JA! En wtf heb ik aan zo'n reactie? Ben ik daar mee uit de brand geholpen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:32 schreef SpeedyRich het volgende:
hehehehehe
Ja dat kan ik dus niet. Anders deed ik het wel he? Verdomme!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:34 schreef mazaru het volgende:
ga slapen
Dat is het juist, ik ben net verhuisd en ik heb nog geen tvquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:34 schreef Bad_MoFo het volgende:
Ga anders tellsell kijken, kom je vanzelf wel in slaap en verveel je je niet meer![]()
Ga in bed liggen met je ogen dicht, dat helptquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:34 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet. Anders deed ik het wel he? Verdomme!!!
Dat heb ik precies 5 min volgehouden en toen vloog ik tegen het plafond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga in bed liggen met je ogen dicht, dat helpt
Wauw!...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:39 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Dat heb ik precies 5 min volgehouden en toen vloog ik tegen het plafond.
Ja leuk. En nu? I AM STILL FUCKING BORED!!!quote:
Ik heb geen vrienden. Ik heb zuipmaten en die zijn allemaal op vakantie. En chicks? Het is te laat om ze nu te bellen he?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:10 schreef Salvad0R het volgende:
waar zijn je vriendjes & chicks dan
En wie the fuck gaat het uploaden dan? Juist.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:11 schreef wonko het volgende:
Pleeg zelfmoord en film het...hebben wij wat te kijken.
Ik heb griep en zo en heb dus geen zin in bierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:11 schreef skiczukie het volgende:
GA BIER DRINKEN GODVERDOMME!
Griep, en dus ga je maar Fok!'en enzo. Het is kwart over 12. Ga pitten dan. Pussy.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:12 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik heb griep en zo en heb dus geen zin in bier.
Doe het voor een webcam....regelt iemand anders dat soort details wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:12 schreef Brilaap het volgende:
[..]
En wie the fuck gaat het uploaden dan? Juist.
msn dude, msn ..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:11 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden. Ik heb zuipmaten en die zijn allemaal op vakantie. En chicks? Het is te laat om ze nu te bellen he?
Kan niet. Heb ik aantal posts hierboven ook al gezegd. Pauperquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Griep, en dus ga je maar Fok!'en enzo. Het is kwart over 12. Ga pitten dan. Pussy.
Cammen is voor onzekere nichten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:13 schreef wonko het volgende:
[..]
Doe het voor een webcam....regelt iemand anders dat soort details wel.
al je vrienden?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:15 schreef Brilaap het volgende:
[..]
NIemand online. Ze zijn op vakantie op een camping in Frankrijk en hebben geen internet.
Ik ga niet naar boven toe lezen. Pleeg dan maar zelfmoord, jammer van het filmpje, maar daar komen we ook wel overheen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:14 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Kan niet. Heb ik aantal posts hierboven ook al gezegd. Pauper.
Wil niet. Alles is er al uit geperst.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef L-IS het volgende:
Ga poepe.
Ja, ze gingen met z'n tweeën.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ga niet naar boven toe lezen. Pleeg dan maar zelfmoord, jammer van het filmpje, maar daar komen we ook wel overheen.
quote:
ah geil...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:15 schreef Brilaap het volgende:
[..]
NIemand online. Ze zijn op vakantie op een camping in Frankrijk en hebben geen internet.
Ik ga het zo ook maar eens proberen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:17 schreef Intergalactrick het volgende:
Hey, ik ga slapen.
Euh dat waren ze. En de rest zijn zuipmaten en die heb ik niet gebeld. He, misschien een goed idee.quote:
matig manquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja we gaan altijd samen, maar ik ging net verhuizen en ben dus niet meegegaan.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:20 schreef Renmaestro het volgende:
Hallo. Volgens mij ben ik ziek aan het worden. Niet in mijn hoofd, dat was ik al.
ziek worden is voor paupersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:20 schreef Renmaestro het volgende:
Hallo. Volgens mij ben ik ziek aan het worden. Niet in mijn hoofd, dat was ik al.
of een komkommer...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:33 schreef XiChico het volgende:
koop een aap.
Maar wie woont er dan ook in almere? en leest de telegraaf en is fan van amerika?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:23 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
In Almere wonen is voor paupers. Net als de telegraaf lezen en fan zijn van Amerika.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:26 schreef Renmaestro het volgende:
Paupers zijn als rode kool. Ze stinken en je kunt er niet mee jongleren.
parkinson?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:50 schreef onderjas het volgende:
[..]
Na 16 minuten bewoog ik m'n muis teveel.
Hou eens op ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:34 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Sorry voor het feit dat ik zo vloek op FOK! Dat is gewoon onmacht van mij. Maar ja, ik ben dan ook een brilaap. Verdomme!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |