Volgens mij niet.. maar als ik vannacht dood ben... dan weten we hoe het komtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, details vroeg ik niet om hoor. Maar goed, geen ledematen uitgepoept ofzo?
Als ik niks mag winnen, dan euh...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:53 schreef Svensational het volgende:
Bupa, je moet je team nog maken he
Prachtig, hè?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ikJohn Legend
. Prachtige debuutcd.
Geproduceerd door Kanye.
Wat is het toch een goeie gozert hè, die Kanye.quote:Ook erg goed: Be, de nieuwe van Common, wederom met grote hulp van Kanye.
Goede lyrics, lekkere flow... helemaal goed om mee te cruisen in mijn nieuwe bolide.
Moet je echt doen!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
Common (en Be dus ook) ken ik niet...misschien moet ik daar maar een keer verandering in brengen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik niks mag winnen, dan euh...
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat Diamonds From Sierra Leone (die titel alleen al..
.
.) is echt vreselijk.
Missy E. is inderdaad (ook) cool. Heb The Cookbook (nog) niet gehoord, maar dat zal binnenkort vast en zeker een keer ervan komen.quote:Geef mij Missy Elliott dan maar. The Cookbook is een geweldig album..
Dan verpest je wel onze subleaguestand.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik niks mag winnen, dan euh...
Die ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:40 schreef Copycat het volgende:
Enne Bupatih... Will not so fresh prince Smith???
Jaja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan verpest je wel onze subleaguestand..
Wel serieus hequote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan verpest je wel onze subleaguestand..
Dat hitje van nu vind ik een beetje te bubblegum, is de rest beter?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
Die ja.
Je zou het niet verwachten, dat deed ik ook niet, maar ik vind het een erg leuk album.
Krezipn is goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
Geef mij maar gewoon Franz Ferdinand. Of Krezip. Of System of a Down.
Ik ken ze niet, sorry.quote:
Denk het ook eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, sorry..
En ja, de naam ken ik wel, maar kan zo 1, 2, 3 geen nummer van ze opnoemen.
Denk ook niet dat het mijn smaak is..
Vrijdagavond.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:10 schreef Svensational het volgende:
En laat je team nou eens zien..
Welke? Switch?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hitje van nu vind ik een beetje te bubblegum
Uhuh.quote:is de rest beter?
Leuke foto'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:58 schreef Copycat het volgende:
Zie je wel: Blauwen hebben smaak.
Duiveltja: U've got mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |