ja maar anders hebben we volgende ronde 5 die tegen elkaar moetenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:56 schreef MissBliss het volgende:
muscle museum - showbiz - Aaaaaargh, mn 2 favo's tegen elkaar! Maar 'de schreeuw' aan het eind maakt het verschil.
space dementia - stockholm syndrome
sing for absolution - citizen erased
megalomania - micro cuts - plug in baby - 3 tegen elkaar? Hoe kan dat nou, vorige ronde waren er toch ook gewoon paren??Keuze is ook ondoenlijk
Ik kom er nog op terug.
Ok ik weet tochquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:03 schreef Bog het volgende:
[..]
ja maar anders hebben we volgende ronde 5 die tegen elkaar moeten
en de ronde daarna 3...
nu is het mooi zo van 8-4-2
je weet toch
beeehquote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok ik weet toch
Maar tis wel een kutkeuze zeg
megalomania - micro cuts - plug in baby - Ik heb iemand anders laten kiezen
Mja, dan moet je geen toernooi houden he? Dan heb je namelijk kans dat mensen een andere mening hebben. Hiervoor mag je trouwens HeatWave bedanken, ik kon niet kiezenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 03:35 schreef Bog het volgende:
[..]
beeeh
microcuts OWNS plug in baby
ik bedoel...ik ken geen vent die dat kan zingen
nou vraag ik je...
waar woont ie?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dan moet je geen toernooi houden he? Dan heb je namelijk kans dat mensen een andere mening hebben. Hiervoor mag je trouwens HeatWave bedanken, ik kon niet kiezen
Whehehequote:
ga anders dobbelenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dan moet je geen toernooi houden he? Dan heb je namelijk kans dat mensen een andere mening hebben. Hiervoor mag je trouwens HeatWave bedanken, ik kon niet kiezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |