]()
Ach komop, hij heeft gelijk. Dat wijf kijkt altijd chagerijnig...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je bedoelt Chloe? zij is![]()
season 5 ruled tot nu toe wel
ik zei ook niet dat ie geen gelijk heeft.. ze kijkt idd het merendeel van de tijdquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach komop, hij heeft gelijk. Dat wijf kijkt altijd chagerijnig...
De DVD's? Ik ga natuurlijk wel voor kwaliteit he. Ik hoef geen screeners oid. Met Nederlandse ondertiteling?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb hem anders al gedownload gekocht!
Screeners? Die zijn niet te koop. Wel HDTV rips, betere kwaliteit dan DVD. Verkrijgbaar bij de betere torrent-site (google Torrent) of nieuwsgroepen DVD-boer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
De DVD's? Ik ga natuurlijk wel voor kwaliteit he. Ik hoef geen screeners oid. Met Nederlandse ondertiteling?
Zo ja: Waar heb je die gedownload gekocht?![]()
Zeg het toch maar hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik wou iets kwijt over Alias en toen kwam ik hier
Toen maar weer verwijderd
Binnen 3 weken alle 5 seizoenen bekeken en ik vond het niet eens zo verschrikkelijk spannend. In vrijwel elke episode gebeurt er hetzelfdequote:
Het is de bedoeling dat je elke week één aflevering bekijkt, en dan vol spanning wacht om te kijken wat er het volgende seizoen gebeurt en wat er ondertussen is gebeurd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Binnen 3 weken alle 5 seizoenen bekeken en ik vond het niet eens zo verschrikkelijk spannend. In vrijwel elke episode gebeurt er hetzelfde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |