Zwolle-zuid, Geren, Tyassenbelt om precies te zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:26 schreef gfree het volgende:
Waar in zwolle?
Check dat woonwagenkampje langs het fietspad (richting assendorp) eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:29 schreef sone_nl het volgende:
[..]
Zwolle-zuid, Geren, Tyassenbelt om precies te zijn.
Zaten onder een Clio.
die heb ik toen ook gezien!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:30 schreef Joachim het volgende:
Tijdje geleden stond daar ookal een topic over op FOK, dus blijkbaar komt het nog wel vaker voor. Alleen stond die auto op Bavaria kratten. Hield je er teminste nog wat statiegeld aan over
Maar wel kut natuurlijk..
Zagen die bakstenen er zo uit? Misschien zijn ze het wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:42 schreef Sakura het volgende:
Dus daar zijn mijn bakstenen gebleven, ik miste ze al![]()
Nee, Clio uit 98, rustige buurt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:48 schreef mhr-zip het volgende:
Zaten er slotbouten op?
Voorkant heeft wel een tik gehad, zit nu flink speling op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:50 schreef Oosthoek het volgende:
Overigens wel netjes dat ze die wagen niet meteen op de grond hebben gepleurd. Dat had ik gedaan als ik snel 4 velgjes wilde hebben. Helaas kost 't je dan wat meer dan een set velgen.
Zou jij serieus velgen gaan jatten dan? Wat laag..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:50 schreef Oosthoek het volgende:
Overigens wel netjes dat ze die wagen niet meteen op de grond hebben gepleurd. Dat had ik gedaan als ik snel 4 velgjes wilde hebben. Helaas kost 't je dan wat meer dan een set velgen.
leuk wagentje, maar jammer dat'ie zo hoog op de poten staatquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:45 schreef TjetMaster het volgende:
Ik mag dan gaan uitkijken, dat ook mijn velgen niet gejat worden.
[[url=http://gallerij.tjetmaster.com/albums/userpics/10001/normal_DCP_0166.JPG]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zou jij serieus velgen gaan jatten dan? Wat laag..
Niks mis met criminaliteit hoor, maar dit is gewoon zo laag.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zou jij serieus velgen gaan jatten dan? Wat laag..
Niks mis met criminaliteit hoor, maar dit is gewoon zo laag.
Dat doen ze dus mooi niet omdat ze dat netjes vonden dudequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:50 schreef Oosthoek het volgende:
Het blijft lullig als je gewoon niet meer kan rijden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:12 schreef ook_gek het volgende:
ja wat rot zeg maar ik snap het doel van dit topic niet. FACE IT je krijg die velgen nooit en te nimmer meer terug!
maar je velgen krijg je toch niet meer terugquote:Op woensdag 10 augustus 2005 06:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het blijft lullig als je gewoon niet meer kan rijden.![]()
Stomquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:53 schreef sone_nl het volgende:
Nee
Waarom zetten ze daar nog bakstenen onderquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:48 schreef sone_nl het volgende:
[..]
Zagen die bakstenen er zo uit? Misschien zijn ze het wel.
[afbeelding]
Ik denk dat je in het warretje bent met wieldoppenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:07 schreef Tigertje het volgende:
Ik snap iets niet...je velgen kun je toch van je wiel afhalen zonder dat het wiel ook eraf hoeft?
Dus ik neem aan dat wielen zijn gejat? Of echt alleen de velgen?
Wel netjes dat ze de wagen niet op de grond hebben gepleurd..? Netjes? Het zou netter wezen de auto helemaal te laten staan.. hier is helemaal niks netjes aan..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:50 schreef Oosthoek het volgende:
Wielen: velgen inclusief bandenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het warretje bent met wieldoppen
Deze worden ter decoratie op een velg gezet.
[no fi]
Goede aanvulling.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wielen: velgen inclusief banden
Velgen: velgen zonder banden
poserquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:45 schreef TjetMaster het volgende:
Ik mag dan gaan uitkijken, dat ook mijn velgen niet gejat worden.
[[url=http://gallerij.tjetmaster.com/albums/userpics/10001/normal_DCP_0166.JPG]afbeelding][/url]
Sja.. ik weet niet of je het doorhebt.. maar het verschil tussen 0 en 200 euro is toch nog steeds 200 euro, zo houd je op een smerige manier 200 euro in je zak.. en je bespaart nog op banden.. maar ik praat het niet goed..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 05:57 schreef StefanP het volgende:
Jezus wie jat er nou zulke velgen? Afgezien van het feit dat ze er niet echt uitzien, heb je ze voor 200 euro ook wel in de winkel schat ik. Kansloze smerige dieven, werk maar voor je geld zoals ieder ander fatsoenlijk mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |