Ah! Een ontopic reply! Das mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:47 schreef Renmaestro het volgende:
Ik wilde hem nog wel wat vragen. Namelijk of het nummer dat ie ooit had gemaakt over Fok! nog ergens online staat.
Ludoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das de concurrentie van die Italiaanse gangstahs joh, Ludo is veul gevaarlijker!
Nu al een goed topicquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef skiczukie het volgende:
En je hebt mijn naam goed geschreven! En Conflict is er!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding] Ik wilde je iets vertellen
Maar ik ben vergeten wat
Zullen we hier dan maar gewoon het nachtelijk slowchattopic van maken?
Jah, laat haar ook gezellig meedoen! Gelukkig is Conflict er!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:49 schreef paultjuhhh het volgende:
WAAR IS MOTHER MOTHER !?
Maak je er ijs van danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heeft een ijskast vol hertog jan. voor de liefhebber...
Uiteraard heb ik hje naam goed geschrevenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef skiczukie het volgende:
En je hebt mijn naam goed geschreven! En Conflict is er!
Écht!?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heeft een ijskast vol hertog jan. voor de liefhebber...
ctrl C + ctrl Vquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou deze quote bijna in mn onderschrift willen zetten
ja...quote:
Dan moet je wel een andere kutregel verwijderenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou deze quote bijna in mn onderschrift willen zetten
Alex is een mooie naam. Zo heet ik ook namelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik hje naam goed geschrevenJij die van mij vandaag ook een keer
Dat is nu precies de reden dat ik het niet doequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan moet je wel een andere kutregel verwijderen
De rest ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
de derde kutregel kan wel weg.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alex is een mooie naam. Zo heet ik ook namelijk.
Alsof ik daar ooit naar kijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is nu precies de reden dat ik het niet doe
Maar groot nieuws: binne tien dagen word mn onderschrift DRASTISCH veranderd
Onderregels zijn zoooooo 2004quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof ik daar ooit naar kijk
Ik herkende je bijna niet. Wat is dat voor een 'overhethoofzientbruinkut'-icoon?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:55 schreef cerror het volgende:
Ik heb verdovende middelen gehad.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Russische manier heh. Aleksandr.
whehehe knakkerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
Hoe?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]nog beter. Ik heb een Russische wallpaper
Van Family Guy the movie..... die scene is briljant.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik herkende je bijna niet. Wat is dat voor een 'overhethoofzientvruinkutt'-icoon?
hence: "de derde kutregel"...quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Van Family Guy the movie..... die scene is briljant.
0.5 seconde aan hilariteit!
Sinds wanneer is er een Family Guy film? Die serie is geweldig!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Van Family Guy the movie..... die scene is briljant.
0.5 seconde aan hilariteit!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van een rottende vrachtwagen
Een Kamazquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wiow. Diep Russisch weet je.![]()
Wat is het?
Ik heb de film.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:00 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een Family Guy film? Die serie is geweldig!
durf heus wel hoor , heus welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ha! de bewegende penis is hier ook al naar toe verwezen
Maar hier posten durft ze niet
Toe maarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
durf heus wel hoor , heus wel![]()
maar ik sta ff n afwasmachine te repareren![]()
http://thepiratebay.org/details.php?id=3360667quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:09 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik bied je vijf uien en een knoop.
werkt je vaak zwart bij en vraag je je klanten of je ff kan fokken?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Afwasmachines zijn superieur. En ik heb er geen. En ik was ook niet af, verdorie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
En omdat jij hebt bent, spnsor ik je met een magneet!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:09 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik bied je vijf uien en een knoop.
Goed topic. 'Woar?'quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ha! de bewegende penis is hier ook al naar toe verwezen
Maar hier posten durft ze niet
Hm, een torrent. Weer zoiets waar ik geen bal van snap.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
http://thepiratebay.org/details.php?id=3360667
Gratiesch Ren... gratiesch.
Wat mankeert er aan...?quote:
nee de lekkerste, dat is iets anders...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heeui, jij bent tot nu toe, de allertofste moderator hoor.
Ik mag hier niets over zeggen helaas kerel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:17 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Hm, een torrent. Weer zoiets waar ik geen bal van snap.
Bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee de lekkerste, dat is iets anders...
jawel... ik betrapte mezelf laatst ook op een topicstartster die er lief uitzag en dat ik toen ineens met haar eens was, terwijl ik dat helemaal niet was. één keer gebeurd. zweer op mijn totempaal.quote:
Ik heb lang blond haar en blauwe ogenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jawel... ik betrapte mezelf laatst ook op een topicstartster die er lief uitzag en dat ik toen ineens met haar eens was, terwijl ik dat helemaal niet was. één keer gebeurd. zweer op mijn totempaal.
Dan raadpleeg ik je wel later via een ander medium. Nu ben ik slapen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik mag hier niets over zeggen helaas kerel.
oh die... ik had het over mijn originele totempaal die in mijn huis staat. geript van een paar niet betekende indianen die van vuurwater hielden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb lang blond haar en blauwe ogenWat vind je totempaal daarvan?
denk je dat je dezelfde man blijft, ondanks je beroemdheid?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:27 schreef skiczukie het volgende:
In mijn naamtopic toch nog even reclame maken vioor mijn twee topics waar ik in mijn bestaan op Fok! nog het meeste tijd heb besteed:
Nee. Denk het niet. Ik zal mezelf skiczakkie moeten gaan noemen, en nooit meer van die toptopics moeten gaan openen. Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk je dat je dezelfde man blijft, ondanks je beroemdheid?
denk je dat je straks virtuele handtekeningen moet gaan uitdelen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee. Denk het niet. Ik zal mezelf skiczakkie moeten gaan noemen, en nooit meer van die toptopics moeten gaan openen. Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
wordt al lekker druk hier he!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee. Denk het niet. Ik zal mezelf skiczakkie moeten gaan noemen, en nooit meer van die toptopics moeten gaan openen. Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
als een mod zegt: ga daar naar toe....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wordt al lekker druk hier he!![]()
en toch weer een post van jou erbij nuquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als een mod zegt: ga daar naar toe....
dan weet je zeker.....
daar moet ik niet zijn.....
hoe is dat nou? mod zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wordt al lekker druk hier he!![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en toch weer een post van jou erbij nu![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:02 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe leuk het ook is om een marinier te dissen, ik ga zo slapen
dat is leuk om te horen, je doet het goed!quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
mother mother, lees de feedback topic eens
thx ,als je serieus bent dan hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is leuk om te horen, je doet het goed!
Het was een mooi topic, hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:28 schreef Alexxxxx het volgende:
kinders, ik ga in mn oost-europese auto beok lezen, en in harry potter.
als het mag van mn verloofde
ik was idd niet cynischquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
thx ,als je serieus bent dan he![]()
slaap zachtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat zullen wij morgen zien, ik ga ook maffen. Zónder muziek.
quote:
eerste hit googlequote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik reageerde niet speciaal om contact te zoeken heur, je geplaatste foto is ranzig!
in dat geval een kusje.quote:
Nog lang niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
zit nog niet vol, dus maar weer lekker verder
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:03 schreef TC03 het volgende:
Alle newbees ten spijt... Ski-czu-kie! Aiight.
Wheheh.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, even verwarring zaaien in een paar MyATjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |