abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50420094
Wacht maar tot hij de CL van Azie wint, dan staan de clubs weer in de rij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_58991830
quote:
Mark Wotte ontslagen bij Al-Ahli

ROTTERDAM - Mark Wotte is ontslagen bij Al-Ahli in Qatar. Hij slaagde er niet in om kampioen te worden op het tweede niveau van Qatar. Ook zijn assistent Erik van der Ven, het voltallige management van de club en al het kantoorpersoneel kreeg zijn congé omdat promotie naar het hoogste niveau achterwege bleef.
.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 mei 2008 @ 17:07:36 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58992123
iedereen zelfs onstslagen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58992220
Veel Nederlandse treintjes ontsporen in het buitenland.
  donderdag 29 mei 2008 @ 23:20:24 #55
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_59001327
Dat is wel geniaal, wat heeft het kantoorpersoneel met het sportieve beleid te maken? (of zijn ze vergeten wat schorsingen te registreren)
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_59007618
quote:
Wotte samen met Poortvliet naar Southampton

Het avontuur van Mark Wotte in Qatar zit er dan toch definitief op. De Enschedeër zal Jan Poortvliet gaan assisteren bij het Engelse Southampton, dat uitkomt in de Championship League (eerste divisie). Het tweetal zal Nigel Pearson opvolgen, wiens contract niet werd verlengd. Donderdag werd gemeld dat Wotte zijn ontslag zou hebben gekregen bij het Qatarese Al-Ahli, maar nog later die dag kwam de coach daar zelf op terug. Hij liet weten afhankelijk te zijn van de beslissing van de bond, die nog moest bepalen hoeveel clubs er mochten promoveren naar de hoogste afdeling. Wotte eindigde met zijn ploeg als tweede in de tweede klasse.

Die tijd heeft de oud-coach van onder meer FC Utrecht en RKC Waalwijk niet uitgezeten. Samen met Poortvliet moet hij The Saints terug gaan brengen naar het hoogste niveau in Engeland. Dat zal niet eenvoudig zijn; de ploeg eindigde afgelopen seizoen als 20ste in het Championship, waarmee het op een haar na degradatie wist te ontlopen.

Voorzitter Michael Wilde is echter positief over de toekomst met de Nederlanders aan het roer. “Wij zijn van mening dat we coaches nodig hebben met ervaring op het Europese vasteland. Hun hoofddoel moet zijn om de jeugdopleiding beter aan te laten sluiten bij het eerste elftal.

Van het tweetal wordt dan ook verwacht dat zij de doorstroming bevorderen. “Dat is in onze ogen beter voor de jonge jongens, die misschien niet zo goed passen binnen het Engelse systeem.”
pi_59008745
Rare combinatie, Wotte en Poortvliet.
- verwijderd door admin -
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:33:52 #58
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_59008753
Alsnog naar Southampton dus, ik geef ze 9 maanden
De Narcis van Gabon
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:43:29 #59
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_59009020
Hoe krijgt die kerel het toch elke keer weer voor elkaar....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_65533346
Poortvliet is Wotte spuugzat

EINDHOVEN - Gerard Marsman, directeur van de belangenvereniging coaches betaald voetbal (CBV), heeft Southampton laten weten dat Mark Wotte gisteravond door de club te coachen in het uitduel met Norwich City in de fout is gegaan. Wotte, eigenlijk hoofd opleidingen bij The Saints, schoof door naar het eerste elftal na het vertrek van coach Jan Poortvliet afgelopen zaterdag.

Omdat Wotte en Poortvliet beiden lid zijn van de CBV, stelt Marsman dat de eerste zich aan de bij dat orgaan afgesproken codes moet houden. Eén van de afspraken is dat een coach pas aan het werk mag als de zaken met zijn voorganger goed zijn afgehandeld. "Er is nog niets geregeld, dus het is verre van chic wat hij doet", reageert Poortvliet. "Wanneer alles goed is geregeld, mag Wotte doen wat hij wil. Ik ben die man spuugzat."

- verwijderd door admin -
pi_65533677
Poortvliet stond al bij Southampton op het veld toen ie nog onder contract stond bij Helmond Sport.

Iets met een pot en een ketel...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_65536135
quote:
Ik ben die man spuugzat
pi_65536282
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:33 schreef PogueMahone het volgende:
Alsnog naar Southampton dus, ik geef ze 9 maanden
Toepasselijke periode, bij Wotte.

Maar ja, sneu voor Poortvliet, die toch best populair was daar? In de VI stond toen een aardige reportage, waarin men best lovend over hem was. En Wotte, tja.... Die kan je moeilijk serieus nemen als je al die verhalen over hem hoort.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65643302
Zo keihard leugenaar, aan zijn kop te zien dan.

Hoe kan hij anders overal nog aan die interessante baantjes komen? Hij lult zich overal in.
Netwerker, geen voetbalman.
pi_65643420
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 17:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Toepasselijke periode, bij Wotte.

Maar ja, sneu voor Poortvliet, die toch best populair was daar? In de VI stond toen een aardige reportage, waarin men best lovend over hem was. En Wotte, tja.... Die kan je moeilijk serieus nemen als je al die verhalen over hem hoort.
Populair, nja. Als je blijft verliezen, verlies je op den duur ook je populariteit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_66695585
Tja... wat zal ik zeggen...

Mark Wotte was op de middelbare school mijn gymleraar en toen vond ik hem al een achterbalse eikel. Hij is niet veel veranderd zal ik maar zeggen.
Forever yours, forever mine, forever ours...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')