quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:28 schreef Brechtje het volgende:
Zet mij ook natuurlijk op het lijstje, als moderator moet ik er wel bij zijn.![]()
Zet Bananagirl ook maar erbij.
en wat houdt de organisatie in?
Lijkt me vrij duidelijk, toch?quote:2) Er moet voor iedereen de gelegenheid zijn om mee te doen. (dus niet naar een nachtclub waar alleen mensen boven de 18 binnen mogen bijvoorbeeld.)
3) Er moeten duidelijk afspraken gemaakt worden als er betaald moet worden. Inschrijven betekend vooraf betalen zodat niet 1 of 2 mensen van de organisatie zelf achter het geld aan moeten.
4) Het moet op een centrale plek zijn. zodat het voor iedereen haalbaar is om te komen.
Is niet centraal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:28 schreef Rabrynil het volgende:
*meldt
Misschien een idee om een picknick-achtig iets te doen in het Vondelpark in Amsterdam? Zoals ook de jaarlijkse weblogmeet?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:04 schreef Brechtje het volgende:
Ik denk toch dat het in Utrecht wordt, het meest centraal.
Of sommige het leuk vinden of niet, dat is gewoon eerlijk!
Nja, gezellig toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:45 schreef TehRockstar het volgende:
Doe mij ook maar mogelijk. Ookal heb ik 5 posts ofzo.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:07 schreef Eix het volgende:
Ik weet t nog niet, ligt aan datum, locatie en of er nog meer mensen uit Limburg naar Utrecht Eindhoven willen gaan. Heb geen zin om wat alleen met de trein te gaan à wie weet hoeveel euro.![]()
wij treinen samen danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:07 schreef Eix het volgende:
Ik weet t nog niet, ligt aan datum, locatie en of er nog meer mensen uit Limburg naar Utrecht Eindhoven willen gaan. Heb geen zin om wat alleen met de trein te gaan à wie weet hoeveel euro.![]()
Ik weet het goedgemaakt, als iedereen die evt wilt komen eens provincie+woonplaats erbij zet. In dat geval kunnen we de gem reistijd uitrekenen en zo kijken wat t beste is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:51 schreef cyberrobin het volgende:
En blijf nou niet zeiken over eindhoven..
Kappen nou, Utrecht wordt het, graag of niet. Mensen op de lijn Groningen / Assen - Utrecht kan ik meenemen met 40% korting. Tevens ben ik bereid om samen met nog enkele mensen de organisatie op mij te nemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik weet het goedgemaakt, als iedereen die evt wilt komen eens provincie+woonplaats erbij zet. In dat geval kunnen we de gem reistijd uitrekenen en zo kijken wat t beste is.
Retourtje Utrecht kost namelijk ¤34,50 (2e klas, 1e is helemaal duur).
Ow, en Imberr, gezellig.![]()
Als iedereen nou s een euro doneert...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:11 schreef Brechtje het volgende:
Idd. Utrecht is toch het meeste centraal.
En wij kunnen de limburgers ook ophalen en naar Utrecht brengen, en weer terug naar huis, dat is geen probleem. Als jullie durven dan.
Dáááág Eixiequote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Als iedereen nou s een euro doneert...
Zo, jij heb er zin an.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:45 schreef Talena het volgende:
Ik meld me voor de helftIk wil ook wel in de organisatie
Toch vind ik amsterdam een betere stad dan utrecht.
Was het niet sinds kort dat jij ineens single bent?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:52 schreef Talena het volgende:
Ja, maar mag ik mijn mening niet kwijt?![]()
Is het niet dat je maagd bent en dat je dat nog een lange tijd zult blijven?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was het niet sinds kort dat jij ineens single bent?
Nope.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:01 schreef Talena het volgende:
[..]
Is het niet dat je maagd bent en dat je dat nog een lange tijd zult blijven?
kom je toevallig niet langs zeeland?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:11 schreef Brechtje het volgende:
Idd. Utrecht is toch het meeste centraal.
En wij kunnen de limburgers ook ophalen en naar Utrecht brengen, en weer terug naar huis, dat is geen probleem. Als jullie durven dan.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:01 schreef Talena het volgende:
[..]
Is het niet dat je maagd bent en dat je dat nog een lange tijd zult blijven?
Jij kan makkelijk met Imberr meependelen, die mag namelijk ook geen lange afstanden (Rotterdam red.) alleen. Lief van Brechtje als ze jullie op komt halen als dat gebeurt, tis namelijk een flinke omweg.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:08 schreef Eix het volgende:
Mensen, kappen. We maken een poll!![]()
T zou toch wel Utrecht worden en als dat echt ook daadwerkelijk de beste mogelijkheid is voor iedereen dan vind ik t best, heb alleen geen zin om 2 uur in de trein te zitten om er dan achter de komen dat voor veel mensen Eindhoven ook best te doen viel.![]()
Maar moet sowieso eerst weten wie allemaal gaat, mn moeder laat me nooit alleen namelijk gaan. Met een paar mensen samen vind ze t denk ik wel ok.
Och, Brechtje hoeft eerst niet helemaal naar t zuiden komen. Dat kost je dan namelijk ook weer een uur. Enigste wat ik wil is wel ff duidelijkheid hebben dat ik niet voor niks extra doorreis naar Utrecht. Niet dat ik daar erachter te komen dat 2 man t persé nodig vonden om t daar te houden en de rest Eindhoven ook ok vond.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk met Imberr meependelen, die mag namelijk ook geen lange afstanden (Rotterdam red.) alleen. Lief van Brechtje als ze jullie op komt halen als dat gebeurt, tis namelijk een flinke omweg.![]()
![]()
Er zijn een aantal die uit het noorden komen, een aantal uit Amsterdam en omgeving en een ploegje komt uit het zuiden. Het centraalste en makkelijkste plekje is dan natuurlijk snel bepaald.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Och, Brechtje hoeft eerst niet helemaal naar t zuiden komen. Dat kost je dan namelijk ook weer een uur. Enigste wat ik wil is wel ff duidelijkheid hebben dat ik niet voor niks extra doorreis naar Utrecht. Niet dat ik daar erachter te komen dat 2 man t persé nodig vonden om t daar te houden en de rest Eindhoven ook ok vond.
Maar als iedereen Utrecht wilt dan vind ik het best, weet sowieso nog steeds niet of ik uberhaupt zou mogen dus...
Trinity ook geloof ikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:35 schreef Casparovvv het volgende:
verkapte tvp.
Woon bij Rotterdam, Of het nou Utrecht, Eindhoven of Amsterdam wordt, zit toch minstens een ruim uur in de trein. Ik kijk het nog even aan
Edit: Ben ik de enige uit de randstad?![]()
ik woon in rotterdamquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:35 schreef Casparovvv het volgende:
verkapte tvp.
Woon bij Rotterdam, Of het nou Utrecht, Eindhoven of Amsterdam wordt, zit toch minstens een ruim uur in de trein. Ik kijk het nog even aan
Ik ook nog, bij Leiden. Maakt mij niet zo bijster veel uit waar het is. Als het maar doordeweeks is, kan ik mooi gratis met mn OVquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:35 schreef Casparovvv het volgende:
verkapte tvp.
Neen. En nu iets meer ontopic: als het dan in Utrecht is of waar dan ook, wat gaat er dan gedaan worden tijdens de meetquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:08 schreef spenky het volgende:
[..]
ik woon in rotterdam
bennik nou stoer?
ah joh kom gewoonquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:14 schreef Casparovvv het volgende:
mooi, dat zijn er 4. reden genoeg het hier in de buurt te doen
Trinity woont in een of ander boeren gehucht hier in de buurt.
Ik kom waarschijnlijk niet, maar wie weet![]()
BObNL komt vast ook welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:22 schreef Brechtje het volgende:
Ok ik zal een lijstje maken hoe het tot nu toe is, laten jullie allemaal nog wat weten?
* B_BOY
* Brechtje
* Bananagirl
* Woutabest?
* Jaguarized
* Rabrynil
* cyberrobin
* TehRockstar
* De_Ananas
* Eix?
* Imberr?
* Spenky
* Talena
* Gizmore?
* Casparovvv?
Ik hoor het wel, hopelijk komen er natuurlijk nog meer.
jaa iddquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:38 schreef Chanandler het volgende:
*Meld.
Ik vind Walibi ook well een lache idee trouwens![]()
Als jij me komt ophalequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:43 schreef Brechtje het volgende:
Ja, walibi world idd
Ok Gabry jij gaat gewoon mee, klaaren chanandler en BObNL?
Mensen kunnen toch andere mensen ophalen met de auto?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:54 schreef Eix het volgende:
Ja daag, dat is 3 uur reizen met de trein voor mij à ¤37,50 in n 2e klas coupé.![]()
En dan kost dat park ook nog s ¤25,-, terwijl ik nergens in durf van achtbanen dus dan weer op jullie 3 kwartier mag wachten om vervolgens natuurlijk bij de attracties die ik leuk vind snel als groep door te lopen om vervolgens ergens gezellig voor n blode attractie 3 uur in de rij te kunnen gaan staan.
Nee dank u.![]()
Als je dan ook nog iets verzint dat er gedaan kan worden in Utrecht waar genoeg mensen zin in hebben, dan kun je een datum prikkenquote:
Brechtje, niet zo doorzagen.quote:
We gaan n soort show verzinnen die we opvoeren in t centrum. Met het opgehaalde geld kunnen ik en Imberr dan n kaartje terug kopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je dan ook nog iets verzint dat er gedaan kan worden in Utrecht waar genoeg mensen zin in hebben, dan kun je een datum prikken
OV is geldig vanaf 16 aug, mn school begint 5 sebtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
Goed, even wat concrete dingen. Wie begint wanneer weer met school? Er is namelijk nog ff twijfel tussen een dag in het weekend of doordeweeks. In het weekend is het in principe geen probleem voor de meesten zonder OV kaart. Doordeweeks levert als voordeel op dat mensen met een OV 3 of 4 mensen met 40% korting kunnen meenemen op een bepaald traject.
Eindelijk s een goed idee. Als iemand anders nog later in de IC instapt uit Maastricht Heerlen dan kunnen we vanaf daar doorreizen met korting.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
Goed, even wat concrete dingen. Wie begint wanneer weer met school? Er is namelijk nog ff twijfel tussen een dag in het weekend of doordeweeks. In het weekend is het in principe geen probleem voor de meesten zonder OV kaart. Doordeweeks levert als voordeel op dat mensen met een OV 3 of 4 mensen met 40% korting kunnen meenemen op een bepaald traject.
Inderdaad, ik kan bijvoorbeeld gratis reizen, en kan vanaf Assen <> bestemming één persoon meenemen voor 40% korting precies wat Jaguarized zeiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
Dat vervoer voor jullie zou Brechtje toch regelen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef Eix het volgende:
[..]
We gaan n soort show verzinnen die we opvoeren in t centrum. Met het opgehaalde geld kunnen ik en Imberr dan n kaartje terug kopen.
Ja, Brechtje gaat ff een taxi service voor heel Nederland doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat vervoer voor jullie zou Brechtje toch regelen?Kunnen ze gelijk gezellig een rondje Nederland doen
In ieder geval, verzin maar wat, ik zeg wel of het wat is; ben niet echt bekend in Utrecht namelijk (ken weinig discotheken etc aldaar).
Ja je zou de hele reis uitgehoord worden door Yvonne...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, Brechtje gaat ff een taxi service voor heel Nederland doen.
Neh, tgaat niet echt en daarbij ga ik zelf ook liever met de trein, dan heb ik het allemaal iets meer in eigen hand wat ik wel zo prettig vind.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:15 schreef Gizmore het volgende:
Bowlen? Volgens mij is dat een typo en moet het blowen zijn
Geen probleem mee hoor, lijkt me wel gezellig, beetje roddelen met Yvonne, onze blonde godin.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja je zou de hele reis uitgehoord worden door Yvonne...![]()
misschien ffentjes in de OP gooien???quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:11 schreef spenky het volgende:
Waar gaan we heen?
» Walibi World
» Bowlen
» Stappen in Utrecht
» Lasergamen
» bloep
» Anders .nl?
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Als we naar Six Flags gaan zou ik graag van de gelegenheid gebruik willen maken om mee te rijden als er verder niemand uit de buurt gaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:14 schreef Fwnk het volgende:
mits dat mag kan ik 3 personen meenemen, evt 4 (mits niet te breed)
surequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als we naar Six Flags gaan zou ik graag van de gelegenheid gebruik willen maken om mee te rijden als er verder niemand uit de buurt gaat.![]()
Mag je met mij mee. Ik zal w.s ook in Assen opstappen. Trein naar Harderwijk, overstappen op de WE naar WW.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:28 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm mijn favo keuzes zitten er niet echt bij..ben een tijdje terug nog in Utrecht wezen shoppen..nou dat is ook niet dat je zegt WOOHHAA. En Walibi World ben ik ook nog anderhalf maand geleden geweest
.
Walibi zou ik opzich wel heenwillen, maar hoe kom ik daar in godsnaam met de trein.
Vooralsnog dus nog niks gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |