Volgens mij zijn het mensen die heel veel computers tegelijk de opdracht geven naar forum.fok.nl te gaan zodat die site dus (vrijwel) plat ligt. Maar ik kan het ook fout hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:37 schreef BVO het volgende:
Zijn ddossers ook mensen? Of is het een systeem? Ik snap het niet zo..
OMG meen je dat nou? Kanye West is toch wel 1 van de slechtste artiesten OOIT inhoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Volgende keer dus keihard Kanye West door de speakers![]()
Ik onthoud hetquote:mark_03 - dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:30
@ MB: En dit was m'n laatste Wytske post in SC
Neu Kanye maakt imho best goede muziekquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG meen je dat nou? Kanye West is toch wel 1 van de slechtste artiesten OOIT inho
Ohquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neu Kanye maakt imho best goede muziek
Ja alleen No diggity hequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Naja ik ken ook maar 1 nummer, verschriukkelijk slechtmet een hele intro over hoe zielig meneer Kanye is omdat ie beschoten is enzo.... Mja ik ben ook geen RnB-fan
dat wist je al
No Diggityquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja alleen No diggity he![]()
gaat stemmen!! Toernooi: Muse, kwartfinale
Same herequote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:56 schreef Duiveltja het volgende:
blegh ik heb helemaal geen zin in het komende collegejaar. Ik moet teveel shit inhalen zie ik
Iddquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ja same here....zijn ook allemaal van die vakken die je verdrongen hebt na het tentamen verneukt te hebben.
Ow Leuk!quote:Ik heb gelukkig wel een lichtpuntje om naar uit te kijken. Ik ga in de herfstvakantie naar Centre parcs met een stel vrienden.
Voor hoe lang ga je? Het is het te hopen dat je dan mooi weer hebt, anders zit je in de modderquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd'dat komt volgend jaar wel'
[..]
Ow Leuk!Mijn lichtpuntje is dat ik naar Lowlands ga waarschijnlijki, maar dat is dus VOOR al die hertentamens
Nopes, zus ging dit jaar trouwen dus kon niet meegaan.quote:Ook geen vakantie dit jaar? Ow hoe was de bruiloft van je zus?? Dat was rond deze tijd toch?
De volle 3 dagenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor hoe lang ga je? Het is het te hopen dat je dan mooi weer hebt, anders zit je in de modderIn zo'n tentje zitten is trouwens niet mijn ding, geef mij maar een bed
Dat had ik wel eens willen zien! Dat dansen hequote:Nopes, zus ging dit jaar trouwen dus kon niet meegaan.
Dat je dat hebt onthouden![]()
Vorige week was stadhuis en receptie en deze week is de hindoestaanse (lees: duurdere en vermoeiendere) bruiloft. Stadhuis en receptie waren helemaal zoals we het gepland hadden op het weer na dan. Op receptie hebben we ons iig flink vermaakt en mijn zus heeft flink lopen dansen in haar trouwjurk (ja ook ik moest er aan geloven
)
Denk het niet... afhankelijk van het programma ga ik misschien alleen zondag een dagje samen met Ron, maar het hele weekend gaat me niet lukken. Volgende week al he??quote:
Ooooowquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Denk het niet... afhankelijk van het programma ga ik misschien alleen zondag een dagje samen met Ron, maar het hele weekend gaat me niet lukken. Volgende week al he??
Ik bookmark hem en kijk morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |