quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:48 schreef BMH het volgende:
Link & Samus
Uiteindelijk toch maar voor Link gekozenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:25 schreef davidov het volgende:
Deze ronde sla ik over want ik kan gewoon niet stemmen op 1 van deze 4 verschrikkelijke personage's...
Zo wil ik Mario niks dan liever tegenwerken, maar ik kan niet leven met mezelf wetende dat ik pro link zou stemmen...
(en het ziet er naar uit dat mario nogsteeds gaat winnen, wat onverwacht)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:25 schreef davidov het volgende:
Deze ronde sla ik over want ik kan gewoon niet stemmen op 1 van deze 4 verschrikkelijke personage's...
Zo wil ik Mario niks dan liever tegenwerken, maar ik kan niet leven met mezelf wetende dat ik pro link zou stemmen...
(en het ziet er naar uit dat mario nogsteeds gaat winnen, wat onverwacht)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:16 schreef DjMark het volgende:
mario, samus
Zelfde verhaal hier. Mario en Pikachu zijn het bekendst bij de massa. Die twee hebben gewoon een Mickey Mouse status wat betreft bekendheid. Link is gewoon bekend bij elke gamer, maar daarbuiten niet zo. Samus komt dan op de laatste plaats van deze 4 figuren.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb voor mario en pikachu gekozen , toegegeven moeilijke keuze maar hier verkies ik toch naamsbekendheid boven irritatiefactor , want ik vind het allevier steengoede en duidelijk vormgegeven characters.
't gaat er toch om wat jij vind? Niet om wat jij denkt dat de massa vind ...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier. Mario en Pikachu zijn het bekendst bij de massa. Die twee hebben gewoon een Mickey Mouse status wat betreft bekendheid. Link is gewoon bekend bij elke gamer, maar daarbuiten niet zo. Samus komt dan op de laatste plaats van deze 4 figuren.
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeeeeeeeeezus, wat een keuzes
Mario en Pikachu dan maar
Weinig mensen met mijn mening vandaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:12 schreef Yankee_One het volgende:
Mario en Pikachu
Ik ben het ook met je eens maar je vergeet mequote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weinig mensen met mijn mening vandaag.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weinig mensen met mijn mening vandaag.![]()
Jullie meningen stinken enorm.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ben het ook met je eens maar je vergeet me![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Dreadknight het volgende:
Kijk dit is nou een makkelijke poll voor mij, aangezien ik een hekel aan Mario en Pikatjsoe heb.
die is kjoetquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:23 schreef H.Flick het volgende:
Als het erom gaat wat ik vind hadden Sephiroth en Purple Tentacle er nog in gezeten
Het gaat erom dat de karakters zo goed uitgewerkt zijn dat zelfs de massa ze kent. Een hele prestatie om niet alleen als figuur bekend te zijn bij de gamers, maar gewoon om een cultfiguur te zijn die de afgelopen game-decennia's tekent.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:07 schreef Young_David het volgende:
[..]
't gaat er toch om wat jij vind? Niet om wat jij denkt dat de massa vind ...
sorry hoor ik maak even de vergelijking met een maandverbandreclame .. hoe vaker en hoe irritanter des te effectiever de naam onthouden blijft.. zij het met een zuur gevoel wat opwelt... nou dat heb ik dus ook met dat pika gevalquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:22 schreef H.Flick het volgende:
Purple Tentacle is in de eerste ronde uitgeschakeld doorPrince of Persia
.
Hoe irritant je het ook mag vinden. Het was blijkbaar niet irritant genoeg om miljoenen mensen van Pokemon te weerhouden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:38 schreef coz het volgende:
[..]
sorry hoor ik maak even de vergelijking met een maandverbandreclame .. hoe vaker en hoe irritanter des te effectiever de naam onthouden blijft.. zij het met een zuur gevoel wat opwelt... nou dat heb ik dus ook met dat pika geval![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:11 schreef Komakie het volgende:
Ocarina of Time vond ik werelds, hoewel hij niet kon tippen aan Super Mario 64
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe irritant je het ook mag vinden. Het was blijkbaar niet irritant genoeg om miljoenen mensen van Pokemon te weerhouden.![]()
dat de massa ze kent is bij pokemon en mario wel zo , maar hier zit toch een onderling verschilquote:dat de karakters zo goed uitgewerkt zijn dat zelfs de massa ze kent
[snip]
zo weinig mensen om deze figuren heen kunnen en daarom alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |