trein want eng. tis groot geel en blauw. OW NOOOOOOOOOOo It;s a fuckin train.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:11 schreef Jett het volgende:
[..]
ik begin pas dit jaar. en dat moet ik wel met die enge kut treinen of met taxi ofzo
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:11 schreef Jett het volgende:
[..]
ik begin pas dit jaar. en dat moet ik wel met die enge kut treinen of met taxi ofzo
Brr....dat wordt nog spannend dus. Sterkte!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:11 schreef Jett het volgende:
[..]
Dan kun je mooi in de vakantie even oefenen door naar Utrecht te gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:11 schreef Jett het volgende:
[..]
nee bowlenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
Serieus laten we gewoon naar Walibi gaan dan
ik ben niet zo lief tegen homo'squote:
En ik las ipv bowlen blowenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:23 schreef Gabry het volgende:
Ik dacht dat ze met stappen shoppen bedoelde
Die DaMookquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:33 schreef DaMook het volgende:
Ok topic helemaal doorgelezen
Wat we gaan doen intereseert me niet
Waar het is interesseert me niet
Als ik kan kom ik (mischien lijstje dus) en als ik kan kunnen er 4 mensen met mij mee rijden (eindhoven en evt mensen die op de route erheen wonen) meerijden.
walibi world lijkt me naast paintballen wel ok, als het iets met stappen wordt dan wordt het mee terug rijden lastig aangezien ik dan mischien een hotel neem wegens teveel alcohol om te rijden
)
Jaa lijkt me een goed ideequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:08 schreef Jaguarized het volgende:
Goed, tweede datumvoorstel:
Wanneer: Vrijdag 26 augustus
Tijd: 17.00 - 20.00 enz.
Wat: Bowlen + bieren
Waar: Utrecht
Na het bowlen is er nog tijd om te bieren voor diegenen die daar zin in hebben.
De mensen die op uitgaan stemmen zijn denk ik dezelfde mensen die willen paintballenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:16 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Waarom heeft het beste plan (paintballen) maar zo weinig stemmenDat is kei cool
En heb ik al ooit eerder met fok gedaan
)
Zet mij maar bij de twijfelaars.
Weet je wel wat een retourtje Utrecht kost in het weekend?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:48 schreef B_BOY het volgende:
mij lijkt het beter om een datum te nemen die nog een maand voor ons ligt. er zjin namelijk mensen die misschien wel willen meeten (en ook fanatiek pubers zijn) en die nu op vakantie zijn. zo sluit je nogal veel mensen buiten ben ik bang. en op korte terwijl kunnen er ook niet veel ben ik bang. ik zou zeggen doe het ergens. (wacht ff in me pda kijke) in week 37 dus dat is et weekend van 17 en 18 september.
Of zowiezo, vanuit groningenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet je wel wat een retourtje Utrecht kost in het weekend?![]()
HAHA een meet in het weekendquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:48 schreef B_BOY het volgende:
mij lijkt het beter om een datum te nemen die nog een maand voor ons ligt. er zjin namelijk mensen die misschien wel willen meeten (en ook fanatiek pubers zijn) en die nu op vakantie zijn. zo sluit je nogal veel mensen buiten ben ik bang. en op korte terwijl kunnen er ook niet veel ben ik bang. ik zou zeggen doe het ergens. (wacht ff in me pda kijke) in week 37 dus dat is et weekend van 17 en 18 september.
Idd, dan moet de helft ineens gaan dokken voor een treinkaartje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
HAHA een meet in het weekend
Nouja dan kom ik zeker niet!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:16 schreef Duder het volgende:
ik kom alleen als iedereen naakt is
laten we zeggen 16 septemberquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, dan moet de helft ineens gaan dokken voor een treinkaartje.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
laten we zeggen 16 september
Retour 36,60
laten we zeggen 17 september
Retour 36,60![]()
Don't get it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |