bij geregelde gang-bangs op tv, internet, je moeder!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:29 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo'n armoedig schouwspel, zeker als het bij de Albert Heijn is....
Hoe vaak precies, zie jij een rijtje naakte mannen met half-erecte penis?![]()
Oh nee, jouw moeder, kennelijk ;]quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij geregelde gang-bangs op tv, internet, je moeder!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd, die 50 euro extra is de verwijderingsbijdragequote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:38 schreef zoalshetis het volgende:
en zonder condoom betaalden ze zeker 100 euro?
Is jouw nickname toevallig ontopic?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap het niet helemaal, je doet als vrouw toch iets niet goed als je mannen nog geld toegeeft om je te neuken.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Is jouw nickname toevallig ontopic?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Is jouw nickname toevallig ontopic?
Dat zeiden ze jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Een paar gasten van 19 deden het gewoon voor t geld, konden ze nieuwe schoenen kopen![]()
![]()
Jij bent blijkbaar geen kerelquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:02 schreef Brennie het volgende:
Snap ergens die mannen ook niet...
Vraag je je in die rij dan niet af waar de grens van 'zinken' ligt?
Over die wijven zeg ik maar niets..
ik ga voor geen goud met mijn leuter in een rij naakte mannen staan om deze leuter vervolgens stijf te krijgen én houden tot het moment waarop je je voorgangers mag aflossen. of ik nou geil ben of niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:04 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar geen kerelWij denken alleen maar aan seks, seks en nog eens seks. Alle vrouwen zijn neukobjecten, alle suikerzoete politiek correcte laagjes maken niet uit.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:37 schreef Hyperdude het volgende:
Die 50 EUR. is dat alleen neucken of neucken en beffen?![]()
Je bedoelt zeker dat hij geen VIEZE kerel is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:04 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar geen kerelWij denken alleen maar aan seks, seks en nog eens seks. Alle vrouwen zijn neukobjecten, alle suikerzoete politiek correcte laagjes maken niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |