Maar jij zit dan ook geregeld bij de buren...inmiddels overburen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:41 schreef Z het volgende:
En dan had ik de tempel van Hatshepsut ook zo geweten,
Omdat ik de tempel een maand geleden bezocht heb, en bij de overburen plaats ik vooral plaatjes, en raad ik stiekem nog minder dan beeer ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar jij zit dan ook geregeld bij de buren...inmiddels overburen.
Da's wel heeel weinig...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:45 schreef Z het volgende:
raad ik stiekem nog minder dan beeer ...
64 jaar jonger dan dat ze nu is...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe oud was ze in 1941?
Da's vrouwen eigen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:02 schreef wyccie het volgende:
Is het je eigenlijk al opgevallen dat ik nooit normaal antwoord op je vragen? Ik zie het nu zelf pas.
Dan weet ik het nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:02 schreef wyccie het volgende:
Ze was geboren in 1882.
het valt me zelfs nu ik het teruggelezen heb niet opquote:Is het je eigenlijk al opgevallen dat ik nooit normaal antwoord op je vragen? Ik zie het nu zelf pas.
Dat is een veel betere hint dan ik ooit had kunnen bedenken. Treinhomo, je bent een genie. Die opmerking over vrouwen laat me koud hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
64 jaar jonger dan dat ze nu is...
Duh.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |