Vrijdagavond.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:10 schreef Svensational het volgende:
En laat je team nou eens zien..
Welke? Switch?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hitje van nu vind ik een beetje te bubblegum
Uhuh.quote:is de rest beter?
Leuke foto'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:58 schreef Copycat het volgende:
Zie je wel: Blauwen hebben smaak.
Duiveltja: U've got mail.
Als ik zeg 'ja', dan is het ook ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel serieus heWant anders
[..]
Het enige wat ik voel is een vreselijke sample van een tof nummer.quote:
Ah, nog geen tijd voor een nieuwe editie dusquote:
Nee, nog minstens 3 maanden voor we kunnen beginnen met het bedenken van namenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, nog geen tijd voor een nieuwe editie dus.
PromoPhotoquote:
Vind ik ook!quote:En cool dat het kan![]()
Moet ik je de buitenspelregel uitleggen?quote:
Nu dus al.quote:dus vrijdagavond zal 'ie ook wel weer heel anders zijn..
Jaquote:
Onze voorhoede is hetzelfde trouwensquote:
Afgelopen seizoen in de laatste paar wedstrijden 5 keer. Voor een verdediger is dat heel veel hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:34 schreef Svensational het volgende:
Ik snap niet dat iedereen de Jong wil hebben. Hij scoort helemaal niet zoveel.
Deze user wil zijn team niet laten zien.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Moet ik je de buitenspelregel uitleggen?
Dat was ook meteen zijn seizoenstotaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen in de laatste paar wedstrijden 5 keer. Voor een verdediger is dat heel veel hoor.
Althans, verdediger, hij speelt als middenvelder.. Net als v.d. Laak.. die staat als middenvelder, maar speelt als aanvaller.
Whehe.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deze user wil zijn team niet laten zien.
Ja, omdat hij in het begin vooral inviel en dan als verdediger speelde. De laatste wedstrijden speelde hij als middenvelder en scoorde hij veel. Dit seizoen zal hij daar ook gaan spelen. Zeker aangezien hij als verdediger in het spel staat is het daarom wel een goede.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was ook meteen zijn seizoenstotaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |