Ah wat kutquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:15 schreef Dizer het volgende:
Ik ben ziek. Van de dokter moest ik zelf wegstrepen wat ik denk dat ik heb:
Buikgriep / Voedselvergiftiging / Virus
Ben denk ik gisteren en vandaag al 3 kilo afgevallen... heb niks meer in mijn maag zitten
Ik geloof niet dat je van een dagje ziek zijn 3 kilo kunt afvallenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:15 schreef Dizer het volgende:
Ik ben ziek. Van de dokter moest ik zelf wegstrepen wat ik denk dat ik heb:
Buikgriep / Voedselvergiftiging / Virus
Ben denk ik gisteren en vandaag al 3 kilo afgevallen... heb niks meer in mijn maag zitten
Ach, als je het toch zo vraagt...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je van een dagje ziek zijn 3 kilo kunt afvallen.
Balenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, als je het toch zo vraagt...
Eergisteren heb ik 4 keer gepoept
Gisteren 8 keer gepoept
En vandaag al 4 keer
En elke keer niet zo een beetje ook
Jah, je vroeg er om hoor
De foto's zie ik wel verschijnen danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Da's lang...en er is geen cv in een tent he![]()
Ik ga naar Q-Base een megafucking grote dance event in Duitsland op een vliegveld
![]()
![]()
[..]
He!! Ik kan dansen hoor, maar alleen dans ik nooit op familiefeestjes enzoMja foto's van een Duiveltja in pak zijn er wel (ik moest wel in pak) Was weer voor het eerst sinds dat ik 14 ofzo was dat ik weer een pak droeg. En mssn dat ik sterk gephotoshopte foto's zal posten zoals van mij bekend is
[..][afbeelding]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:35 schreef timbob het volgende:
* timbob 's Geniale muziek lijstje:Aphex Twin
Piano Magic
reservegetal: Ozark Henry
aanvullen mag, mits goedgekeurd.
Dat is helemaal niet erg, hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
Mja, Kanye West is gewoon totaal niet mijn muziek
Whehe, details vroeg ik niet om hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, als je het toch zo vraagt...
Eergisteren heb ik 4 keer gepoept
Gisteren 8 keer gepoept
En vandaag al 4 keer
En elke keer niet zo een beetje ook
Jah, je vroeg er om hoor
quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg, hoor.
Ik vind je toch nog steeds okay.
Volgens mij niet.. maar als ik vannacht dood ben... dan weten we hoe het komtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, details vroeg ik niet om hoor. Maar goed, geen ledematen uitgepoept ofzo?
Als ik niks mag winnen, dan euh...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:53 schreef Svensational het volgende:
Bupa, je moet je team nog maken he
Prachtig, hè?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ikJohn Legend
. Prachtige debuutcd.
Geproduceerd door Kanye.
Wat is het toch een goeie gozert hè, die Kanye.quote:Ook erg goed: Be, de nieuwe van Common, wederom met grote hulp van Kanye.
Goede lyrics, lekkere flow... helemaal goed om mee te cruisen in mijn nieuwe bolide.
Moet je echt doen!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
Common (en Be dus ook) ken ik niet...misschien moet ik daar maar een keer verandering in brengen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik niks mag winnen, dan euh...
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat Diamonds From Sierra Leone (die titel alleen al..
.
.) is echt vreselijk.
Missy E. is inderdaad (ook) cool. Heb The Cookbook (nog) niet gehoord, maar dat zal binnenkort vast en zeker een keer ervan komen.quote:Geef mij Missy Elliott dan maar. The Cookbook is een geweldig album..
Dan verpest je wel onze subleaguestand.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik niks mag winnen, dan euh...
Die ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:40 schreef Copycat het volgende:
Enne Bupatih... Will not so fresh prince Smith???
Jaja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan verpest je wel onze subleaguestand..
Wel serieus hequote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan verpest je wel onze subleaguestand..
Dat hitje van nu vind ik een beetje te bubblegum, is de rest beter?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
Die ja.
Je zou het niet verwachten, dat deed ik ook niet, maar ik vind het een erg leuk album.
Krezipn is goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
Geef mij maar gewoon Franz Ferdinand. Of Krezip. Of System of a Down.
Ik ken ze niet, sorry.quote:
Denk het ook eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, sorry..
En ja, de naam ken ik wel, maar kan zo 1, 2, 3 geen nummer van ze opnoemen.
Denk ook niet dat het mijn smaak is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |