JA! En wtf heb ik aan zo'n reactie? Ben ik daar mee uit de brand geholpen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:32 schreef SpeedyRich het volgende:
hehehehehe
Ja dat kan ik dus niet. Anders deed ik het wel he? Verdomme!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:34 schreef mazaru het volgende:
ga slapen
Dat is het juist, ik ben net verhuisd en ik heb nog geen tvquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:34 schreef Bad_MoFo het volgende:
Ga anders tellsell kijken, kom je vanzelf wel in slaap en verveel je je niet meer![]()
Ga in bed liggen met je ogen dicht, dat helptquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:34 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet. Anders deed ik het wel he? Verdomme!!!
Dat heb ik precies 5 min volgehouden en toen vloog ik tegen het plafond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga in bed liggen met je ogen dicht, dat helpt
Wauw!...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:39 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Dat heb ik precies 5 min volgehouden en toen vloog ik tegen het plafond.
Ja leuk. En nu? I AM STILL FUCKING BORED!!!quote:
Ik heb geen vrienden. Ik heb zuipmaten en die zijn allemaal op vakantie. En chicks? Het is te laat om ze nu te bellen he?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:10 schreef Salvad0R het volgende:
waar zijn je vriendjes & chicks dan
En wie the fuck gaat het uploaden dan? Juist.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:11 schreef wonko het volgende:
Pleeg zelfmoord en film het...hebben wij wat te kijken.
Ik heb griep en zo en heb dus geen zin in bierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:11 schreef skiczukie het volgende:
GA BIER DRINKEN GODVERDOMME!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |