pfff...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je zou pas raar zijn als je 't wel begreep...
Zit niet veel anders op he Wyc? Welkom in ieder gevalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:47 schreef wyccie het volgende:Hallo allemaal, ik moet me hier maar bij aansluiten he, anders ben ik ook zo alleen in dat andere topic.
Mr_ano zal wel raar opkijken daar.
Abu Simbel? oh..is een man he...
quote:
Ja idd... nog nooit bij nagedacht. Wakker hoor Scrut.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:52 schreef pos het volgende:
[..]...zo klinkt het echt he.....hoe kom je erop
![]()
Lijkt me geen probleem. Een plaat is een plaat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:52 schreef fotoloog het volgende:
Mensen,ik heb nog een Natuurkundige liggen onder het stof ! alleen ,ik weet de fotograaf niet meer ...is dat een probleem..?
Weten wij waarschijnlijk ook niet, is dus niet ergquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:52 schreef fotoloog het volgende:
Mensen,ik heb nog een Natuurkundige liggen onder het stof ! alleen ,ik weet de fotograaf niet meer ...is dat een probleem..?
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:56 schreef wyccie het volgende:
Is het die vrouw van de Blaxploitation films?
Misschien dat er een vriendelijke moderator genegen is de titel van het topic lichtjes aan te passen ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Lijkt me geen probleem. Een plaat is een plaat.
quote:
Dat is goed, maar ja, dat wist je alquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
Pam Grier.
Al geraden dus ga je gangquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:06 schreef fotoloog het volgende:
wyccie was me voor...
Trustuhquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:06 schreef peaceman het volgende:
Ik ga ook pitten, deze historische dag was ook een vermoeiende....![]()
tot morgen![]()
Die ken ik wel ja; die was nogal vaak ziek en dan werd-ie met de ambulance opgehaald...of iets in die geest...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Doppler?
Dopplerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Doppler?
In die geest ja en dan met jodelaars en skieërsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die ken ik wel ja; die was nogal vaak ziek en dan werd-ie met de ambulance opgehaald...of iets in die geest...
Po is goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:25 schreef wyccie het volgende:
Po!!!!! Again again!
Hehe, wat een niveau he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |