quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[...]
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:12 schreef cerror het volgende:
Nog steeds geen quote van mij.
Heidenen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:15 schreef djenneke het volgende:
ik heb ook nog geen quote, maar ja, ik hou dan ook niet van bier, dus ik hoor er gewoon niet bij eigenlijk
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Met een beetje pech is 'ie straks al volquote:
Hier dan ook maar even:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:23 schreef punkgirl het volgende:
Ik kruip mn nestje in en ga pitte![]()
truste!![]()
![]()
Neen, maar PG welquote:
Ik hou 't nog wel even uit... tot 4u ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:28 schreef djenneke het volgende:
ah, okee...
En vergeet C. niet!quote:
Je bent er nog!quote:
Ja hee, ik wilde dus gaan maffen!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je bent er nog!![]()
![]()
(meestal sneak je er stiekem tussenuit, dus ja... )
zie je nou welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja hee, ik wilde dus gaan maffen!
Maar ik kondigde het aan!quote:
puur toeval!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ik kondigde het aan!
Vergeet zulks niet!
Dat zou het wel zijn.quote:
truste roelieenzoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zou het wel zijn.
Trusten Poolheetheid!
Narrr, muiterij.quote:
Truste, C.quote:
Trusten JD.quote:
Breda houdt de reeksch wel weer hoogquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
joehee, ik val niet onder iedereen, ik ben uniek![]()
![]()
We doen ons bestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Breda houdt de reeksch wel weer hoog
Begin anders ook aardig in te kakken langzaamaan...quote:
Ja, dan zal ik hier ook niet meer heel lang zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Begin anders ook aardig in te kakken langzaamaan...
Schrik niet als ik zometeen weg ben
Truste, alvast!
quote:
Het is erg rustig hier voor idd voor een woensdagmiddag.quote:
* Meldt !quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:12 schreef grassprietje het volgende:
Wie wil er bier?
*bier uitdeelt*
Ligt er aan wat voor merk.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:12 schreef grassprietje het volgende:
Wie wil er bier?
*bier uitdeelt*
Mietje? Ik?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:16 schreef grassprietje het volgende:
[..]
danku.
En pak eens wat bier aan, joh mietje![]()
Verschillende uiteraard:quote:
lekker manquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:26 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe durf je!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:29 schreef ARKON het volgende:
[..]
lekker man![]()
wijntje bij? of alleen bier![]()
Tsja, je hebt tegenwoordig [PUB] hčquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is erg rustig hier voor idd voor een woensdagmiddag.
Schulten bräuquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:24 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Verschillende uiteraard:
gewoon bier:
[afbeelding]
[afbeelding]
[/b]witbier:[/b]
[afbeelding]
iers bier:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie zorgt er voor het frituurspul?
[IED] is alweer oud?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, je hebt tegenwoordig [PUB] hč
Uhm ik kom zojuist onder een berg stenen vandaanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe lang ben je op verkansie geweest?
Klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Uhm ik kom zojuist onder een berg stenen vandaan
Whehe! Nee, bij mij gaat-ie naar de AT. Er komen namelijk veel interessante dingen buiten [ONZ] aan bodquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:10 schreef Pingwingei het volgende:
Oh, ik heb er 1 keer in gekeken en verder niet op gelet.
De link in mijn favorieten linkt overigens direct naar ONZ dus ik zie de forum index nooit
* rompompom kijkt onder het tapijtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:15 schreef Snakey het volgende:
Heeft iemand Whoops ergens gezien?![]()
Eh, ik heb nog bier voor hem... Om maar even ontopic te blijven![]()
Dat rijmt!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom kijkt onder het tapijt
Nope
Kom maar hier met dat bier
Bek houe ja. Dan neem je maar wat anders uit mijn gevarrieerde aanbodquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Schulten bräu
Dat is geen bier!
Guinness!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:24 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Bek houe ja. Dan neem je maar wat anders uit mijn gevarrieerde aanbod
*Eens is.quote:
Gossie, ook voor het eerst.quote:
PI!quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:24 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Bek houe ja. Dan neem je maar wat anders uit mijn gevarieerde aanbod
Als ie niet bij jou onder het tapijt ligt is ie nergens te vinden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom kijkt onder het tapijt
Nope
Kom maar hier met dat bier
Zo erg is het toch niet?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:33 schreef grassprietje het volgende:
[..]
zo issie lief!
*Stiekem eerst zelf een slokje neemt en dan de Guinness aangeeft*
Proostquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ie niet bij jou onder het tapijt ligt is ie nergens te vinden.![]()
*Bier geeft*![]()
Uiteraard mag dat.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
PI!
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd!
Mag ik alstublieft een Korenwolf, mevrouw?
Wat nou?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[afbeelding] Dan haal ik nog liever een verse in de kroeg op de hoek.![]()
Gelukkig maar dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:44 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Wat nou?
Deze is harstikke vers!
En hier issie gratis
Oh nee ik zat me eigen quote even te bekijken.quote:
In de kroeg kun je ook zuipen en uiteindelijk weg gaan zonder betalen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:44 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Wat nou?
Deze is harstikke vers!
En hier issie gratis
* aanpakt en eerst even de flesopening met t-shirt afveegtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:43 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat.
*aangeeft*
foeiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
In de kroeg kun je ook zuipen en uiteindelijk weg gaan zonder betalen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh nee ik zat me eigen quote even te bekijken.![]()
Wie zegt dat ik zoiets doe?quote:
Zal ik dan maar een eigen biertje nemen, jongen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
* aanpakt en eerst even de flesopening met t-shirt afveegt
Ik ben een verzamelaar, heb jij ook zo'n mooi palm glas met aan het steeltje een paard? Of zo'n mooi VOS glas?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:56 schreef grassprietje het volgende:
[..]
gezien al die mooie glazen die jij in de kast hebt![]()
Heb jij ook zoveel koekjes dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ben een verzamelaar, heb jij ook zo'n mooi palm glas met aan het steeltje een paard? Of zo'n mooi VOS glas?Ik ken overigens de man achter Vos persoonlijk
Ik heb geen idee of de oude beste man nog leeft, in 1998 in elk geval nog wel.
Tssk, een beetje lopen dubbelpostenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:55 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een eigen biertje nemen, jongen?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tssk, een beetje lopen dubbelposten
Heb je een Kwakglas over? Ik ken iemand die ernaar op zoek isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ben een verzamelaar, heb jij ook zo'n mooi palm glas met aan het steeltje een paard? Of zo'n mooi VOS glas?Ik ken overigens de man achter Vos persoonlijk
Ik heb geen idee of de oude beste man nog leeft, in 1998 in elk geval nog wel.
Ik heb zelfs nog een oer oud origineel chocoladekoekje uit 1864quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:02 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Heb jij ook zoveel koekjes dan?
Met of zonder kwakjes?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je een Kwakglas over? Ik ken iemand die ernaar op zoek is
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:02 schreef cerror het volgende:
Janetje et moi zeggen hoi!
Lekker!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een oer oud origineel chocoladekoekje uit 1864
Wanneer zullen we trouwen?quote:
God nee, ze zit in Lekkerkerk a.d. Ijssel.quote:
Dat weet ik niet, als ik eraan lik beschadigd ie en is ie minder waard. De waarde wordt nu geschat op 5 cent vanwege de lichte erosie op het chocolade.quote:
Hoi terugquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:02 schreef cerror het volgende:
Janetje et moi zeggen hoi!
quote:
En hoe ruikt hij dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, als ik eraan lik beschadigd ie en is ie minder waard. De waarde wordt nu geschat op 5 cent vanwege de lichte erosie op het chocolade.
He verdomme daar ga ik.quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:03 schreef grassprietje het volgende:
[..]Had ik niet eens gezien..
Ik zal het goedmaken
quote:
Dat glas heb ikquote:
Hoe zijn jullie daar nou uitgekomen danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:08 schreef cerror het volgende:
[..]
God nee, ze zit in Lekkerkerk a.d. Ijssel.
Het zit in een stoffig zwart kistje tezamen met nog 2 oekjes, allen ruiken nogal muf.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:09 schreef grassprietje het volgende:
[..]
En hoe ruikt hij dan?
Of zit hij/zij/het in zo'n speciaal luchtgeregeld glazen kastje?
Lijkt me wel verstandig ja..
Ik heb een paar van die bijzondere Heineken blikjes, speciale vormen, embossingmeuk enzo....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:10 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat glas heb ik
Mijn lievelingsglas is de oude van Hertog Jan (met het zwart/witte logo ipv dat met dat goud (nieuw))
Ik heb zelfs een grgrafeerd heiniken glas... (heiniken) Van vakantie destijds in calantsoog...
Met, anders is het geen kwakglasquote:
Tof.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die bijzondere Heineken blikjes, speciale vormen, embossingmeuk enzo....![]()
oekjes? Wat zijn dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:11 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Het zit in een stoffig zwart kistje tezamen met nog 2 oekjes, allen ruiken nogal muf.
Koekjes maar dan staat er geen K op.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:12 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Met, anders is het geen kwakglas
Die serie van Brand heb ik btw ook compleet. Zal er wel es een foto van posten vanavond hiero.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Tof.
Mijn opa geeft mij als ie de pijp uit is een Go Ahead eagles blikje bier, is nog open. Meer dan 5000 pleuro waardToen Go Ahead nog in het paars voetbalde.
je kan niet wachten hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Tof.
Mijn opa geeft mij als ie de pijp uit is een Go Ahead eagles blikje bier, is nog open. Meer dan 5000 pleuro waardToen Go Ahead nog in het paars voetbalde.
Zonder kan ook, dan kwak ik die wel ff naar je toe, hoeveel heb je er voor over?quote:
smaken die wel hetzelfde dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Koekjes maar dan staat er geen K op.
Ik kan heel lang wachten, ik ben niet zo'n erge materealist...quote:
[inkopper]quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:12 schreef cerror het volgende:
Jezus, moet iedereen nu daten hier?
Jullie willen vast in Boe's lijstje komen perverselingen!
Nee, deze 2 smaen. Sinds ze overal één "k" weg latenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:17 schreef grassprietje het volgende:
[..]
smaken die wel hetzelfde dan?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ga ff m'n fotoboek updaten.. want ik verveel me nog steeds![]()
apart. maar des te interessanterquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:17 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee, deze 2 smaen. Sinds ze overal één "k" weg laten
Die zijn dan ook meer waard. 5 pleuro.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:19 schreef grassprietje het volgende:
[..]
apart. maar des te interessanter
Hee, wanneer gaat dat gebeuren dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:03 schreef grassprietje het volgende:
[..]Had ik niet eens gezien..
Ik zal het goedmaken
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die zijn dan ook meer waard. 5 pleuro.
[herhaalmodus]quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, wanneer gaat dat gebeuren dan?
Nee, ze smaken niet bij de koffie. Ze moeten echt gewoon gegeten worden, elke andere smaak die erbij komt bederft gelijk alles. Koffie wordt overigens gelijk offie, dus dat is uberhaupt niet handig.Het enige wat ik kan aanraden is Water. Dit is immers vrijwel smaakloos en is goed te combineren met de oekjes.quote:
Hoeveel mensen wonen er nou in Zuna?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:23 schreef grassprietje het volgende:
[..]
[herhaalmodus]
ff terugklikken naar pag. 2 he
[/herhaalmodus]
Ik heb pas 1 paginaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:23 schreef grassprietje het volgende:
[..]
[herhaalmodus]
ff terugklikken naar pag. 2 he
[/herhaalmodus]
Ik had geen zin om het op te zoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:26 schreef Pingwingei het volgende:
Zuna
De gemeente Wierden is een moderne, sterke plattelandsgemeente met bijna 24.000 inwoners in het noordwesten van Twente in de provincie Overijssel. De gemeente Wierden omvat 9.580 hectare grond en bestaat uit de dorpen Wierden en Enter en de buurtschappen Hoge Hexel, Notter, Zuna, Rectum en Ypelo.
De kern van het dorp Wierden is 250 hectare groot en de kern van het dorp Enter 125 hectare. Het dorp Wierden, met bijna 14.000 inwoners, is het grootst. Het dorp Enter telt ruim 7.000 inwoners. De grootste buurtschap is Hoge Hexel, die bijna 1.000 inwoners telt. De kleinere buurtschappen zijn: Notter (bijna 600 inwoners), Zuna (ruim 300 inwoners), Rectum (400 inwoners), Ypelo, Enterbroek (ruim 300 inwoners).
Bron: http://www.ertussenuit.com/plaatsen/8154.htm
ach ga toch neuken ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:12 schreef cerror het volgende:
Jezus, moet iedereen nu daten hier?
Jullie willen vast in Boe's lijstje komen perverselingen!
Ik heb gewoon Zuna ingetikt op google en de 1e pagina gecopy-pastequote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had geen zin om het op te zoeken.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Zuna ingetikt op google en de 1e pagina gecopy-paste
Ok, maar hoe weet jij dat dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:24 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee, ze smaken niet bij de koffie. Ze moeten echt gewoon gegeten worden, elke andere smaak die erbij komt bederft gelijk alles. Koffie wordt overigens gelijk offie, dus dat is uberhaupt niet handig.Het enige wat ik kan aanraden is Water. Dit is immers vrijwel smaakloos en is goed te combineren met de oekjes.
Ik dank uquote:
Ik had er 40, de enige 40 op de wereld. hoe zeldzamer hoe meer waard bedacht ik me, dus heb ik er van elk 39 opgegeten. Allemaal verschillende combinaties. Deze heb ik gerapporteerd en heb er zo mijn eigen onderzoekje van gemaakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:30 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Ok, maar hoe weet jij dat dan?
Heb je er toch één opgegeten dan?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:34 schreef Pingwingei het volgende:
Nu het over kleine dorpen gaat...
Iemand laatst op BNN die vent gezien Na de lama's?
"als er een dorp is met hier een boerderij en daar woont een meisje en daar een jongen met een boerderij en die hebben sex met elkaar en dan die vader van dat meisje: "ZO WAT HOOR IK!? JIJ NEUKT MET HET HALVE DORP!?""
Okequote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:37 schreef Pingwingei het volgende:
Dan volg je de onzin in dit topic toch gezellig mee?
EEK, Witquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:36 schreef Mr-Z het volgende:
Zo.. fotoboek is aangepast: http://fotoboek.fok.nl/Mr-Z (3 fotootjes er bij)
Nu verveel ik me weer![]()
Morsweg als in morsdood: Compleet weg, komt niet meer terug, is niet meer, is volledig weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:39 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg grassprietje, woon jij toevallig aan de Morsweg?
Dan nog, WITquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Die eerste foto? ja dat was carnaval![]()
quote:
Het pak is nog in tact.. gewoon uitgewassen en er zitten maar een paar vlekjes op. De schoenen zijn weggegooid (had ik zelf wit gespoten) en de zonnenbril zit een barst in. De hoed was in de kroeg al gesneuveldquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stoer! Maar niet echt goed wit te houden met carnaval inderdaad
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:07 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het pak is nog in tact.. gewoon uitgewassen en er zitten maar een paar vlekjes op. De schoenen zijn weggegooid (had ik zelf wit gespoten) en de zonnenbril zit een barst in. De hoed was in de kroeg al gesneuveldMaar ik kreeg er altijd wel leuke racties op dus komende carnaval ga ik weer in het wit
(wel zonder zonnenbril want de vrouwen vonden me eng
)
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:39 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg grassprietje, woon jij toevallig aan de Morsweg?
moet je daarvoor naar de kermis danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niks mis mee, bier drinken bij het leven!
Nee, maar het is wel gezelligquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:21 schreef grassprietje het volgende:
[..]
moet je daarvoor naar de kermis dan
Wij hebben kennissen daar wonen.quote:
wie dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wij hebben kennissen daar wonen.
Een of andere vriendin van me moeder.quote:
Jij weet inmiddels best waar ik uithang en al helemaal dat het daar geen kermis is, jongedamequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:50 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog dan?
Of is het hier gezelliger?![]()
Tief op kutpuber.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
Bier Hier!
Zegt een stakker die 1 jaar ouder is.quote:
Check OPquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:53 schreef Rampestamper het volgende:
Ik zat laatst een spelleke te spelen op de xbox en toen kwam dit liedje naar voren, en ik moest eigenlijk direct aan de beffers denken:
[...]
Het valt nu toch wel mee?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Check OP
Kan iemand trouwens even de meest recente versie op die site zetten? Wie beheerde die ookalweer?
Nee hoor, ik wacht nog op het hoogtepunt van de nieuwe dag he.quote:
Ahhh...vast wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:38 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Mag dat linkje wat er onder staat eigenlijk wel? Anders haal ik het ff weg.
Ik heb hier nog een aantal flesjes Heineken. Kan ik je ook 1 aanbieden?quote:
Doe dat dan!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een aantal flesjes Heineken. Kan ik je ook 1 aanbieden?
De vijfde niet in ieder gevalquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:43 schreef JDude het volgende:
Ik heb nog 10 Grolsch... en als dat op is nog 5 flessen wijn, maar daar hoop ik niet aan toe te hoeven komen
Top!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
De behuizing doet het btw prima!
* Jaguarized gooit biertje naar rompompomquote:
Op z'n nederlands zeggen we dan: dan hoef ik jou geen biertje aan te bieden dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:43 schreef JDude het volgende:
Ik heb nog 10 Grolsch... en als dat op is nog 5 flessen wijn, maar daar hoop ik niet aan toe te hoeven komen
* rompompom vangt het ternauwernood op het beide handenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
* Jaguarized gooit biertje naar rompompom![]()
Ik gooide met een redelijk normale gang, maar het komt van ver he! Die plastic flesjes zijn echt een aparte bedoeling hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom vangt het ternauwernood op het beide handen
Moest dat nou zo hardHeineken heeft nog geen plastic flesjes toch?
Proost, enniewee!
Proost btw.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom vangt het ternauwernood op het beide handen
Moest dat nou zo hardHeineken heeft nog geen plastic flesjes toch?
Proost, enniewee!
Ik heb nog een redelijk niveau van zelfredzaamheid ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
Op z'n nederlands zeggen we dan: dan hoef ik jou geen biertje aan te bieden dus.![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb nog een redelijk niveau van zelfredzaamheid ja.
Ja hč? Maar het smaakt een stuk beter dan uit blikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik gooide met een redelijk normale gang, maar het komt van ver he! Die plastic flesjes zijn echt een aparte bedoeling hoor.
En uit fles?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja hč? Maar het smaakt een stuk beter dan uit blik
ahhh... fok! doet weer iets...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn volgorde is als volgt:
1. Tap
2. Glazen fles
3. Plastic fles
4. Blik.
Een deel is al afgehaakt omdat het zo traag is denk ik.quote:
Het schiet niet echt op met postenquote:
Oke dan....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Een deel is al afgehaakt omdat het zo traag is denk ik.
Eentje is sowieso werken.
Ik ben er wel. Maarja.
Nu gaat et wel weer vind ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het schiet niet echt op met posten
De lol raakt er zo wel vanaf.
Heej enzo voor wie er wel zijn
Snij eensch een onderwerp aan!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:21 schreef jackson het volgende:
Oke dan....
Ach.. we kunnen een goed gesprek beginnen
Het gaat momenteel met ups and downs.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Nu gaat et wel weer vind ik
Leuk dat je er bent
Heej PS!quote:
Hoi!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het schiet niet echt op met posten
De lol raakt er zo wel vanaf.
Heej enzo voor wie er wel zijn
Ja... goed puntquote:
Zonder dalen heb je geen piekenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het gaat momenteel met ups and downs.
Lijkt mijn leven wel
Thanks sweetie
Jij valt dus onder de categorie die er wel isquote:
Dat scheelt dan ja... mijn lijntje is wel okequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoi!
Ik post gewoon vrolijk door hoor! Ik merk het verschil niet, want ik heb retetraag internet sowieso
Heejquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoi!
Ik post gewoon vrolijk door hoor! Ik merk het verschil niet, want ik heb retetraag internet sowieso
Tofquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:28 schreef PrintScreen het volgende:
Hoe was het post lopen met je favo collega?
Lul maar stomquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:27 schreef tuut84 het volgende:
ik wil bier
Ik vind het al gauw best, zolang ze met R&B maar optyfenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... goed punt
Muziek... waar houden we van?
Zonder vallen hoef je nooit op te staanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonder dalen heb je geen pieken
Je moest eens weten wat ik wil, maar daar hoor je me toch ook niet over?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:27 schreef tuut84 het volgende:
ik wil bier
Aargh hou op... ik zit een week in het huis van mn ouders, maar de computer hier is opnieuw geinstalleerd. Heel m'n goeie ouwe MP3 map weg!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... goed punt
Muziek... waar houden we van?
Mee eens.... maar waar word je nou echt warm van ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind het al gauw best, zolang ze met R&B maar optyfen
Dus word je nooit sterkerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zonder vallen hoef je nooit op te staan
En dat zijn welke cd's ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Aargh hou op... ik zit een week in het huis van mn ouders, maar de computer hier is opnieuw geinstalleerd. Heel m'n goeie ouwe MP3 map weg!
Ik luister dus nu al de hele week naar de zelfde 9 CD's
Alleen maar tof?quote:
Mij vast wel weer een keer vanavondquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik wil, maar daar hoor je me toch ook niet over?
Ik vind wel dat ik genoeg voor mijn kiezen gehad heb en sterk genoeg benquote:
U is weer geil?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Mij vast wel weer een keer vanavond
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej{HK}
Jij kan het dus net mooi bijhouden?
Foto's?quote:
OK je vroeg eromquote:
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ik genoeg voor mijn kiezen gehad heb en sterk genoeg ben
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens.... maar waar word je nou echt warm van ?
Nee... totaal niet eigenlijkquote:
Hier is het levende bewijsquote:
Zegt me allemaal weinig... niet mijn snaak iigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
OK je vroeg eromFlogging Molly - Drunken Lullabies
Sublime - S/T
Bouncing Souls - How I Spent My Summer Vacation
Ten Foot Pole - Insider
Fun Lovin Criminals - Loco
Goldfinger - Open Your Eyes
NOFX - So Long And Thanks For All The Shoes
Propagandhi - Today's Empires, Tomorrow's Ashes
K.T. Tunstall - Eye To The Telescope
En nog een aantal losse MP3's die een bijzonder aardige medeforummer mij toestuurde
quote:
Oke dan....wel de rock achitge kant... of metal achtige kant ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:37 schreef rompompom het volgende:
[..]Metallica
is mijn grote favoriet. Maar ik vind heel veel dingen leuk
Shit happensquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:38 schreef jackson het volgende:
niet mijn smaak iig
Ja... terwijl ik et typte schrok ik er zelf ook ff vanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens snel morgen een dokter opzoeken dan
Valt mee... er is meer dan genoeg wat ik wel kan waarderenquote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:40 schreef jackson het volgende:
Valt mee... er is meer dan genoeg wat ik wel kan waarderen
Snap ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Tuurlijk
Zo serieus bedoelde ik die opmerking ook niet(zie PI)
Kan ik me van alles bij voorstellenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... terwijl ik et typte schrok ik er zelf ook ff van
Ik kan alles wel waarderen wat ze gemaakt hebben. Het is gewoon niet zo goed met elkander te vergelijken. Je hoort heel veel mensen zeggen dat de oudere albums beter zijn, maar dat vind ik niet per sé.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan....wel de rock achitge kant... of metal achtige kant ?
Ehh...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:40 schreef JDude het volgende:
Iemand trouwens een briljante TT voor #161?
whehehe... ach het valt wel meequote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kan ik me van alles bij voorstellen
Jij en niet geil
The horror![]()
Ik bedoelde in zijn totalitiet.... niet over metallica zelfquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan alles wel waarderen wat ze gemaakt hebben. Het is gewoon niet zo goed met elkander te vergelijken. Je hoort heel veel mensen zeggen dat de oudere albums beter zijn, maar dat vind ik niet per sé.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:45 schreef jackson het volgende:
[..]
whehehe... ach het valt wel mee
(tuurlijk valt et niet mee ... dat weet ikzelf ook wel)
Terechtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Noem jij het maar zoals je wilt, ik maak me zorgen om je
Ah zoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik bedoelde in zijn totalitiet.... niet over metallica zelf
* PrintScreen spulletjes klaarlegtquote:
Oke dan.... absoluut mijn ding niet maar ieder zijn smaak hehquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah zo
Dan ben ik meer van de rock kant jaIk zit even te denken of ik nog meer metal in m'n collectie heb, maar dat is niet zo. Ik heb nog het eerste album van Limp Bizkit, hehe! Ik heb daarnaast één album van Vanden Plas en heel veel van hen gedownload. Eigenlijk de rest
Dat is een Duitse formatie die symfonische rock/metal maakt. Geen Gothic ofzo, gewoon mooi
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
*Trekzalf
Welcome back!quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen spulletjes klaarlegt
*Trekzalf
*Handcremeoe het zelfpakket
oekje
Hmm, ik denk dat ik jullie alleen moet gaan latenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen spulletjes klaarlegt
* Trekzalf
* Handcreme
* Doe het zelfpakket
* Doekje
Hoiquote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik jullie alleen moet gaan laten
Geloof me, het doet wonderenquote:
Is niet echt noodzakelijk hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik jullie alleen moet gaan laten
A womens job is never donequote:
quote:
Toch welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geloof me, het doet wonderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |