Zwolle-zuid, Geren, Tyassenbelt om precies te zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:26 schreef gfree het volgende:
Waar in zwolle?
Check dat woonwagenkampje langs het fietspad (richting assendorp) eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:29 schreef sone_nl het volgende:
[..]
Zwolle-zuid, Geren, Tyassenbelt om precies te zijn.
Zaten onder een Clio.
die heb ik toen ook gezien!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:30 schreef Joachim het volgende:
Tijdje geleden stond daar ookal een topic over op FOK, dus blijkbaar komt het nog wel vaker voor. Alleen stond die auto op Bavaria kratten. Hield je er teminste nog wat statiegeld aan over
Maar wel kut natuurlijk..
Zagen die bakstenen er zo uit? Misschien zijn ze het wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:42 schreef Sakura het volgende:
Dus daar zijn mijn bakstenen gebleven, ik miste ze al![]()
Nee, Clio uit 98, rustige buurt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:48 schreef mhr-zip het volgende:
Zaten er slotbouten op?
Voorkant heeft wel een tik gehad, zit nu flink speling op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:50 schreef Oosthoek het volgende:
Overigens wel netjes dat ze die wagen niet meteen op de grond hebben gepleurd. Dat had ik gedaan als ik snel 4 velgjes wilde hebben. Helaas kost 't je dan wat meer dan een set velgen.
Zou jij serieus velgen gaan jatten dan? Wat laag..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:50 schreef Oosthoek het volgende:
Overigens wel netjes dat ze die wagen niet meteen op de grond hebben gepleurd. Dat had ik gedaan als ik snel 4 velgjes wilde hebben. Helaas kost 't je dan wat meer dan een set velgen.
leuk wagentje, maar jammer dat'ie zo hoog op de poten staatquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:45 schreef TjetMaster het volgende:
Ik mag dan gaan uitkijken, dat ook mijn velgen niet gejat worden.
[[url=http://gallerij.tjetmaster.com/albums/userpics/10001/normal_DCP_0166.JPG]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zou jij serieus velgen gaan jatten dan? Wat laag..
Niks mis met criminaliteit hoor, maar dit is gewoon zo laag.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zou jij serieus velgen gaan jatten dan? Wat laag..
Niks mis met criminaliteit hoor, maar dit is gewoon zo laag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |