quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien dan toch eens beter naar de teksten luisteren. Hij is geen gangsta nigga die is beschoten, maar hij was betrokken bij een carcrash toen ie net een platendeal had gesloten. Thank God I ain't too cool for a safebelt .
Sowieso bezorgt een groot deel van de teksten op College Drop Out me dan wel een grote glimlach of kippenvel.
Maar smaken verschillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goodmorning y'allom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:20 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, toffe Opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb juist ontzettend veel zin om naar school te gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:56 schreef Duiveltja het volgende:
blegh ik heb helemaal geen zin in het komende collegejaar. Ik moet teveel shit inhalen zie ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ron is dus die ex-vriend van je die hier op FOK! zatquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Denk het niet... afhankelijk van het programma ga ik misschien alleen zondag een dagje samen met Ron, maar het hele weekend gaat me niet lukken. Volgende week al he??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uit protest geen tvpquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
En uit protest geen OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's lang...en er is geen cv in een tent hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De volle 3 dagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mja ik heb jarenlang gekampeerd maar ik ben nog steeds geen fan, ik hou ook wel van een normaal bed enzo. Mja, nog nooit geweest op Lowlands dus dat is wel leuk natuurlijk voor een keertjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Christine ga jhe ook nog?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
He!! Ik kan dansen hoor, maar alleen dans ik nooit op familiefeestjes enzoquote:[..]
Dat had ik wel eens willen zien! Dat dansen heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En ja ik heb een goed geheugenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
P.s. Foto's?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien dan toch eens beter naar de teksten luisteren. Hij is geen gangsta nigga die is beschoten, maar hij was betrokken bij een carcrash toen ie net een platendeal had gesloten. Thank God I ain't too cool for a safebelt .
Sowieso bezorgt een groot deel van de teksten op College Drop Out me dan wel een grote glimlach of kippenvel.
Maar smaken verschillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goodmorning y'allom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ron is dus die ex-vriend van je die hier op FOK! zatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Natuurlijk ken ikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:08 schreef Bupatih het volgende:
Hij staat in mijn fotoboek bij mijn favoriete muziek.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ken je John Legend, Cc? Maakt erg mooie muziek.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gisternacht was er een live-'concert' van hem op MTV.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah wat kutquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:15 schreef Dizer het volgende:
Ik ben ziek. Van de dokter moest ik zelf wegstrepen wat ik denk dat ik heb:
Buikgriep / Voedselvergiftiging / Virus
Ben denk ik gisteren en vandaag al 3 kilo afgevallen... heb niks meer in mijn maag zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik geloof niet dat je van een dagje ziek zijn 3 kilo kunt afvallenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:15 schreef Dizer het volgende:
Ik ben ziek. Van de dokter moest ik zelf wegstrepen wat ik denk dat ik heb:
Buikgriep / Voedselvergiftiging / Virus
Ben denk ik gisteren en vandaag al 3 kilo afgevallen... heb niks meer in mijn maag zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, als je het toch zo vraagt...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je van een dagje ziek zijn 3 kilo kunt afvallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Balenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, als je het toch zo vraagt...
Eergisteren heb ik 4 keer gepoept
Gisteren 8 keer gepoept
En vandaag al 4 keer
En elke keer niet zo een beetje ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jah, je vroeg er om hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De foto's zie ik wel verschijnen danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Da's lang...en er is geen cv in een tent heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ga naar Q-Base een megafucking grote dance event in Duitsland op een vliegveldJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
He!! Ik kan dansen hoor, maar alleen dans ik nooit op familiefeestjes enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mja foto's van een Duiveltja in pak zijn er wel (ik moest wel in pak) Was weer voor het eerst sinds dat ik 14 ofzo was dat ik weer een pak droeg. En mssn dat ik sterk gephotoshopte foto's zal posten zoals van mij bekend isJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[afbeelding]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:35 schreef timbob het volgende:
* timbob 's Geniale muziek lijstje:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Aphex TwinJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Piano MagicJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.reservegetal: Ozark HenryJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aanvullen mag, mits goedgekeurd.
Dat is helemaal niet erg, hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
Mja, Kanye West is gewoon totaal niet mijn muziekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehe, details vroeg ik niet om hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, als je het toch zo vraagt...
Eergisteren heb ik 4 keer gepoept
Gisteren 8 keer gepoept
En vandaag al 4 keer
En elke keer niet zo een beetje ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jah, je vroeg er om hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg, hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind je toch nog steeds okayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij niet.. maar als ik vannacht dood ben... dan weten we hoe het komtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, details vroeg ik niet om hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar goed, geen ledematen uitgepoept ofzo?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mehquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.MuseJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik niks mag winnen, dan euh...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:53 schreef Svensational het volgende:
Bupa, je moet je team nog maken heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Prachtig, hè?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.John LegendJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Prachtige debuutcd.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geproduceerd door Kanye.
Wat is het toch een goeie gozert hè, die Kanye.quote:Ook erg goed: Be, de nieuwe van Common, wederom met grote hulp van Kanye.
Goede lyrics, lekkere flow... helemaal goed om mee te cruisen in mijn nieuwe bolideom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je echt doen!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
Common (en Be dus ook) ken ik niet...misschien moet ik daar maar een keer verandering in brengen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik niks mag winnen, dan euh...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat Diamonds From Sierra Leone (die titel alleen al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..) is echt vreselijk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Missy E. is inderdaad (ook) cool. Heb The Cookbook (nog) niet gehoord, maar dat zal binnenkort vast en zeker een keer ervan komen.quote:Geef mij Missy Elliott dan maar. The Cookbook is een geweldig album.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan verpest je wel onze subleaguestand.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik niks mag winnen, dan euh...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:40 schreef Copycat het volgende:
Enne Bupatih... Will not so fresh prince Smith???
Jaja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan verpest je wel onze subleaguestand.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel serieus hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kijk zo wel ff.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan verpest je wel onze subleaguestand.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat hitje van nu vind ik een beetje te bubblegum, is de rest beter?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
Die ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zou het niet verwachten, dat deed ik ook niet, maar ik vind het een erg leuk album.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Krezipn is goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
Geef mij maar gewoon Franz Ferdinand. Of Krezip. Of System of a Down.
Ik ken ze niet, sorry.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:07 schreef Svensational het volgende:
SoaD is echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hoor.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk het ook eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, sorry.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ja, de naam ken ik wel, maar kan zo 1, 2, 3 geen nummer van ze opnoemen.
Denk ook niet dat het mijn smaak is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrijdagavond.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:10 schreef Svensational het volgende:
En laat je team nou eens zien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke? Switch?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hitje van nu vind ik een beetje te bubblegum
Uhuh.quote:is de rest beter?
Leuke foto'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:58 schreef Copycat het volgende:
Zie je wel: Blauwen hebben smaakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duiveltja: U've got mailom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik zeg 'ja', dan is het ook ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel serieus heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Want andersJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het enige wat ik voel is een vreselijke sample van een tof nummer.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:40 schreef Copycat het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij feelt the vibe gewoon niet.
Ah, nog geen tijd voor een nieuwe editie dusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:25 schreef Duiveltja het volgende:
Eind december was de uitslagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, nog minstens 3 maanden voor we kunnen beginnen met het bedenken van namenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, nog geen tijd voor een nieuwe editie dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PromoPhotoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
Leuke foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vind ik ook!quote:En cool dat het kanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik je de buitenspelregel uitleggen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:32 schreef Copycat het volgende:
Voetballuh???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu dus al.quote:dus vrijdagavond zal 'ie ook wel weer heel anders zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:32 schreef Copycat het volgende:
Voetballuh???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Onze voorhoede is hetzelfde trouwensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu dus al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Afgelopen seizoen in de laatste paar wedstrijden 5 keer. Voor een verdediger is dat heel veel hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:34 schreef Svensational het volgende:
Ik snap niet dat iedereen de Jong wil hebben. Hij scoort helemaal niet zoveel.
Deze user wil zijn team niet laten zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
Zo! Been there, done that.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Moet ik je de buitenspelregel uitleggen?
Dat was ook meteen zijn seizoenstotaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen in de laatste paar wedstrijden 5 keer. Voor een verdediger is dat heel veel hoor.
Althans, verdediger, hij speelt als middenvelder.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Net als v.d. Laak.. die staat als middenvelder, maar speelt als aanvaller.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veronica Copycat komt naar je toe deze zomer!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
PromoPhotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Owja opties open hequote:[..]
Vind ik ook! [afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehe.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deze user wil zijn team niet laten zien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, omdat hij in het begin vooral inviel en dan als verdediger speelde. De laatste wedstrijden speelde hij als middenvelder en scoorde hij veel. Dit seizoen zal hij daar ook gaan spelen. Zeker aangezien hij als verdediger in het spel staat is het daarom wel een goede.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was ook meteen zijn seizoenstotaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop